Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Nemrégiben vettem egy am6 blokkos 50-es gépet és az üres jelző rossz És nem világos hogy mit keres az üres jelző vezetéke össze tekerve testel a gyujtás alaplapra kötve? az üres lámpa folyamatossan világit a motor megy de vezeték nincs az üresjelzőnn ? Valaki valami ötlet?
sziasztok! szerintetek mi lehet a hiba oka? szépen járt,menten 60killométert leálitottam most pöcre indul viszont nem pörög 1500 fölé! benzin van benne! Egy yamaha fzr600-ról van szó! előre is köszönöm a segitséget!
Köszönöm a segítséget .
Űdv Mindenkinek!
A segitségeteket kérem! Van egy gilera runner purejet robogóm és nehezen indul! Hibakód nincs benne ,üzemanyagnyomás rendben . Akkor indul csak el ,ha a levegő nyomás eléri a 7.5 bar-t! Ilyenkor nyugtalan az alapjárat, de a teljesitménye megvan gázadásra,utána már megy szépen!
Leállitás után levegő nyomást tartja.Szerintetek mit ellenőrizzek rajta?
Ha nem folyik, sztem nem gond.
"nem tűnik úgy, hogy be lenne ragadva a kapcsolója" :)

Tehát mozgott ki-be a működtető gomb, csak akkor még azt nem tudtam, hogy nem a teljes mozgástartományban.
Sziasztok
az baj hogyha a huto megvan csavarodva?ha igen
És miért?
2005 yz250f
A tömítés azért van, hogyha dagonyázol, ne álljon benne a sár, a betöltőféle meg valami kukucskáló nyílás.
De felőlem felöntheted csurig...
én meg a 7110 helyett eni i-ride olajat
félárban tudja azt mint a motul
nincs 2500ft a 10w60 as
Köszönöm.
7100-at használok. Sztem bőven elég utcára. 300V-től meg csörög a blokk mintha egy marék 6-os anyát dobnál a hengerbe...
Még jó, h előtte írtad, h megnézted a kapcsolót...
pumpálogatod, amikor kevés a fékfolyadéka tartályban utánatöltöd, ezt addig játszod, amíg szép folyadék nem jön ki alul.
Szerintem a KTM-topikban érdeklődj, ott lehet előbb fogják tudni!
Van alatta tömítés + olaj beöntő nyílás szerűség .
Mert lehet, hogy nem kell?
Hali !
Ktm lc2 125 97 .
Gyújtás deklit levettem , nem volt benne semennyi olaj kérdésem meddig töltsem ? Szervizkönyvbe nem találtam .
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata MOTUL 300v-vel? Vagy 7100-al? Vagy utcai használathoz felesleges? Esetleg a 300V-nél hamarabb kell újből olajat cserélni?
A probléma (egyelőre?) orvosolva, a gomb által működtetett csúszó kapcsoló volt alsó helyzetben megragadva, kvázi folyamatosan be volt kapcsolva, úgyhogy azt szabadítottam ki, lényegében valamilyen sinen fut. Ahogy eddig se, úgy ezetúl még inkább nem fogom használni ezek után, nem vagyok biztos, hogy nem ragad a meg megint :D
Sziasztok motorosok!
Motorszerelőt keresnék, aki ért is a motorokhoz, műhellyel mindennel együtt,precíz, és korrekt áron dolgozik, Heves-Jászárokszállás-Gyöngyös hármashoz minél közelebb.
A 10W-40-es nem lehetne sűrű! De mit ír a kezelési könyv? A helyedben kipróbálnám 5W-30-al.
75w90! Tul sürü? A neten ajánlották ezt a motul 10w40et!
Vettem egy bontottat. Gondolkodom, hogy ezt az időszakos zárlatost megtekercseltetem. Most az "új" van benne. Ha van elektromossághoz értő ismerősöd, esetleg megnézhetné Neked, a keféket kollektort stb.
Milyen az az olaj?