Bocs, hogy beleszólok, csak olvastam, hogy van 600-as elektronikád. Ha nem tudod esetleg felhasználni, nekem szükségem lenne rá. Az enyém K1-es.
Ja jut eszembe, ha valaki esetleg tudna segíteni az nagyon jó lenne: Megadta magát a gépem, egyszerűen nem indult el a szivattyú. Van egy 41-es hibakódom, amit kiküszöböltem az által, hogy az üzi szivattyú sárga fekete szálát testeltem, de így mindig megy a pumpa. Ez így tudom, hogy nem jó, ezért kellene egy elektronika. Próbáltam típúsazonos ECU-val, azzal működik.
E mellett jelenleg _COO a hibakódom. Úgy tudom, a kötőjelnek középen kell lennie, és azt a gázkar állás érzékelővel tudom beállítaní, speckó kulccsal. Tudja esetleg valaki a menetét, mert kurvára nem megy így a gép. Fél gáz után hiába húzom nem megy, a korábbi állapotához képpest nulla!
Köszi mindenkinek, aki esetleg tud valamit. Ja és a barátom teljesen jó ECU-jával minden oké, a szivattyú tekintetében, de a fordulat úgy is tré!
Van 600-as kábelkötegem és elektronikám is, csak nem stimmel a csatlakozó. A kábelköteg csere meg túl nagy meló. De ha az ezres elektronikájáról küldenél képet emilben azt nagyon megköszönném. Az is lehet hogy még érdekel is. unatkozas@citromail.hu
Hogyan tudnám kimérni, h zárlatos e a gyújtáskapcsolóm? Tegnap megcsináltattam a zár részét és ma összeraktam, de azonnal olvad a bizti ahogy gyútásra teszem.
Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem. Nemrég szétszaladtak a lovaim, új vázba kell hajtani őket. Úgy néz ki, hogy a hátsó váznyúlvány is ki lesz cserélve, illetve a vázbölcső nem tudom hogy jön le a vázról, szóval át kell rakatnom az egész mocit másik vázba, kb mennyibe kerül a művelet? Alkatrészárakat már tudom, ettől függ, h megcsináltatom-e vagy eladom. Segítsetek pls.
Kösz
Sziasztok!
Kellene nekem egy kis help!Van egy Cagiva tamanacom 125-ös a kiegyenlitőtengelyt és a főtengelyt kellene szinkronba állitani! A kiegyenlitőtengely fogaskerekén is van jelölés+ a főtengelyfogaskerekénn is csakhogy a kuplungkosár fogaskerekénn nincs és az kötné össze őket!
Tud valaki segiteni ebben?Fontos lenne mert nagy a rezonanciám és félő hogy szétpotyog a motor
Helló mindenki én váltó felujitás elött állok a kérdésem ha fejre állitva huzom szét a blokkot nem fognak az alkatrászek ki hullni,és a hején maradnak? (kawasaki zxr 400)
nemrég vettem a gyereknek egy 50es kínai mocikát
királyságos a gép de bazi hangos
mit lehetne vele tenni?
le kellene tompítani a zajokat
valahogy a szívó résznél is kellene csillapítás mert csak egy szivacs van a karbi előtt
Engem viszont érdkelne normális gumiszervíz, ahol átszerelnék nekem az új gumit. Pesten a X. kerület környékén lenne a legjobb, de nem baj ha távolabb van. Elég sürgős!
Szeva! A régebbi motorrevü,vagy wildban volt egy Magyar cég aki hirdette magát,és még árlisa is volt fent!Ennyit tudok róla!Próbálj visszaolvasni,vagy archívumot bújni!
levegöszürö, a 400ason asszem van egy lemezke a légszüröben, ott lehet a gond mert a 400as kissebb mint a 600asé de csak a szükitölemez.probáld kivenni, és ugy mit csinál
Ja jut eszembe, ha valaki esetleg tudna segíteni az nagyon jó lenne: Megadta magát a gépem, egyszerűen nem indult el a szivattyú. Van egy 41-es hibakódom, amit kiküszöböltem az által, hogy az üzi szivattyú sárga fekete szálát testeltem, de így mindig megy a pumpa. Ez így tudom, hogy nem jó, ezért kellene egy elektronika. Próbáltam típúsazonos ECU-val, azzal működik.
E mellett jelenleg _COO a hibakódom. Úgy tudom, a kötőjelnek középen kell lennie, és azt a gázkar állás érzékelővel tudom beállítaní, speckó kulccsal. Tudja esetleg valaki a menetét, mert kurvára nem megy így a gép. Fél gáz után hiába húzom nem megy, a korábbi állapotához képpest nulla!
Köszi mindenkinek, aki esetleg tud valamit. Ja és a barátom teljesen jó ECU-jával minden oké, a szivattyú tekintetében, de a fordulat úgy is tré!