Csatlakozom Lecsó-hoz!
Amilyen állapotban van a blokk ( kép alapján) Nem 3 órás meló!
A csapágykérdés sem mellékes!
Az nem úgy van hogy csak áthajítod az egyik blokkból a másikba a főtengelyt!Azt még plastigauge-l ellenőrizni kell a csapágyhézagot!Mégha a kódok stimmelnek is!
Szóval nem egyszerű!
Lehetne még sorolni!
Ok. Ém megcsinálom hétfőn. Ingyen. Csak egy VF1000R blokkot kell kifizetned, ami 100000. Abból kiárulhatod a többszörösét akár.
Tehát igen jól jársz.
Más.
Amikor kicseréled a főtengelyt, milyen csapágyakat teszel bele? A blokkba. Gondolom, ha régi szerelői múlttal rendelkezel, nem kell ecstelnem, mit jelentenek a blokk hátulján lévő kódok.
Tömítés garnitúra van? vagy a sziloplaszt-spirálfüzetborító effekt játszik?
Az álltalad említett 2-3 órában benne van a felületek megtisztítása, és az alkatrészek eltakarítása is?
Egy szó, mint száz a 2-3 óra igen kevés, ezért a lé is, amit feldobtál.
Az eredmény az olcsó hús esete a híg lével...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy Aprilia Tuareg Rally 125-ös mocira, hány szemes lánc szükségeltetik, jó e a hagyományos lánc, vagy o-x gyűrűs kell rá. .
Szélas utat mindenkinek
Helló, szerintem tudom mekkora meló egy fötengelyátpakolás, 10 évig szervizbe dolgoztam pont 90 környékén is.akkor se vol olcsó egy szinkronizálás se. szerintem erre a 3 órás melora jorrekt ajánlat a 20 ezer már csak azért is mert 3 szerelö is megcsinálná ennyiért de csak pár hét mulva, és nem árt elfelejteni hogy mellé 40 ere értékben alkatrészt ajánlottam fel amiböl természetesen beépités után akár a háromszorosát is el lehet kérni a beszerzési árnak, de te ezt nagyon jol tudod. azért köszi, biztos vagyok benne hogy valakinek jól jön az a 20+40 ezer ezért a munkjáért.
1990-ben nyitottuk meg a Bol d' Or motorszervízt Óbudán.
Na akkor volt 20 rugó egy főtengelycsere. Meg 20 forint egy liter benya.
Szal erre az ajánlatra nem fogja senki dobálni a személyijét....
Help, segitség nincs egy motorszerelö pesten vagy pestkörnyéken aki azonnal be vállalna egy fötengely cserét egy 1000es kawasakiban? Mindenki 2 3 heteket mond. Nem akarom elhinni.. Help segitsen már valaki megfizetem 2-3 órás melorol van szó.! Sajna nekem nincs megfelelö szerszámozottságom ehhez a müvelethez. 20 ezret fizetek, és ha valaki a napokban bevállalja megtuningolom pár alkatrésszel ezt az összeget további 40ezer forint értékben (zx10es alkatrészek, kerekek tárcsák féknyergek elektronikai dolgok és rengeteg blokkalkatrész fötenmgelyen kivül. Kérek szépen valakit segitsen, nagyon szeretném hallani járni a motoromat. üdv elöre is köszönöm. a számom 06306420248 msn:hsskft@freemail.hu skype:hsskft üdv mindenkinek Gábor
Több levegőt kap a motor, mint kellene, ezért nem esik vissza a fordulat. Azzal, hogy a légszürőház illesztései nem pontosak többlet levegő jut a légszürőbe, mint amennyi egyébként juthatna.
Más példa (a véglet) : nem tudom volt-e pl simsonod. Ha annak lehúztad a karbijáról a levegő gumiját, akkor be kellett fogni azt a részt, ahol a levegőt szivja mert egyszerre túl sokat szívott és nem így nem járt normálisan.
Azzal, hogy légszürőházon keresztül szívja a motor a levegőt le van korlátozva az, hogy mennyi levegőt is kap. Egyrészt a ram-airral, másrészt a légszűrővel. Ha viszont többletlevegőhöz jut, amit nem a ram-air-en keresztül kap, akkor a "felület nő" ahonnan a levegőt kapja és felborul az egyensúly.
Remélem érthető volt. Ha mégse msn-en folytathatjuk.
Tuti ,hogy fals levegőt kap a motor! Nekem is volt ilyen problémám. Nálam a legszűrőház illeszkedései nem voltak pontosak. A megoldás FBS. Kend be vele, ne sajnáld.
1 hengeres. hát reagál valamennyire.Meg beindítom megy olyan 3000-es fordulton 1 vagy 2 percig és utánna leáll magától meg ha megyek vele akkor is lefullad alacsony fordulatszámon.Ja és erre lehet esetleg még más kipufogót rakni?
Hellosztok! 96-s Husqvarna CR krosszmocimmal van 1 kis gond! Alacsony fordulaton megyen szépen, de utána egy adott fordulatnál nem pörög tovább és fuldoklik. Mi lehet szerintetek a gond? Hozzáértők kérem segítsenek! Sürgős lenne. (membrán, légszűrő, benzin jó benne, kipufogó nincs eldugulva) Segítsetek!
Ahogy érzed.
Van amikor már a megtalálás sem egyszerű.
Ha reagál a csavarokra, meg kell találni a legnagyobb fordulatot. Emelkedő alapjárat esetén alapjárati csavarral vissza 1200 körülre, majd ismét a kev.csavarok.
Esetlegesen ismét szinkron.
annál a modellnél elég kevés rá az esély!
fiatal gép,jó anyagú szelepkkel.
Én kopott pillangó tengelyre gondolnék vagy eltekergetett keverékcsavar netalán elfuvókázott karbi(láttam már felemás karbikat is,tudod nagy az állatkert).Végső esetben e dolgok keveréke együtt :D
Viszont azt,hogy zárnak e a szelepek 5perc megtudni akár a te módszereddel akár enyémmel.Egyik módszert se szeretném publikálni a forumon.
A 3 db. szinkroncsavaron kívül, van minden karbin egy kis un. alapjárati keverékszabályzó csavar. 2000-2002 service manualom van, ami 3 teljes kör kitekerést ír, de ez nem szentírás, mert motoronként eltérő lehet a jó beállítás.
Kulcsfontosságú a helyes beállítása, a fordulatszám ejtés szempontjából.
Amilyen állapotban van a blokk ( kép alapján) Nem 3 órás meló!
A csapágykérdés sem mellékes!
Az nem úgy van hogy csak áthajítod az egyik blokkból a másikba a főtengelyt!Azt még plastigauge-l ellenőrizni kell a csapágyhézagot!Mégha a kódok stimmelnek is!
Szóval nem egyszerű!
Lehetne még sorolni!