Szerintem akkor is korrekt volt! Amikor kellett nem találtam sehol! Aki meg tudott volna hozni az 180ezerért ígérte! Egy másik helyen meg 350 ezerért lett volna blokk! Amit nem bontanak szét! Amúgy amiből megvettem, azt a blokkot 150ezerért kaptam volna meg egyben! Csak a tengely kellett!
Köszi! Nem az enyém volt! Csak javítottam! Nagyon korrekt áron sikerült főtengelyt szerezni!
Kompletten -csapágyakkal,hajtókarokkal- 80ezerért! Szerintem baráti volt!
Halihav! Szerintem érdemes köszörültetned a főtendelyt, mert nagy fordulaton dolgozik a gép. Komplett csapágysorcsere, gyűrűcsere is elkel ilyenkor. Tehát sokkal jobban jársz egy másik blokkal és a régiből pár alkatrészt el is adhatsz.
Hello! Lenne 1 kis problémám ill. nem is tudom hogy probléma-e, mégpedig a következő: Yamaha yz 426 fel van húzva 450-re gyári titán kipufogóval. A problémám a gyertya képpel lenne mert középen szürke az elektródánál a széle pedig kormos, a karbiban a gyári 162-es fúvóka (ez az alap 426 értéke) helyett 155-ös van de a gyorsító fúvóka ha leveszem a karbit kb 1,5 méterre kilövi a benyát így elég sokat kap. Nekem végülis csak a gyertyakép nem tetszik szerintetek érdemes ezzel foglalkozni merthát a moci megy mint állat és nem is eszik sokat?
Sziasztok.Amennyiben kawaszaki 1000 motoron a hajtókar csapágy 1 hengernél megszorult,akkor muszály-e mindenképpen felszabályoztatni a főtengelyt ha a csapágy ráégett maradéka polirozással az acél csiszolása nélkül eltávolitható,vagy esetleg elég a két csapágycsészét kicserélni.elöre is kösz a segitséget
Ez olan jelenség, mint amikor valaki megviccel, és grafitcerkával húz egy csíkot a pipa belsejébe.
Próbáld ki a gyertyát egy másik motorba, és ha jó, akkor pipa csere...
Üdv.Csaba
Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni. Hol, illetve hogyan lehet állítani egy suzuki rm 250 első lengéscsillapítón. A jelenség ami miatt állítani szeretnék rajta, hogy huplis pályán (ami ugyebár cross pályán nem ritka )kigyorsításkor elkezd csapkodni a kormány és alig bírom megfogni a motort, nem sok hiányzik egy eséshez. Az előző tulaj 100 kiló körüli volt, én pedig 65 vagyok, gondolom az ő súlyához volt hozzálőve a teló ami nekem kemény, szerintem.
Meg ha azon a ponton nyomom le a motort ahol ülök akkor a hátulja hamarabb reagál és jobban összeül. Jól gondolom, hogy állítással megszüntethető a kormány csapkodás?
Tehát szeretnék állítani rajta, csak hol, hogyan?
Köszi.
Hellosztok
Bajban vok segítsetek. Kawasaki KL250 (1979)eddig tökéletesen üzemelt egyik napról a másikra a szikra megszünt létezni.A pipában áram odabassza akezem ha megfogom de mégsincs a gyertyán szikra.Én szerintem a vagy a kondi vagy pedig a trafó vágódott haza.De hogy tudom leellenőrizni?
Ha valaki találkozott hasonló esettel akkor megköszönném ha segíteni.
THX
sziasztok segitséget szeretnék van egy suzuki 1000sv 20000km-rell és szeretném átnézetni és beálitatni csak kellene egy valaki aki becsületessen megcsinálja Vác környékén,előreis köszönöm.
Köszönöm a válasz(oka)t, Pécsen lakom, és a szervízzel elég jó haverságban vagyok, de ez kicsit furcsa volt számomra, amatőr dolognak tűnik így az egész, ezt leszámítva frankón összerakták. Tudsz valami jó szervízt a környékemen?
2004-es R6 hoz keresek használati utmutatót, ha valakinek meg van valami féle formátumban az küldje már el ide: attilavajo@externet.hu
Köszi előre is!
Csak kérdezem, miért törne el egy főtengely a köszörüléstől?Ha nem szorult rommá, és edződött át a hőtől, és nincs hajszálrepedés rajta.....
Kompletten -csapágyakkal,hajtókarokkal- 80ezerért! Szerintem baráti volt!
Ez ZZR 1100-ban volt!
250es banditomhoz kéne konzolt csinálni amivel feltehetem a dobozkámat.Tudtok valami szakit aki ilyesmit vállal esetleg?(Pest és vonzás körzete)
manapság mennyiért javítanak yamaha r6 henger fej tömítést?
köszi
Próbáld ki a gyertyát egy másik motorba, és ha jó, akkor pipa csere...
Üdv.Csaba
Segítségeteket szeretném kérni. Hol, illetve hogyan lehet állítani egy suzuki rm 250 első lengéscsillapítón. A jelenség ami miatt állítani szeretnék rajta, hogy huplis pályán (ami ugyebár cross pályán nem ritka )kigyorsításkor elkezd csapkodni a kormány és alig bírom megfogni a motort, nem sok hiányzik egy eséshez. Az előző tulaj 100 kiló körüli volt, én pedig 65 vagyok, gondolom az ő súlyához volt hozzálőve a teló ami nekem kemény, szerintem.
Meg ha azon a ponton nyomom le a motort ahol ülök akkor a hátulja hamarabb reagál és jobban összeül. Jól gondolom, hogy állítással megszüntethető a kormány csapkodás?
Tehát szeretnék állítani rajta, csak hol, hogyan?
Köszi.
Bajban vok segítsetek. Kawasaki KL250 (1979)eddig tökéletesen üzemelt egyik napról a másikra a szikra megszünt létezni.A pipában áram odabassza akezem ha megfogom de mégsincs a gyertyán szikra.Én szerintem a vagy a kondi vagy pedig a trafó vágódott haza.De hogy tudom leellenőrizni?
Ha valaki találkozott hasonló esettel akkor megköszönném ha segíteni.
THX
Köszönöm a válasz(oka)t, Pécsen lakom, és a szervízzel elég jó haverságban vagyok, de ez kicsit furcsa volt számomra, amatőr dolognak tűnik így az egész, ezt leszámítva frankón összerakták. Tudsz valami jó szervízt a környékemen?