Saját kezűleg toltam fel a szabályzó csatlakozójára.
Nem laza.
Volt FH012AA adapter szettel csatlakoztatva és csak úgy külön nem vízálló csatlakozón keresztül is.
A fesszab által leszabályzásra felvett áram a 2,5mm2-es huzal felforrósításához nem elég. Viszont a laza saru 10 A-rel is felforrósodig 65-70 fokig , és ettől a vezeték..
Nem volt 2 perc beindítva szabályzóról a csatlakozó motor rendszeréhez vezető csatlakozó lehúzva.
Csak a szabályzó és a generátor van bekötve motor akkuról üzemel.
Nya ezen két perc alatt a környezet maradz 25-30 fokos a kábelek 60.
Valami gebasz van.
Szabályzóra tippelnék de ott hibádzik hogy mind kimérettem.
A két gyári hajszál pontosan ugyanazokat az értékeket adta meg a dióda sorokra.A mecseki féle meg pont jó volt,a kínai az huhh ne is beszéljünk róla de nem volt megsülve.
Most az egyik gyári van fenn.
Generátort mértük nem zárlatos.
Megállt a tudomány.
És ha nincs betéve a motor elektromos rendszerébe?
Mert konkrétan úgy is ez a helyzet.
Új szabályzóval,új generátorral,bontott szabályzóval révivel minddel.
Upsz jó hogy ere vagy.
Egy apró kérdés.Pont villanyban.
Mitől melegedhet a generátorból kivezető 3 váltófeszültség vezeték?
Két generátorral,(egy új kínai és egy ujratekert)Bontot gyyári szabályzóval,kínai újjal és magyar kisipari mecsekivel egyaánt.
Alapjáraton 3-5 perc alatt 90 fokos az a csóri vezeték.Nem vagyok szakember de nekem ez nem tetszik.Bár lehet jó is,de akkor bőven elég a csatlakozó mer az meg max 100-110-et bir.
Tény hogy a gyári szabályzóra alkatrészlistában 50A-est írtak.
Ha ez lett volna már nem írnék.