Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fa.....nak írom le, ha el sem olvasod. Vegyél akkor 300,- Ft-ért "főtengely" szimeringet ha neked úgy esik jól. Majd 1 év múlva szeded szét megint a blokkot a 300,- Ft-os takonnyá vált gumigombóc miatt.... Ráadásul a STAR-ban belül vannak a szimeringek, szóval teljesen szét kell húzni a blokkot a művelethez....
Kevés benzin.
Szerintem az a "lötyögés" teljesen rendben van, de a márkatársak fórumán, vagy a motorszervizben pillanatok alatt utána tudsz kérdezni. Esetleg a net-en utána keresel.
Mondjuk erre én is gondoltam
fékhez nem értek(bár az enyém szerintem ennél jobban lötyög)
de a felvétel az katasztrófa
ezen mozog minden, mintha egy részeg tengerész tartaná a viharos tengeren
legközelebb tedd le a felvevő egységet egy téglára és 10x jobban látni mindent
Üdv Uraim,

Na, ma egy kicsit volt időm foglalkozni a motorral. Csináltam egy videót, amelyen az első féktárcsa kotyogást megmutatom. Megtennétek,hogy ránéztek és elmondjátok, hogy ez most hiba vagy ez ilyen? 23.000km-ert futott motornál nem szeretnék féktárcsát cserélni.

És akkor a videó.
szerinted a piros motor a jobb vagy a fekete? vagy esetleg a kék?
kb ilyen a szimeringes kérdésed
ha szét kell húzni akkor én mindenképp valami "jófélét" tennék bele
pl: http://www.germalex.hu/hu/szim...
nem biztos hogy ez a mérete...
Mi a véleményed amit találtam fekete színű,300forint darabja, sajnos nekem szét kell húznom a blokkot mert star blokk,
dupla neked nem kell az olyan helyekre kell ahol mindkét oldalról véri nyomás
mert a dupla olyan mint 2 szimering összeragasztva(csak vékonyabb)
sokan duplának tekintik a porvédőset, ami annyiban más mint a sima hogy van egy kis gallér rajta, gyakorlati haszna kérdéses de jól néz ki
főtengelyhez ez sem szükséges, inkább ilyen kerékcsapágy elé vagy hasonló környezetben lehet némi haszna(bár ha beteker pár fűszálat meg lehet baszni azt a kis porvédőt gyorsan)
blokkba inkább viton szimeringet kellene vadászni, bár ha ki lehet szedni bontás nélkül (pl 51es simson) akkor jó abba a 120 forintos hubert is pár évente cserélve és sokáig ilyen szarokkal jártam, amikor nehezebben indult csere volt
bár az tény hogy a 6-80 forintos jobb minőségű elment vagy 5-6 évet(többet nem tudok róla mert el lett adva)
szóval ne kínlódj pakoljad összefelé aztán már este lehet veretni neki keményen
Szemre hogyan tudom megállapítani? Hogy dupla e vagy nem? Aztán többet nem faggatlak
A kétajkú szimering kicsit jobban tömít. Gyárilag símával jöttek ki. Szerintem ha olyat akarsz, elég a főtengelyhez.
Mi a különbség a sima meg a duplafalu között? Nehogy olyat vegyek ami sima
Irták itt hogy a starba duplafalu szimering kell, akkor az összeset ki akarom cserélni az ügye 5 darab kell a blokkba mindegyiknek duplafalunak kell lenni? Vagy csak a főtengelyének?
Őszintén nem tudom. Én szereltem már be feketét is, zöldet is meg kéket is. Azóta is működik mind. Sőt vezérműtengely végére raktam barnát, ami szivárgott az első pillanattól. De lehet ott volt más probléma is.
Az milyen?
Egy másikba meg kék színű volt
Az olaj és hőálló általában barna. Ha ráérsz keresgélni, nézzél szét máshol is, hátha találsz jobbat, de ez se lehet rossz.
Főtengely szimering volt egyébként a 300forint az milyen ár milyen minőség lehet? Sfk volt rá irva, azt honnan tudom hogy benzin ,olaj meg hőálló e, mert az eladórol megállapítottam hogy nem ért hozzá
Sziasztok! Voltam ma egy boltban szimeringet kerestem a simson starba és találtam fekete színűt darabja 300ft az milyen minőség lehet? Nem vettem meg mindjá kiváncsi voltam a véleményekre
Az lenne, hogy miért hörög le, amikor egy bizonyos pontnál tovább húzom a gázt? Jelenleg is megy meg működik ezt a problémát leszámítva.
Ööö és mi is a kérdés?
FKM és FPM = VITON
Sziasztok!
Egy Simson S51N-em van jelenleg, `86-ból. Olyan problémát tapasztaltam használat közben, hogy csak félig tudom húzni a gázt, egy bizonyos pont után a blokk elkezd rezegni és hörögni. Gondolom annak, hogy jelenleg (szerintem) utógyújtása van a gépnek. Pár adat: 4 sebességes, gyújtáskapcsolója gyárilag nincs, kb. 60-at megy (gondolom a gyújtás miatt), tudtommal nincs tuningolva, a kipufogóból a fojtásokat valószínűleg eltávolították (több hegesztési varrat is van), új gyújtótrafót és gyertyát kapott, a légszűrőből nagyon kicsi olajfolyást tapasztaltam, mellette szerszámokat tartok, megvételkor túl dús volt a levegő-benzin keverék, ezen állítottunk, most stabilan jár és működik.
Válaszaitokat köszönöm!
Autósboltban úgyis átvernek nem azért mert át akar hanem mert neki sincs róla fogalma, hogy mit árul. Gumiáru szaküzletben talán kapsz igazi vitont amire nem csak rámondják, én utoljára Bp.-n a Taurus mintaboltban vettem a 10. ker. Újhegyi úton, de nem biztos, hogy megvan még az a bolt.
Fkm a másik neve?