Hát legalábbis én úgy hallottam azzal égetik, de akkor biztos rosszul hallottam.. Az tuti h égetik vhogy, én meg pont azt nem akarom.. Akkor úgy kérdezem: Hogyan tudnám a rezót és dobot tiszítani hogy ne kelljen égetni?
Szevasztok.lenne egy kérdésem.Van egy 250-es etz-m most lett felujjítva.csapágyak,tügörgő,minden,egy használt de jó allapotú blokk alkatrészeit pakoltam bele.A hengert is kicseréltem,mielőtt felraktam volna a blokkba kihónoltam mert kicsit rozsdás volt.Amikor beindítom olyan mintha csörögne.Pedig a tügörgö új.HAverom azt mondja hogy a hónolástól az átömlőknek pereme lett és azokat verik a gyűrűk.Mi lehet a baj?
Hali köszi a tippet, ma elővettem ismét hogy megnézzem mi van és a vízpumpa irányából jön az tuti! Ettől még lehet hogy a főtengelycsapágy? Még nem szedtem szét a vízpumpát de ma az is sorra kerül. Mit figyeljek meg rajta?
szeva
Ha elengeded a gázt és lassul a dordulat akkor hallod erösen? fötengelycsapágy, nem árt megnézni az olajszintet ha az jó akkor fötengelycsapágy. csere. üdv
Hello. Még 1 kérdéssel terhelnélek, kawa z 750 esetében fordított akksi polaritás esetében milyen problémák lehetségesek utána? Mert se kép se hang, csak az FI villog.
Az FI, Fuel Injection, felirat lelzi, hogy valami nem jó. Az ülés allatti kis csati megfelelő vezetékeinek összekapcsolásával kiolvasható a hibakód, ami alapján el lehet indulni.
Köszi szépen, hogy válaszoltál és próbálsz segíteni.
Már végignéztem ezeket, rövidrezártam a kuplung kapcsolót, az oldaltámasz jeladót és üresben van.
Az "FI" felirat viszont ott van a műszerfalon.
Ebből tudunk valamire következtetni?
Hello. Teljesen véletlenül keveredtem ide, de olvastam a hozzászólásodat, és az lenne a kérdésem- mert kuka vagyok a témához- hogyha villog az FI jelű led, az mit is jelent?
Valaki linkelhetne már valamit egy olyan KOMOLY versenygépről (nem motorépítő dizájnbajnokságról) ahol ezt a foskula, motorgyilkos, teljesítménycsökkentő, direktszűrőt alkalmazzák...
Nekem is volt hasonló eset.Az önindítót szétszedtem és az egyik szénkefetartó (a negatív ami a pajzsra van felcsavarozva fellazult) Ha jól emlékszem átfurtam és átmenö kis csavarral rögzítettem,mert a menet az aluban már kikopott.
Sziasztok!
Nem egy egyszerű kérdésről van szó, de azért megkérdezem, hátha volt valakinek hasonló problémája a mocijával. Suzuki gsxr 600/K1.
Ma odaadtam az egyik kollegámnak és amikor visszahozta leállt és utánna csak tekert, nem indult be.
Szétszedtem, megnéztem a tankszivattyut, külső áramról működik.
Megnéztem a reléjét, az nem húzott be.
A relére vezető sárga/kék szálnak testet adtam, akkor huzott a relé, ment a szivattyú, azonban folyamatosan üzemelt, nem állította le, nem volt szabályozva működött.
Ezután visszaállítottam az eredeti állapotot és már nem is tekert az önindító.
Lehet, hogy kiment a vezérlő egység (fekete doboz)?
Nem tudom, ha valaki tud segítsen légyszi.
Heló! Szerintem testelési probléma van. Nézd át sz összes testkábalt, illetve a relén különösen! Lenni kell rajta barna, v. fekete színű vezetéknek, azzal lesz a gond.
Mi az oka hogy a gilera runnerem menet közben,ha egy gázon megyek,akkor fulladozik.Megyek-megyek elmegy a hangja,visszaesik a fordulat...majd megint megyek 1-2kmt,és megint ugyanigy....Ez igy megy mostanába mindig!
A levegszürő az nem,mert kitisztiottam.Ha tudtok tanácsot adni akkor légyszi irjátok le!
Nekem olyan problémám lenne , hogy mentem a mocival és elment a kompresszio hirtelen, szétszedtük és láttuk hogy kilökte a szimeringet( sztem a gyári kipu miatt) de most lett egy sportcső , megcsináltuk a szimeringet is és sehogysem akar beindulni, szikra van , meg ha ráhúzom a szivatót akkor még durrog is...
szia:) biztosan van a nagy rob8khoz is minden féle tuning kütyü szóval szerintem próbálkozz pl a googléban egy online motorboltot megkukkantani ha ma még választ akarsz kapni a kérdésedre.itt a net és itt szinte mindent megtalálsz ami csak kellhet egy géphez..........pontosabb infóval sajna nem tudok szolgálni de talán még egy aprilia boltba ha betelefonálsz vagy benézel akkor ott is meg tudod kérdezni..........szia
Ha igen hogyan szedjem ki?
Ha elengeded a gázt és lassul a dordulat akkor hallod erösen? fötengelycsapágy, nem árt megnézni az olajszintet ha az jó akkor fötengelycsapágy. csere. üdv
Már végignéztem ezeket, rövidrezártam a kuplung kapcsolót, az oldaltámasz jeladót és üresben van.
Az "FI" felirat viszont ott van a műszerfalon.
Ebből tudunk valamire következtetni?
FI felirat nem játszik a műszerfalon?
Hogyan tudom CO hegesztőn kívűl a rezómat ill a dobot tisztítani, égetni a festés ill alu miatt nem szeretném!
Köszönöm!
Nem egy egyszerű kérdésről van szó, de azért megkérdezem, hátha volt valakinek hasonló problémája a mocijával. Suzuki gsxr 600/K1.
Ma odaadtam az egyik kollegámnak és amikor visszahozta leállt és utánna csak tekert, nem indult be.
Szétszedtem, megnéztem a tankszivattyut, külső áramról működik.
Megnéztem a reléjét, az nem húzott be.
A relére vezető sárga/kék szálnak testet adtam, akkor huzott a relé, ment a szivattyú, azonban folyamatosan üzemelt, nem állította le, nem volt szabályozva működött.
Ezután visszaállítottam az eredeti állapotot és már nem is tekert az önindító.
Lehet, hogy kiment a vezérlő egység (fekete doboz)?
Nem tudom, ha valaki tud segítsen légyszi.
A levegszürő az nem,mert kitisztiottam.Ha tudtok tanácsot adni akkor légyszi irjátok le!