Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy tudom, mo.-on senki.
Kérdezd meg Aszalós Pétert, a 06-30-400-89-84-en.
Airboxproblem.
Ha akkor van egy vonalban a lánckeréktengely, a lengővillatengely, és a hátsó tengely...
Halihav! Egy zzr400-asba tettünk egy 600-as blokkot,de 170körül megtorpan,nem kap elég benzint. Ac, membrán,karbi...oké, csak az elektronika maradt a 400-asé. Létezik hogy az elektronika nem ad neki anyagot?
Véletlenül nem tudná-e valaki meik cég csinál nicasil bevonatot ? (lehetőleg az ország keleti részén...) . Előre is kösz a lehetséges válaszokat.
egy vékony reszelő ami lehet kerek félig lapos lapos háromszög finom munkához használják van kb 200 ft darabja ha ugy veszed meg de szokott ilyen szettbe lenni de ha valamivel le tod sorjázni az éleit az is elég, csak ne akadjon a gyürü.
A lényege az egésznek, hogy amikor a talajjal párhuzamos a lengővillád, akkor ne legyen megfeszülve. Ugyanis ekkor van a hátsó lánckerék a legtávolabb az elsőtől.
Sziasztok, nekem csak egy apróságba kéne a segitségetek. Azt tudom hogy 2-3cm a lánc holtjátéka de ezt pontosan hogyan szoktátok mérni? Lánc melyik részén? Elején-Közepén?
Először is pucold ki a légszűrőt, meg a karbit. Aztán, ha nincs szétkopva a karbi, meg a motor sem szív farsot, akkor próbáld mégegyszer.
szevasztok.

Lenne egy olyan kérdésem hogy nem tudok alapjáratot állítani a cr 125 -ön próbáltam már a szivató alattin meg a karbi végén lévő csavaron de eggyikkel se történt semmi!
Mi lehet vele?
Jah én is erre gondoltam,mert a sorjázás elmaradt.Amugy az a türeszelő hogy néz ki?
helló azt tudni kell a honolásról hogy utánna a az összes beömlöt és kiömlöt sorjázni kell vagy az éleket türeszelővel meg kell reszelni mert elakadhat a gyürü és ez bizony csöröghet is ahogy akad a gyürü berrázza! egy próbát megér
Helló sokminden lehet pl amikor elveszed a gázt a blokkba lévő fogaskerekeknek a másik oldalára esik a terhelés és lehet hogy azzal az odalával van a bibi és azért adja ezt a hangot
Hello! Köszi, hogy válaszoltál, de az a helyzet, hogy a főbiztit cseréltem, azonkivül találtam két 15 A-es biztit, azok is jók, és az FI lámpa (led) villog csak, ha a gyujtást ráadom, és passz. Ja, meg az index is működik, de ennyi. Szar ügy.
pont ellenkezőleg, mert ha jól látom a váltó oldalán van, az annyit jelent, hogy hátrafelé rugod másik irányba mozdul, ki van pova a tengely ha fenn a dekni lóg-e az a kérdés, ha nem akkor maradhat igy is. de igy képről nem igazán jó mert nem látom mi forog mi áll...(hülyeséget meg nem akarok irni, mint...)
Hűtőt keresek fzs1000-re. Hasonló is érdekel. Tel:70/520-4856
észre fogod venni elszinezödött csészékböl de ha megégett a tengely is akkor azt gépmóhelybe kell vinned reméljük az nem kapott
CSeréljem le azt a félkör alakú lemezt?
Ha jól látom, ottan vannak bajok. Túl sok spén gyártódik...
igen, kérdésem hogy a berugótengelynek hogy kell álnija,mert lötyögött mint a szar mikor levettem a deknit...
mien része? motorikus?
nézzél biztosítékot utána meg szikrát...
Berghez mennyire értesz?
szevasztok
vas megyében azaz szombathely mellett motorszerelést vállalok, jó minőségben, olcsón....
ha valakit érdekel irjon vagy hivjon:
06305061939
motorservice@vipmail.hu
Fogsz egy vödörnyi brigéciolt beletunkolod és hagyod álni pár napot sztem leoldja amit lehet