Végső elkeseredésemben úgy döntöttem, átesztergáltatom a hengerfejet a Sepián.Sokkal lejjeb visszük(növelve a kompressziót, igazítva a dugattyú ívéhez.
Nem tudná valaki megadni nekem, hogy a gyertyamenetnél bemérve tolómérővel, felső holtponton hány miliméterre van a dugattyú?
Hamarosan vinnem kell M800-asomat 12.000-es szervízre (olajcsere, szelephézag, fojtószelep szabályozás stb...). A garancia miatt szakszervízbe kell vinnem.
sziasztok, vettem egy cagiva v2 es 350 est ,ducati blokkos 4 ütemű endúrót, az alsó henger rendetlenkedik,kihagy , tudtok valakit aki ért a motorhoz? be kellene állítani hogy jól menyen.én budapesti vagyok .
A dugattyútetővel sztem nem lesz baj. Pár sepiát már csináltam, de a képen látható tetőkiképzéssel még nem találkoztam.
Ám az a felömlős dolog aggodalomra adhat okot. A félig nyitott felömlő miatt még működnie kellene, max. gyenge lenne, de ott valami bibi van. A dugó nem ablakos? Nincs fordítva benne?
Nem hagyott nyugodni..kimentem a műhelybe, és leszedtem arról a rohadékról a karbit..
Hát, ezen a Mikunin tényleg nincs szám..
De abba jobban belegondoltam, hogy az enyhe íves dugattyútetővel nem tud akkorát sűríteni, mint a lépcsőssel....Akkor viszont nem maradna más hátra, mint vagy dugattyút venni, vagy a hengerfejet megdolgozni......
http://bodamotor.extra.hu/?p=p...Ú-SUZUKI-SEPIA--AD50-46,00-
MM-Cikkszám-56289
nem tudom szabad-e belinkelni más boltok képeit, ha nem elnézést....
Érdekes, ennek a Sepia dugattyúnak teljejsen más a tető kiképzése.
Én már nem értem az egészet...
Köszi hogy próbálsz segíteni..
Manualom sajna nics.A Mikuninak nincs levegő állító csavarja, az arányokat fúvókákkal, és tű állítással lehet belőni.
A dugattyú széle pontosan a henger tetejének vonaláig jön fel, ezért kellett tömítés alá, mert különben a hengerfej szélébe belever....
A gyertyamenetnél nem mértem mennyi a hézag..
És mekkora hézag van a dugóteteje és az égéstér között? A karbinak az értékeit nem adják meg serv.manuálban? Vagy ha van data abban benne van. Levegő csavar?
Ez tényleg érdekes, nagyon sokat törtem rajta a fejem.... a kipufogó nyíláson kijut a benzin, a gyertya viszont száraz marad.... ez nem teljesen igaz, mert ha levettem a kipufogót, minden rugásnál 1-2 durranás volt.Több nem.
Érd:06-20-5453546
bakonymotor@gmail.com