a legegyszerűbb és a leggyorsabb egy bontott hengerszettet venni rá. dugó igy is ugy is kell, én nem nagyon tudok olyan helyet ahol elfogadhatóan tudnak nicasilozni. vagy még a vaspersely lenne a megoldás-
a teló nincs elhajolva, uj szimering? hogy csinálom meg? vagy szervíz? a gumi eldeform,álodott mert szrul rakták vissza, de ha 3mmt vágnék a belsejéből rá tudnám huzni és rábilincslni, a karbi után
Szóval, van nekem egy Husky SM 125-ös gépem és nem kapott olajat szegényke. Szerencsére nem akadt meg a duagattyú, de viszont a hengerben a nicasil lepergett egy-két helyen, nem olyan nagyon vészes + a dugattyú kicsit meg van sülve :P kormos a csapszegnél is. Nemtudom, hogy érdemes-e újra nicasilozni vagy új hengert kellene venni? Esetleg bontóból ? Vagy milyen megoldás a legjobb és legolcsóbb? Köszi
Akkor azt majd a szerelő eldönti hogyan lesz Szelepeket, szelepkorongokat honnan szoktál szerezni? nekem a szelep 10-12/db kicsit ilyesztőnek tűnik , holnap derül ki mennyit kell cserélni
Sziasztok!
1. Jobb első teleszkópból folyik az olaj? Szerelő? Szimeringcsere? udok vele valamit én kezdeni? Segítsetek!
2. Ahol levegőt kap a motor, a gumicső nem illeszkedő a vascsőre, tehát falschot szív, 3mm-rel kéne szélesebb gumicső. Itthon orvosolható?
Köszönöm a segítséget!
Időben kb mennyi? Annyival könnyebb a blokk, hogy nincs rajta a hengerfej, henger . Valamit bekapott, és bekerült az égéstérbe, nem valószinű, de talán juthatott a főtengelyhez is akár fémreszelék , és nyugodtabb lennék ha rendesen ki lenne takarítva. Amúgy köszi a gyors választ
0630-855-7633 egy bontós barátom száma.
a telót meg kell szimmeringezni, ha nincs elhajolva
1. Jobb első teleszkópból folyik az olaj? Szerelő? Szimeringcsere? udok vele valamit én kezdeni? Segítsetek!
2. Ahol levegőt kap a motor, a gumicső nem illeszkedő a vascsőre, tehát falschot szív, 3mm-rel kéne szélesebb gumicső. Itthon orvosolható?
Köszönöm a segítséget!