Sziasztok tudna nekem segíteni vki? A gileramat újra kéne kábelezni az elözö tulaj szét vágta a gyárit és össze vissza minden szart összedugott, igy sajna bekötési tervrajz nélkül nem tudok hozzá fogni ha vki esetleg tudna hozzá adni azt megköszönném (Gilera rc 125)
Biztos igazad van, márcsak azért, mert a nagyobb szám nagyobb méretre utal(általában.)
De mostmár engem is érdekelne, ha netán tudod, mire utaló szám az 525?Szabvány jel?Melyik szabványé?
Hát minden elképzelhető de akkor eddig miért működött normálisan?
Ált egy évet és összement volna a fúvóka? :-)
Szerintem minden kis járatot kifujtam vékony dróttal átjártam úgyhogy nem tudom mi lehet még vele.
Üdv minden szerelni vágyó és szerelésre kényszerült motorosnak!
Egy kéréssel vagy inkáb kérdéssel fordulok hozzátok!
Van egy ismerősönek egy 87-es yamaha fzr 400 Genesis-e és csak szivatóval hajlandó menni de azzal is nagyon csúnyán. Azt meg kell említenem hogy nagyon sokat állt a motor.
A karbbikat szétszedtem kitakarítottam raktam bele új benzint de ugyanaz a helyzet.Előtte normálisan működött.
Mi az amit érdemes lenne megnéznem?
Melegen is csak szivatóval indul ezért sejtem hogy nem kaphat anyagot de miért?
Annyira nem vagyok nagy mágus de azért nagyvonalakban értek a motorokhoz tehát nem kel túl szájbarágós leírás!
Köszi előre is.
Sziasztok tudna valaki segíteni? Van egy Gilera XR1-em és valami szarakodik a gyujtásnál,nagyon nehezen indul pedig szikra és benzin van,ha be is indul egy kicsit jár és kb: 5perc hirtelen leáll,utánna meg egyáltalán nem indul: Én a tirisztorra tippelek(motoplat modul) ,de nem biztos! Ha tudna vlki segíteni megköszönném!
No akkor arra adj választ mit jelent 520-as jelölés? Ugyanis a motorom évjáratát két mérttel szerelték:520, és 525-el,és szeretném tudni mit is jelent ez a méret !
Néha csinál olyat az SV-m, hogy melegen nem emel ki eléggé a kuplungom üresből egyesbe rakásnál, és lefullad... az olaj miatt lehet ez? 1000 km-mel ezelőtt lett lecserélve 10w40es Castrolra
Engedd meg, hogy néhány dolgot akkor leírjak a láncokról(gyakorlatból tudm..)
Szóval szóbeli tulajdonsága ugye a kivitele: pl. görgős lánc.
Kialakításban:normál, vagy erősített.
Szabványbeni jelölése a DIN szám.Ha ezt a számot ismered, a többi sallangra nincs is szükség
Számbeli paraméterek:
Típus:a lánc méretét fejezi ki coll hányadban.
Osztás:a görgők középpontja közötti távolság mm-ben.
Heveder: belső, illetve külső szélesség mm-ben
Görgő:görgő átmérő, illetve csap átmérő mm.-ben
Teljes szélesség mm.ben
Hosszúság mm.-ben, és/vagy láncszem darabban kifejezve(ettől hülyülnek meg a boltba...)
És végül szakító szilárdság (N-ban kifejezve)
Ezek tudatában, azt mondhatom, ez nálunk nem alkalmazott(pl Japán) szabványjel.
Az általam megadott adatok alapján, bárhol lehet görgősláncot venni.
Nem okoskodni akarok, úgy éreztem komolyan érdekel....
Sziasztok!
Egy kis oktatás kellene lánc ügyben! kulönböző adatokat nem értek!
P.l: a lánc méretee 520,525..stb! Valamint mit jelent az ,hogy o,z,x... stb.
gyűrüs! Jópár éve húzom a gázt,de ezek az alapfogalmak kikerültek a látokörömből és jó volna pótolni a hiányosságokat ! Kösz!
Most magam ellen beszélek de én kb 2 hete cseréltem köteget a kawámba, és totáll lebontással kihuzással visszafüzéssel mindennel végeztem 3 óra alatt, ennyit szerintem megér a dolog, de te tudod.
szeva most otthon vagyok a cucc meg a melohelyen megprobálom lefotoztatni az 1000esnek az elektronikáját és akkor feldobom neked.m üdv (lehet félreértettem valamit Horvátattila felhasználo mintha 600as elektronikát keresett volna szerintem a gsxr-be nem lessz jó a zzr elektronikája)
igen kivettem.Egy sodort rézdrót egy szálával piszkáltam ki minden fuatot a karbiban!Az azért nem túl erős ahoz hogy bármit tönkretegyen