Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban, hogy egy GS500E típusú motor miért "tüsszent" egyet 6,500 - 7000-es fordulaton menet közben? Utánna húz már rendesen. Volt rá precedens, hogy a normál benzincsap állásban nem folyt át a benzin, de ezt orvosoltam. (Hátha érdekes.)
Egyébként légszűrőt megpucoltam, karbik frissen szinkronizálva - pucolva, benzincsap - csövek, benzinszűrő, membráncső és szelep megvizsgálva. Kutya bajuk.
Mi lehet a gond? Előzésnél pl eléggé kellemetlen tud lenni, hogy megtorpan egy pillanatra.
Pöccre indul és felpörög rendesen, tehát gyújtásra én nem gondolnék.
Az úszóházban benzinszintre sem, mivel "tüsszentés" után visszatér bele az élet nagyobb fordulaton, széthajtani nem akarom...
Sziasztok! Valaki nem tudja hogy a gixxeer 600-nál (K4) az FI hibánál amikor a második pillangó szelep sor kis villanymotorja ha szarakodik akkor mit kell megnézni/javitani? Köszi előre is!
sziasztok!,kéne nekem egykis segitség léci,
honda cr 85 ,évjárat:92,hátsó teleszkópba hány bár
nyomás kell ?,és mi kell bele eredetileg?és milesz ha levegööt töltök bele ?
Hali Daniel.sz.
A gyárit hozatni lehet 6-8 hét, én a (motorbázisnál jártam 18.ker.Gilice tér) asszem 3ezer lett volna a garnitúra, de sokalltam az időt és inkább csináltattam. 8.ker 32esek tere, az önkormányzat mellett van egy rugókészitő. Mivel ilyen nem volt igy 4 nap alatt legyártották. Igaz csak 10darabot vállaltak, igy is 3200.-őt fizettem összesen. Most van 6db tarcsiba. Ha akarod megnézheted olyan e mint a tiedé. Az enyémen Mikuni karbi van. Ha ugyan olyan elvihetsz négyet az enyémekböl is és nem kell várnod amig legyártják, meghozzák. Ja meg egy probát megér nem? Ha érdekel dobj telszámot az emilemre.(adatlapomon található)
sziasztok
eladó a motorom
2004es 8200km
irányár 595.000Ft
msn: csonkamail@citromail.hu
0630/6764065 0630/5388493
DRZ SM csere,esetleg opel tigra csere érdekel
Hello mindenkinek!
Tudna valaki segíteni abban, hogyan lehet kivenni a fojtást egy 94-es ,német származású Suzuki GSX 600F mociból? A kipufogó oldalon volt 3, (nem4!) szűkítő platni, amit kivettem, de a karburátorban is kell legyen valami, (szűkítőket nem fedeztem fel), mert még mindig nem "viselkedik".
Ha airboxos, akkor kell lennie egy csőnek, aminek az első végét láthatod, ha benézel a motor elején lévő beömlőnyíláson. Ennek a csőnek a másik vége a karbik úszóházázával lell összeköttetésben lennie. Nem lehet megtörve, szétcsúszva, eldugulva.
Ezt nézd meg.
Hali Daniel.sz
Nekem a gixeren volt ilyesmi, egy luk volt benne 3 és 5 ezer között. Megkeseritette az életem, nagyon sokat kinlódtam vele mindent beállítotam kitakarítottam, de semmi javulás. Kinkeserves volt vele a városban járni. A véletlen segített, eltörött az egyik membrán rugo a karbiban. Mivel csak készletben lehetett venni kicseréltem mind a négyet és csodák csodájára rendbejött a gép. Gondolom elfáradtak a rugok a hosszú évek alatt és hamarabb nyitottak a membránok. (A benya mennyiségét megnézheted ha kiveszed a gyertyákat hogy milyen szinüek. Ha nem kormos vagy sötét akkor nem kap sokat.) Ha nem feketék és kormosak a gyertyáid akkor probáld meg te is a rugokat kicserélni, párszáz forint csak /darab.
Azt láttam, csak nemtom hova tenni, lövésem sincs mijaz http://www.wiseco.com/PDFs/Cat...
itt vannak a cuccosok, cikkszám alapján, bogarászom, de segithetnél
Üdv. Nemtudnátok megmondani, hogy milyen dugattyú ez? A belsejében találtam egy 4 jegyű számot meg egy betűt, de ettől nem jutottam előrébb. "W" a tetején egy háromszög és 3079 a szám.
E-model. Akkor honnan jöhet a téglaszinű por? benzinhez keverik? nemhinném. Nem jársz olyan helyen ahol lehet ilyen por? pl téglagyár vagy talán rozsda
Mindenesetre a légszűrőt azt olajozd be, légszűrőolajjal, és karbiszinkront állítass, lehet megszűnik a hiba
Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban, hogy egy GS500E típusú motor miért "tüsszent" egyet 6,500 - 7000-es fordulaton menet közben? Utánna húz már rendesen. Volt rá precedens, hogy a normál benzincsap állásban nem folyt át a benzin, de ezt orvosoltam. (Hátha érdekes.)
Egyébként légszűrőt megpucoltam, karbik frissen szinkronizálva - pucolva, benzincsap - csövek, benzinszűrő, membráncső és szelep megvizsgálva. Kutya bajuk.
Mi lehet a gond? Előzésnél pl eléggé kellemetlen tud lenni, hogy megtorpan egy pillanatra.
Pöccre indul és felpörög rendesen, tehát gyújtásra én nem gondolnék.
Az úszóházban benzinszintre sem, mivel "tüsszentés" után visszatér bele az élet nagyobb fordulaton, széthajtani nem akarom...
5letek esetleg?
Előre is köszönöm!
Üdv: Gábor