Én más gépnél néztem ennek utána egyszer, akkor azt mondták, hiába típusazonos a motor, önmagában az adásvétel iszerződés a honosításhoz nem elég, kivéve, ha közjegyző ellenjegyzi.
Nagyon érdekes, mert az adásvételi eredetiségét nem hiszik el.Ha beviszed közjegyzőhöz(25 ezerért akkoriban) ellenjegyezte volna, akkor már elhitték volna a sztorit..
Hangsúlyozom ez nem motor volt hanem egy kistraktor amit vizsgáztatni akart a gazdája...
biztos sporolni akartak neked meg jol felszámolni,,, elég gáz amit csináltak, mert ilyenkor amikor furnak meg honolnak vagy csak ebben az esetben ha jol emlékszem honoltak, akkor is uj dugo gyűrűk,,,, ennek eza rendje
helló
sajnos téged átvertek, Én csak annyit mondok hogy oda nevidd többet, inkább keress egy másik szervizt, a dugó ellenőrzését alapjában el kellett volna végezni, itt kiderülnek a rajta levő sérülések, ilettve kopásai, gyürühorony, átm. kopás, illetve lehet kopva a csapszegnél is... csak hónolni sem volt érdemes, azt furni és dugócserével lett volna érdemesebb (lehet honolni is lehet a rossz honolástól eszi az olajat...)
nem tudom merre laksz, de ha megirod lehet tudok ajánlani jó szervizt....
Üdv: András
uraim kérdés lenne, ha valaki tud segitsen. volna egy motorhibás motorkerékpár, és tudnék bele blokkot szerezni, de a blokkrol csak adásvltelit tud adni az ember mert kinti volt a motor, és anno nem hozták be a (briff)forgalmiját csak a gépet törötten, elég az adásvételi a blokkszám átirtráshoz? tipusazonos blokkrol van szó. az tudom hogy eredetiségi vizsgát kell csináltatnom külön külön, az nem is lenne gond.
ha tud valaki infot segitsen legyen kedves.
üdv gábor
125-ös aprilia? Hihi tipikus... Amúgy használható... Csiszold le a vállakat, és kész! És ha aprilia, hegeszd rá a biztosító alátétet a szeéepre, hogy többet ilyen en fordulhasson elő!
Kis problémám akadt, elvittem szervízbe a motort felújításra, mikor érte mentem azt mondták monden jó meg frankó, de füstöl a motor! A hengereke a régik csak meg lettek hónolva, a dugók a régiek csak meg lettek pucolva, a gyűrűk újak. A szervíz elmondása szerint a hengerek állapota jó és azért füstöl a motor merthogy kikopott a dugattyúk hornya. Kérdeztem, hogy ezt véletlenül sem lehetett volna megállapítani az összeszerelés előtt? Erre azt mondták, sajnos ez a hiba csak összeszerelés után járó motornál lehet észrevenni, és a megoldás dugócsere.
Egyszerű a kérdésem, ez valóban így van? Nem lehetett volna azoknak a hornyoknak az állapotát akkor megnézni mikor rájukhúzták a gyűrűt?
köszi a segítséget.
a baj csak az, hogy lemaradt, hogy pécsi vagyok.ez az én sutaságom...
szóval ha valaki esetleg tud segíteni,akkor PÉCSEN keresek valakit aki tud küllős kereket javítani.
szevasztok!
Nem tudna valaki segíteni? ki javít köllős motorkereket?
Ez egy nagymotor.
eddig ahova mentem( biciklis műhely, márka szervíz) értetlenűl néztek ill. vegyek új kereket 150 E ft-ért.
segítséget előre is köszi
Laci
Köszönöm!
Ismét tanultam valamit..
És itt mindjárt újra egy kérdés, még mindig Sepia...
Már szégyellem, de nem jutok a végére....
A gyújtása ennek a szarnak egyszerű, semmi jeladó, csak a tekercsben végbemenő fluxusváltozás...
A kívülről szigetelt tekercs a gyújtótekercs....de.
mivel az állírész szimmetrikus, 2 féleképpen felrakható...azt látom a vezetékekből is, mások is próbálták így is-úgy is.Szóval.Szerintem a gyújtótekercs felül van az állórészen, FHP hoz közel, vagy alul?Semmi ésszerű jelet nem látok....Az állórészen lévő fekete műanyag "sorkapocs" lenn, avagy fenn?
Nem tudom mihez viszonyítani a gyújtást....
itt a tel szám:06705008881