Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hoppá, benéztem valamit, olajteknőre gondoltam hirtelen, de a karbi teknőjéről beszéltél. Az is előfordulhat, hogy elkezdett porladni a légszűrőd, és az miatt van a por benne. Nekem az sárga színű.
akkor ramair-os. Amúgy ha raknál fel képeket, kiderült volna
a sárga cucc az mi lehet? igazából elgondolásom szerint az nem kerülhet oda le mert ha beszív valamit, az bekerül a hengerbe, de kiis megy onnan, a kipufogón. Viszont a kuplunkgban parafából van a lamella, és az hasonlít a sárgára. Aztán lehet nem az, én csak gondolkodok hangosan
az a fekete doboz
arra gondolsz?
a légszűrőre?
azt kitisztítottuk
1998
Hoppá, rossz képet raktam be
milyen évjárat? 93 utániak airboxosak, van-e rajta ilyen doboz, ami a tank alatt helyezkedik el?
Nemtudom
Airboxos?
Heló!

Segíteni sajna nagyon nemtudok, karbiszinkron, szelepállítás ha kell. Inkább nézzen rá egy szerelő, az a legbiztosabb.
Amúgy meg ami miatt írtam: Várunk szeretettel a ZZR fórumban
Jobbulást: &rash
Helló!

Nekem egy kawasaki zzr400-am van. A következő a helyzet a motor gombnyomásra indul hidegen-melegen,
üresben pörög ahogy csak akarod,de nyomatékon fullad,dadog,rángat(inkább magasabb fokozatban venni
észre jobban 3-tól). Ezt csináltam: szédszedtem a karbisort és kitisztítttam mindent, a szelepek tiszták voltak,de a teknőben volt egy kis téglaszínű por+kicseréltem a benzinszűrőt(semmi),aztán kivettem a gyertyákat 1.+2.hengeré kormos a másik kettő szépen égett(amúgy megy minden henger csak nem jól)
aztán cserélgettem a pipákat,vezetékeket(semmi). Szerdán lesz két cseretrafóm ha az sem akkor szervíz.
De ezt szeretném elkerülni utthogy ha valaki tudna segíteni azt nagyn megköszönném!

Üdv.: Gabi
Bill!
Ez a gép elektromos AC-s asszem. Annak nem is szabadna átengedni a benzint álló motornál. Lehet, hogy a kis membránok benne elkaptak valamilyen szennyeződést.
Esetleg próbálj pár liter benzint direktben átszivattyúzni vele, hátha átmosva kiköpi a trutyit.
Gyertya csere?
Amelyik kinn szikrít, az nem biztos, hogy benn, nyomáson is jó.
Akkor szedd le az úszóházak alját, billentsd úgy a karbisort, hogy zárjanak a tűszelepek (ha teljesen hanyatt tartod, akkor nem jó, mert sokkal erősebben fogja nyomni, mint üzem közben), és akassz rá egy benzintartályt. Fújasd le a benyát mindenhonnan, és így hagyhatod akár egy koplett éjszakát is.
Figyeld meg, hol a baj.
Hali!igen,kivehető!van alatta egy gumigyürü.Én is gondoltam arra viszont ha megfujom szájjal van kompreszorral kb 1-2 bárral akkor nem megy át levegő !Ugyhogy nem értem!
Sziasztok.

Nekem egy Japán belpiacos GSX400-van, na most van szikra kap naftát mégse gyújt.
Ilyenkor mi van.?
Ha valaki segítene meg köszönném.
Szevasztok!
Újjonc vagyok itt, szóval ne lőjjetek agyon ha gyagyás a kérdés! Honnét tudnék letölteni Kawasaki ZXR - 750 hez szerelési könyvet, vagy kapcsolási rajzot? aztán van az ülés alatt egy CF 308 A 9.5 jelű elektromos kütyü aminek nem ismerem a feladatát. Segít valaki? Köszönöm előre is.
Próbáld meg lehúzni a kartergázcsövet a légszűrőházról. Ha úgy jobb, akkor szagold meg meleg állapotban a kijövő gázt. Ha benzinszagú, benzin van az olajban. Olajcsere, és a benzin bejutási útját kiderítve meg kell akadályozni, hogy ismét felhíguljon az olaj.
Tipikus melegen elsokallós probléma.
A tűszelepház kivehető?
Mert akkor a körülötte lévő "O" gyűrű lehet a ludas.
Hali!Nekem van egy olyan jellegű problémám,hogy amikor megálítom a motort befolyik a hengerekbe a benzin és nehezen indul (vagy nem is indul)Szétszedtem a karbit de hiába rakok bele uj tüszelepet akkor is folyik a karbiból álló helyzetbe!Mi lehet a baja? Egy 250 es Yamaha FZR ről lenne szó

Előre is köszönöm!
Köszi Csaba.

Korábban már én is gondoltam rá, hogy benya gond lehet, leginkább sokat kap, ezért jó hidegen és melegen meg belefullad a sok benzinbe. Erre utalhat az is, hogy alacsony fordulaton csinálja csak, mert akkor nem tud mit kezdeni a sok benzinnel, magas fodulatom meg helyrejön, mert ott már kell az anyag.

Én magam még nem szedtem szét a karbit. A szerelők szerint gyárira van állítva a benzinszint és a fúvókák is rendben vannak. Nemtom, hogy lehetne kipróbálni?

Köszi,
Dani
Szia!

Szerintem kimondtad a választ...csak melegen csinálja.Ha a kábel sz@r, akkor hidegen is gond van.Ha az elektronika egy idő után(pl. mire bemelekszik, akkor az szerintem nem fordulatszámfüggő)
Szerintem anyagprobléma lesz.

Üdv.Csaba
Sziasztok,

Egy kis egítségre lenne szükségem. 95-ös Suzuki RF 900 RS2-esem van, és mióta megvan küzdök egy problémával. A jelenség az, hogy ha bemelegszik, akkor kb 2-4ezer között mintha kihagyna a motor, "dadogni" kezd. Már n+1 szerelőnél, szakinál jártam, de még nem tudta senki se meggyógyítani.

Az a vicces, hogy csak melegen jön elő, hidegen semmi. Az én tippem a gyújtás elektronika hibája. De venni nem akartam (bontóban 20-25k), mert mivan ha mégse... esetleg gyújtókábel, vagy pipa?

Hálás lennék valami 5letért...

Előre is köszi,
Dani
Sziasztok!

Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )


Válaszotokat előre is köszönöm!

Tubus
semmi
Sziasztok!
Ma vettem 20liter 230ft-os "benzint", beleraktuk haver simójába, ugyan ugy megy, nem hörög, jól gyorsul, könnyen indul...
Nekem Yamaha dt-m van de abba még nem próbáltam be....
A tag szerint ez olyan benyó hogy bár finomított már( szép világos) de ezt még szokták finomítani....
Mi baja lehet a dt-nek ha belerakom és ez neki kevés?
(Simóba ugyan ugy kevertük mint a rendes 95öst...)
KÖszi