Szorult az első kerekem és érezhetően jobban melegedett a bal oldali tárcsám. Elvittem szerelőhöz, szétszedték és megtisztították a fékeimet, ráadásul az egyik nyeregnél a gumigyűrűket is ki kellett cserélni, mert megnyúlt az egyik és nem lehetett visszatenni...
A kerék most nem szorul, viszont a bal oldali tárcsám még mindig melegebb mint a másik. Az egyik langyos, a másikat meg még éppen meg lehet fogni, de jóval melegebb mint a másik.
Ez normális? vagy még mindig valami gubanc van vele?
Üdv. Yamaha virago 750se-hez kéne feszültség szabályzó nekem. generátor az háromszál meg plusz minusz van (ez eddig oke). de van még egy vékonyka szál aminek nemtudom hogy van e a működésben szerepe. Kérdésem az lenne hogy rátehetek egy sima 5 szálas szabályzót?
Másik lehetőség hogy esztergályos leszedi neked a sérült részt és felpolírozza a felületet. Nagyobb szimering kell bele és megy. (Előbb keresd meg a megfelelő méretű szimeringet, mielőtt nekiállsz!) Én úgy tudom hogy ezek felületi hőkezelést kaptak, ami így el fog tűnni a felületről. Magyarul pár év alatt a szimering nyomot hagy maga után és kezdődik a dolog az elejéről. Viszont még ekkor is menthető a dolog, mert más vastagságú szimeringgel máshová esik a tömítőél is, szóval újra csak olcsón javítható lesz.
hello
tengelyjavító persely. csapágyboltokban lehet kapni. a probléma ott lehet, nem biztos, hogy azzal a mérettel kapsz majd olyan szimeringet ami főtengelyhez megfelel és akkor ugyanúgy cserélgetheted majd. egy próbát megér. mérd meg mekkora kell és a csapágyboltban meg tudják neked mondani, hogy ahhoz a mérethez létezik-e olyan szimering ami a főtengelyhez kell
Hali! Robogónál a varió felöli oldalon a főtengelyen van egy kis felületi sérülés ami állandóan kikezdi a szimeringet és olyankor falsot szív. Létezik erre valami javítási módszer, mert nem akarok új főtengelyt venni, akkor inkább 2 hetente veszek bele szimeringet
Van jogosítványom immár 29éve nem ismeretlen a kresz ráadásul balesetmentesen.Nem vok elvetemült robogós nem cikázom a kocsik között tehát igyekszem szabályosan közlekedni vigyázni másokra és magamra csak időm sincs a munka mellett órákra járni.
Helló!
Én azért átgondolnám ezt még egyszer. Ugyanis itt mindjárt két törvénytelenség is fennáll. Jogosítvány nélkül akarsz vezetni egy kamu ötvenes motort. Hogy milyen eszközeik vannak a rend éber őreinek nem tudom, de én félnék belevágni egy ilyen akcióba. A másik, hogy egy rendszám nélküli, ergó nyilvántartásba nem vett motort nem tudsz lekáderezni. Itt egyszerű adásvételivel cserél gazdát a motor, nincs átírás és eredetvizsga.
Sziaszia.Nem akarok én rendszámot rá dehogy csak kicsit testesebb motor.Igaz régebbi kiadás de erősebb kicsivel.Meguntam a gyökér autósokat hogy letolnak még a lakott területen is az 50-es mocival.Ennél erősebbre már nem váltanék de ez azért már nem kis köpködő.
Tudsz valamit pl hogyan lehet egy ilyen mocit leinformálni nehogy lopott szamarat vegyek?
Valaki segítsen :D egyszerűen nem tudok rajonni h lehet ezzel a szerszámmal osszenittelni a láncot (520)
A kúpos végű csavarok amikkel csinálni lehetne finom menetesek ezért véletlenül sem mennék bele a bakba .
Szia.
Köszönöm az infót!
Utána nézek.Valamikor szó volt róla,hogy engedik B-vel vezetni a 125-öst de ez még közlönyben nem szerepelt ezért kérdezem hátha valaki tud rá infót.
Köszönöm.
Üdv.
Sziasztok motorosok!
Kicsi segitsgre vagy inkább tanácsra lenne szükségem.
Lecserélném a motoromat egy nagyobb ürtartalommal gyártott motorra.Az enyém 50-es a csere tárgya pedig 125-ös a tipus ugyanaz csak 7 évvel idősebb de ez most lényegtelen.
A problémám hogy csak B-s jogsim van.
Nem tennék külömbözetet anyagi okok miatt.Ha a szerv megállit levágja hogy nagyobb a moci és ejnye bejnye feljelent vagy elveszi a jogsim?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Széles utat mindenkinek!
Üdv.
Hay
Megkérdem , hátha valaki többet ért hozzá mint én .
Brembó hátsó fék ( Aprilia Pegasó50 )
Nem akart fogni semmit (hosszu állás után )
Az uj dot4 es betöltés elött szétkaptam a munkahengert (2 dugatyus ).
Kitakaritottam levegövel.
Az átvezetö furatnál az anyag mind a 2 felén be van marva , de tömitést nem találtam közte .
Ez lehetséges ? Maga a sik felület zárna ?
Rontani nem ront címszóval csináltam ide spirálfüzet fedélböl tömitést , csak a bemarásba .
Összeraktam a rendszert , nekiállok légteleniteni .( igaz , közben szidom a tervezöt , mert a fékcsötől nem lehet megfogni kulcsal rendesen a légtelenitö csavart )
Felhuztam a légtelenitöre a gumicsövet , nekiállok pumpálni .
Levegő jött a csövön , aztán már csak anyag .
Viszont a dugattyuk nem mozdulnak , holott azt ellenöriztem hogy nem-é szorulnak meg . A fék , nem keményedik fel , noha levegö nem jön .
Elvileg a föfékhengerre tippelnék , de mikor nyitott a rendszer(légtelenitöcsavar) akkor nyomja .
Lehetséges hogy annyira el van kopva hogy nyomás alatt viszont már nem ?
Valakinek más tippje ?
esetleg a könyököt megnézheted
após szimója annyira el volt kokszosodva hogy egy kisujjnyi lyuk volt csak rajta
neki a végén már olyan max 40el ment hasonló tünetekkel
egy idő után retkes lesz a helye emiatt nem megy annyira vissza a dugó és egy picit hozzáér a tárcsához