Az csak 90ig volt jelemző rá és csak kályhacsővel.Nekem a gyári dobos zxr nemégeti el.
Ha meg már szelepelégetés a téma a sokaknak istenített honda is tudott ilyet(lásd cbx).
Ha nemtudod mi akkor 99% nem is jó a szinkronja.
Falsot meg van 1 tippem hol kap az a gép.
Ugye az alapjáratod nem is tökéletesen igazi teljesen egyenes,egyenletes fixfordulatos?
Utángyártott levegőszűrőknél szokott ilyen probléma előfordulni, ahol a gagyi katalógus csak egy féle szűrőt hoz.
Biztosan akkor lesz belevaló szűrőd, ha alvázszám alapján rendelsz egyet valamelyik márkakereskedőnél. Ha ez elkoszolódik, mintának már jó lesz a továbbiakban.
Szinkronizálás közben max. az alapjárati keverékszabályzó csavart állítgatják. Ez, a nevében is benne van, az alapjárat, és annak közelében számít. Neked pedig jóval nagyobb fordulaton van bajod.
Szinkront belőttük az tuti.
Teljesítményre egy vadállat, azzal nincsen gond.
A fordulatszám szökken, ahogy az kell, csak esni nem akar.
Nagyon komótosan vádorol vissza.
Hellosztok! 96-s Husqvarna CR krosszmocimmal van 1 kis gond! Alacsony fordulaton megyen szépen, de utána egy adott fordulatnál nem pörög tovább és fuldoklik. Mi lehet szerintetek a gond? Hozzáértők kérem segítsenek! Sürgős lenne. (membrán, légszűrő, benzin jó benne) Segítsetek!
Alapból egy jó szinkront kéne csinálni. Ahol belövik a keverékszabályzó csavarokat is.
Lehet szelephézag is a probléma, régebbi ZXR-ek pl. szerették elégetni a szelepet.
Fals levegő?
Hohóóó, köszönöm szépen, megpróbálom!
Nagy, közepes, vagy kicsi nyílású a gyári ami kell nekem? Vagy van esetleg valami egyéb adatod ami pontosítja a dolgot?
És ezt miért nem állítja be a szervíz, a levegő-benzin arányt, hamár karbiszinkronon van?!?!?
Szegény a keverék, amit a motorod kap.
3 féle levegőszűrő létezik GS500-hoz gyárilag. Többnyire azzal van a baj, hogy a nagyobb nyílásút használja valaki, így a több levegő, amit kap a motor okozza a tüsszögést.
Sziasztok!Tud valaki segíteni egy 4ütemű léghűtéses suzuki gs125 alapjárat beállításában!Mert hiába küszködök vele sehogy nem jó.Vagy esetleg tudtok e küldeni egy beállítási jegyzetet, mert én kerestem de nem találtam.Előre is köszönöm.
Szép napot mindenkinek.Segitsetek ha tudtok?Hol találom a power szelepet a 123-as rotax blokkban,és mire valo a henger elején a kipuff felett a hásó fékkel vezérelt membrános lo....sz.?
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy 90-es évjárattól lehet-e alkatrészt kapni vagy
milyen az alkatrészellátása az alábbi motoroknak?
-Cr80-125 .......Yz80-125..........Kx80-125..........Rm 80-125-----Ezekről szeretnék infót kérni!
Előre is köszi!
Keresgéltem neten megoldást és közben találtam neked.
Az injektor visszacsapó szelepe romlott el és elvileg letíltja a motort is. És e miatt elméletileg 130-al bír most menni a géped...?
Ezt találtam neked megoldásnak...
Elvileg csak szelepsorral együtt vásárolható meg a dolog 230e-ért, viszont külön is cserélhető.Bontó mondjuk...
Elvileg ez az F1 hibakód.
Ha meg már szelepelégetés a téma a sokaknak istenített honda is tudott ilyet(lásd cbx).