Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezzel ki kell jönnie. és úgyis új megy a helyére.
adj egy kulcsot? mekkorát... mindegy.... csak nagy legyen! ütök vele
köszönöm a linket. akkor is ha a célszerszámot is kalapálni kell? egyenletes tolja ki. vagy mit lehet elszúrni rajta? éreztem, hogy valami miatt nem lesz egyszerű.
hiányos ismeretekkel lehet feladja a leckét a kalapálásos módszer nem vezet mindig jó eredményre ....célszerszám az igen!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hétfőn megrendelem és mehet a szerelés. Még egyszer köszi srácok, hogy ilyen segítőkészek vagytok.
én egy régi tolómérő segítségével tudtam csak kiütni kb 1,5mm perem volt
persze egy célszerszámmal gyerekjáték csak az nem volt
a felső tök könnyen kijött
Szia!

Köszönöm.
Tehát ha rendelek, akkor minden benne lesz.
Köszönöm. Bringához van kiütő szerszámom viszont nem tudom, hogy motorhoz is elég erős e. Remélem sikerül vele kiszednem.
Szia!
Egy csapágy külső gyürü,kosár,görgő,belső gyürü-böl áll.
A külső gyürü amiről te is kérdezel,a belső gyürü-höz van köszörülve.
Közöttük futnak a görgők megfelelő illesztéssel.
Ezeket külön nem is lehet szerintem forgalmazni csakis egyben.
az a csapágy része és sok esetben full szar kiszedni
max olyan opció van hogy kell porvédő mellé vagy sem
igen ilyen
Nagyvas-on találtam, de nem tudom, hogy amit bekarikáztam az az lehet e és hogy a szett tartalmazza e azt is.
ilyen?
Van a kormánycsapágy és van az az alkatrész ami a fejcsőben van amiben mozog a kormánycsapágy. Rendelni szeretnék, de nem tudom, hogy hol és milyen néven keressem. Eddig 2 oldalt néztem meg, de semmi.
a kormánycsapágyra gondoltál?
Sziasztok!
Mi annak az alkatrésznek a neve ami a fejcsőben és a csapágy megy bele? Egyszerűen csak csésze vagy van valami konkrét neve?
Kipufogóban max akkor lehet jelentősebb víz ha beleesik
Én még megnézném hogy folyik a tankból a benzin hátha trutyis lett a tankszűrő is
A tű szelep felett is szokott szűrő lenni
Szia!

Köszönöm a segítséget, már túl vagyok rajta.
Karbit kipucoltam, gyertyát cseréltem, légszűrőt muszáj volt, mert letörtem a csonkot (véletlenül, mert amúgy is öreg volt már az anyag)...
Több ötletem viszont nincs... Talán még annyi, hogy a leömlőt leveszem, és 6-7bar nyomással megpróbálom megfújni, hátha jön ki belőle valami.
A hengerben maradhatott víz? Vagy az már a rövid röffenések következtében kiürül?
Még egyszer köszönöm!
Érthető okfejtés. Egész pontosan olyan helyzet van, hogy az ember szinte kívánja a bovdenházat megrövidíteni legalább 1 cm-el, a baj megoldásához. A gond viszont az, hogy ez hónapokkal ezelőtt tökéletesen üzemelt, közben senki nem nyúlt hozzá és ettől érthetetlen.
Amit most írok csak ötletelés.

Az adott motorhoz való bowden külső és a bowden belső hossza között kell hogy legyen adott maximális és minimális eltérés. Olyan is előfordult már a történelemben, hogy nem hozzá való bowden volt a motorra szerelve.

Szóval ha mind a két állítása lehetőség ki van lazítva és még sincs hézag, akkor érdemes megnézni, hogy a kuplung bowden hozzá való-e.
Sziasztok fórumozók!
Gyors és tapasztalt válaszokkal rendelkező motordoktor a Facebook oldalán.
Távgyógyitás tudjuk nem minden esetben hasznos,de nekem nagyon sok hasznos segítséget adott.
Én csak ajánlani tudom.Írjatok neki bátran.
Köszi! Ma néztem meg közelebbről a dolgot. Friss olaj van benne már de a baj ennyitől persze nem változott. Holtjátékot kintről állítani nem lehet. alsó 2 csavaros előfeszítő és a karnál a bovden becsatlakozásnál lévő lehetőség is lazító irányban már 0-ra van visszaengedve és így is itt tart a dolog. Bent lesz itt valami kín...
karburátoros?
ha igen azt is ki kell pucolni
Sziasztok!

Szakik! Segítséget kérnék tőletek. Múlt héten kint maradt a motorom az esőn, és a tankba nem kevés víz bejutott. Csak ma vettem észre indításkor, pöffent egyet, aztán leállt. Nem írom le a mai napi tortúrát, mert mindent megnéztem, kipucoltam, kicseréltem, mire édesapám szólt, hogy szívjak fel egy kis benzint a tankból, nézzem meg... ott volt a meglepi. Tankból leengedtem a vizes benzint, feltöltöttem friss benzinnel, de most meg nagyon nehezen indul be, és ha be is indul, akkor sincs alapjáratom és ha elengedem a gázt, akkor leáll, ha ráhúzom jobban, akkor is.
Javaslatokat kérnék, mit csináljak vele? Van-e megoldás? Létezik, hogy a hengerben vagy a kipufogó rendszerben van még víz és amiatt van ez?
Már teljesen tanácstalan vagyok, úgyhogy akinek van bármi kézzel fogható ötlete, azt megköszönöm!
A motor egy 125 ccm 4T, léghűtéses sport motor.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Cseréld ki elektromos benzinszelepre a vákuumos szelepet
igen erre én is gondoltam meg csináltam is csak az a baj hogy ennek nem zár jól a tű szelep és akkor szivárog a benzin