Hoppá, benéztem valamit, olajteknőre gondoltam hirtelen, de a karbi teknőjéről beszéltél. Az is előfordulhat, hogy elkezdett porladni a légszűrőd, és az miatt van a por benne. Nekem az sárga színű.
akkor ramair-os. Amúgy ha raknál fel képeket, kiderült volna
a sárga cucc az mi lehet? igazából elgondolásom szerint az nem kerülhet oda le mert ha beszív valamit, az bekerül a hengerbe, de kiis megy onnan, a kipufogón. Viszont a kuplunkgban parafából van a lamella, és az hasonlít a sárgára. Aztán lehet nem az, én csak gondolkodok hangosan
Segíteni sajna nagyon nemtudok, karbiszinkron, szelepállítás ha kell. Inkább nézzen rá egy szerelő, az a legbiztosabb.
Amúgy meg ami miatt írtam: Várunk szeretettel a ZZR fórumban
Jobbulást: &rash
Nekem egy kawasaki zzr400-am van. A következő a helyzet a motor gombnyomásra indul hidegen-melegen,
üresben pörög ahogy csak akarod,de nyomatékon fullad,dadog,rángat(inkább magasabb fokozatban venni
észre jobban 3-tól). Ezt csináltam: szédszedtem a karbisort és kitisztítttam mindent, a szelepek tiszták voltak,de a teknőben volt egy kis téglaszínű por+kicseréltem a benzinszűrőt(semmi),aztán kivettem a gyertyákat 1.+2.hengeré kormos a másik kettő szépen égett(amúgy megy minden henger csak nem jól)
aztán cserélgettem a pipákat,vezetékeket(semmi). Szerdán lesz két cseretrafóm ha az sem akkor szervíz.
De ezt szeretném elkerülni utthogy ha valaki tudna segíteni azt nagyn megköszönném!
Bill!
Ez a gép elektromos AC-s asszem. Annak nem is szabadna átengedni a benzint álló motornál. Lehet, hogy a kis membránok benne elkaptak valamilyen szennyeződést.
Esetleg próbálj pár liter benzint direktben átszivattyúzni vele, hátha átmosva kiköpi a trutyit.
Akkor szedd le az úszóházak alját, billentsd úgy a karbisort, hogy zárjanak a tűszelepek (ha teljesen hanyatt tartod, akkor nem jó, mert sokkal erősebben fogja nyomni, mint üzem közben), és akassz rá egy benzintartályt. Fújasd le a benyát mindenhonnan, és így hagyhatod akár egy koplett éjszakát is.
Figyeld meg, hol a baj.
Hali!igen,kivehető!van alatta egy gumigyürü.Én is gondoltam arra viszont ha megfujom szájjal van kompreszorral kb 1-2 bárral akkor nem megy át levegő !Ugyhogy nem értem!
Szevasztok!
Újjonc vagyok itt, szóval ne lőjjetek agyon ha gyagyás a kérdés! Honnét tudnék letölteni Kawasaki ZXR - 750 hez szerelési könyvet, vagy kapcsolási rajzot? aztán van az ülés alatt egy CF 308 A 9.5 jelű elektromos kütyü aminek nem ismerem a feladatát. Segít valaki? Köszönöm előre is.
Próbáld meg lehúzni a kartergázcsövet a légszűrőházról. Ha úgy jobb, akkor szagold meg meleg állapotban a kijövő gázt. Ha benzinszagú, benzin van az olajban. Olajcsere, és a benzin bejutási útját kiderítve meg kell akadályozni, hogy ismét felhíguljon az olaj.
Tipikus melegen elsokallós probléma.
Hali!Nekem van egy olyan jellegű problémám,hogy amikor megálítom a motort befolyik a hengerekbe a benzin és nehezen indul (vagy nem is indul)Szétszedtem a karbit de hiába rakok bele uj tüszelepet akkor is folyik a karbiból álló helyzetbe!Mi lehet a baja? Egy 250 es Yamaha FZR ről lenne szó
Korábban már én is gondoltam rá, hogy benya gond lehet, leginkább sokat kap, ezért jó hidegen és melegen meg belefullad a sok benzinbe. Erre utalhat az is, hogy alacsony fordulaton csinálja csak, mert akkor nem tud mit kezdeni a sok benzinnel, magas fodulatom meg helyrejön, mert ott már kell az anyag.
Én magam még nem szedtem szét a karbit. A szerelők szerint gyárira van állítva a benzinszint és a fúvókák is rendben vannak. Nemtom, hogy lehetne kipróbálni?
Szerintem kimondtad a választ...csak melegen csinálja.Ha a kábel sz@r, akkor hidegen is gond van.Ha az elektronika egy idő után(pl. mire bemelekszik, akkor az szerintem nem fordulatszámfüggő)
Szerintem anyagprobléma lesz.
Egy kis egítségre lenne szükségem. 95-ös Suzuki RF 900 RS2-esem van, és mióta megvan küzdök egy problémával. A jelenség az, hogy ha bemelegszik, akkor kb 2-4ezer között mintha kihagyna a motor, "dadogni" kezd. Már n+1 szerelőnél, szakinál jártam, de még nem tudta senki se meggyógyítani.
Az a vicces, hogy csak melegen jön elő, hidegen semmi. Az én tippem a gyújtás elektronika hibája. De venni nem akartam (bontóban 20-25k), mert mivan ha mégse... esetleg gyújtókábel, vagy pipa?
Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )
Sziasztok!
Ma vettem 20liter 230ft-os "benzint", beleraktuk haver simójába, ugyan ugy megy, nem hörög, jól gyorsul, könnyen indul...
Nekem Yamaha dt-m van de abba még nem próbáltam be....
A tag szerint ez olyan benyó hogy bár finomított már( szép világos) de ezt még szokták finomítani....
Mi baja lehet a dt-nek ha belerakom és ez neki kevés?
(Simóba ugyan ugy kevertük mint a rendes 95öst...)
KÖszi
a sárga cucc az mi lehet? igazából elgondolásom szerint az nem kerülhet oda le mert ha beszív valamit, az bekerül a hengerbe, de kiis megy onnan, a kipufogón. Viszont a kuplunkgban parafából van a lamella, és az hasonlít a sárgára. Aztán lehet nem az, én csak gondolkodok hangosan
arra gondolsz?
a légszűrőre?
azt kitisztítottuk
Segíteni sajna nagyon nemtudok, karbiszinkron, szelepállítás ha kell. Inkább nézzen rá egy szerelő, az a legbiztosabb.
Amúgy meg ami miatt írtam: Várunk szeretettel a ZZR fórumban
Jobbulást: &rash
Nekem egy kawasaki zzr400-am van. A következő a helyzet a motor gombnyomásra indul hidegen-melegen,
üresben pörög ahogy csak akarod,de nyomatékon fullad,dadog,rángat(inkább magasabb fokozatban venni
észre jobban 3-tól). Ezt csináltam: szédszedtem a karbisort és kitisztítttam mindent, a szelepek tiszták voltak,de a teknőben volt egy kis téglaszínű por+kicseréltem a benzinszűrőt(semmi),aztán kivettem a gyertyákat 1.+2.hengeré kormos a másik kettő szépen égett(amúgy megy minden henger csak nem jól)
aztán cserélgettem a pipákat,vezetékeket(semmi). Szerdán lesz két cseretrafóm ha az sem akkor szervíz.
De ezt szeretném elkerülni utthogy ha valaki tudna segíteni azt nagyn megköszönném!
Üdv.: Gabi
Ez a gép elektromos AC-s asszem. Annak nem is szabadna átengedni a benzint álló motornál. Lehet, hogy a kis membránok benne elkaptak valamilyen szennyeződést.
Esetleg próbálj pár liter benzint direktben átszivattyúzni vele, hátha átmosva kiköpi a trutyit.
Amelyik kinn szikrít, az nem biztos, hogy benn, nyomáson is jó.
Figyeld meg, hol a baj.
Nekem egy Japán belpiacos GSX400-van, na most van szikra kap naftát mégse gyújt.
Ilyenkor mi van.?
Ha valaki segítene meg köszönném.
Újjonc vagyok itt, szóval ne lőjjetek agyon ha gyagyás a kérdés! Honnét tudnék letölteni Kawasaki ZXR - 750 hez szerelési könyvet, vagy kapcsolási rajzot? aztán van az ülés alatt egy CF 308 A 9.5 jelű elektromos kütyü aminek nem ismerem a feladatát. Segít valaki? Köszönöm előre is.
Tipikus melegen elsokallós probléma.
Mert akkor a körülötte lévő "O" gyűrű lehet a ludas.
Előre is köszönöm!
Korábban már én is gondoltam rá, hogy benya gond lehet, leginkább sokat kap, ezért jó hidegen és melegen meg belefullad a sok benzinbe. Erre utalhat az is, hogy alacsony fordulaton csinálja csak, mert akkor nem tud mit kezdeni a sok benzinnel, magas fodulatom meg helyrejön, mert ott már kell az anyag.
Én magam még nem szedtem szét a karbit. A szerelők szerint gyárira van állítva a benzinszint és a fúvókák is rendben vannak. Nemtom, hogy lehetne kipróbálni?
Köszi,
Dani
Szerintem kimondtad a választ...csak melegen csinálja.Ha a kábel sz@r, akkor hidegen is gond van.Ha az elektronika egy idő után(pl. mire bemelekszik, akkor az szerintem nem fordulatszámfüggő)
Szerintem anyagprobléma lesz.
Üdv.Csaba
Egy kis egítségre lenne szükségem. 95-ös Suzuki RF 900 RS2-esem van, és mióta megvan küzdök egy problémával. A jelenség az, hogy ha bemelegszik, akkor kb 2-4ezer között mintha kihagyna a motor, "dadogni" kezd. Már n+1 szerelőnél, szakinál jártam, de még nem tudta senki se meggyógyítani.
Az a vicces, hogy csak melegen jön elő, hidegen semmi. Az én tippem a gyújtás elektronika hibája. De venni nem akartam (bontóban 20-25k), mert mivan ha mégse... esetleg gyújtókábel, vagy pipa?
Hálás lennék valami 5letért...
Előre is köszi,
Dani
Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tubus
Ma vettem 20liter 230ft-os "benzint", beleraktuk haver simójába, ugyan ugy megy, nem hörög, jól gyorsul, könnyen indul...
Nekem Yamaha dt-m van de abba még nem próbáltam be....
A tag szerint ez olyan benyó hogy bár finomított már( szép világos) de ezt még szokták finomítani....
Mi baja lehet a dt-nek ha belerakom és ez neki kevés?
(Simóba ugyan ugy kevertük mint a rendes 95öst...)
KÖszi