Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várpalotán motorkerékpárok javítását vállaljuk, rövid határidővel, akár alkatrészbeszerzéssel is.
Érd:06-20-5453546
bakonymotor@gmail.com
Kiütni?

Csapágykihúzó (ha mond valamit ez a szó) http://robogohaz.bolt.hu/index...
Sajnos minden mérethez másik kell.
Befele szintén célszerszám kell szintén az adott mérethez (vagy gányolás). Ilyesmi egy készlet: http://www.asianproducts.com/i...
Hogy kell kiütnöm a kerékcsapágyat!
semmi spéci szerszámom nics kérlek segítsetek
kösz
Sziasztok!

Végső elkeseredésemben úgy döntöttem, átesztergáltatom a hengerfejet a Sepián.Sokkal lejjeb visszük(növelve a kompressziót, igazítva a dugattyú ívéhez.
Nem tudná valaki megadni nekem, hogy a gyertyamenetnél bemérve tolómérővel, felső holtponton hány miliméterre van a dugattyú?

Köszi.
Sziasztok!

Hamarosan vinnem kell M800-asomat 12.000-es szervízre (olajcsere, szelephézag, fojtószelep szabályozás stb...). A garancia miatt szakszervízbe kell vinnem.

Tapasztatokat vélmenyeket szeretnék kérni a Suzuki szakszervizekkel kapcsolatban! Melyiket ajánlanátok, melyiket nem?

Előre is köszi.
itt úgy írja kalt és igen az hideg bocs
Khhmmm...
Hidegen.
melegen a szívó és a kipufogó is 0,03-0,08 között kell legyen
Sziasztok mekora a szivó és kipufogó szelephéza a 93-as SUZUKI GS 500 E motoromon?
A dugattyú nem ablakos, és a TOP nyíl pedig a kipufogó felé mutat.
sziasztok, vettem egy cagiva v2 es 350 est ,ducati blokkos 4 ütemű endúrót, az alsó henger rendetlenkedik,kihagy , tudtok valakit aki ért a motorhoz? be kellene állítani hogy jól menyen.én budapesti vagyok .
A dugattyútetővel sztem nem lesz baj. Pár sepiát már csináltam, de a képen látható tetőkiképzéssel még nem találkoztam.
Ám az a felömlős dolog aggodalomra adhat okot. A félig nyitott felömlő miatt még működnie kellene, max. gyenge lenne, de ott valami bibi van. A dugó nem ablakos? Nincs fordítva benne?
Gambesz itt a karbi képe, ha ez segít!
http://robogohaz.bolt.hu/image...
Nem hagyott nyugodni..kimentem a műhelybe, és leszedtem arról a rohadékról a karbit..
Hát, ezen a Mikunin tényleg nincs szám..
De abba jobban belegondoltam, hogy az enyhe íves dugattyútetővel nem tud akkorát sűríteni, mint a lépcsőssel....Akkor viszont nem maradna más hátra, mint vagy dugattyút venni, vagy a hengerfejet megdolgozni......
29C3 S(Suzuki jel)20
Ezt találtam a szívócsonkon.A Mikuni karbin nem láttam számot
Ha nem ilyen "magasított" biztos nem sűrít be annyira... A karbin kell lennie vmi számnak. Azt add meg.
http://bodamotor.extra.hu/?p=p...Ú-SUZUKI-SEPIA--AD50-46,00-
MM-Cikkszám-56289
nem tudom szabad-e belinkelni más boltok képeit, ha nem elnézést....
Érdekes, ennek a Sepia dugattyúnak teljejsen más a tető kiképzése.
Én már nem értem az egészet...
A karbin lennie kell vmi azonosítónak és a motor tip. is kell.

Kicsit hiányos az adatlapod..
Írd meg a karbi jelszámát és megpóbálok neked utána nézni mekkora fúvókák a gyáriak.
Köszi hogy próbálsz segíteni..
Manualom sajna nics.A Mikuninak nincs levegő állító csavarja, az arányokat fúvókákkal, és tű állítással lehet belőni.
A dugattyú széle pontosan a henger tetejének vonaláig jön fel, ezért kellett tömítés alá, mert különben a hengerfej szélébe belever....
A gyertyamenetnél nem mértem mennyi a hézag..
És mekkora hézag van a dugóteteje és az égéstér között? A karbinak az értékeit nem adják meg serv.manuálban? Vagy ha van data abban benne van. Levegő csavar?
A Mikuninak mik a gyári értékek?
Ez tényleg érdekes, nagyon sokat törtem rajta a fejem.... a kipufogó nyíláson kijut a benzin, a gyertya viszont száraz marad.... ez nem teljesen igaz, mert ha levettem a kipufogót, minden rugásnál 1-2 durranás volt.Több nem.
Mondjuk ha nem az ő hengere, mind1.