Fa.....nak írom le, ha el sem olvasod. Vegyél akkor 300,- Ft-ért "főtengely" szimeringet ha neked úgy esik jól. Majd 1 év múlva szeded szét megint a blokkot a 300,- Ft-os takonnyá vált gumigombóc miatt.... Ráadásul a STAR-ban belül vannak a szimeringek, szóval teljesen szét kell húzni a blokkot a művelethez....
Szerintem az a "lötyögés" teljesen rendben van, de a márkatársak fórumán, vagy a motorszervizben pillanatok alatt utána tudsz kérdezni. Esetleg a net-en utána keresel.
fékhez nem értek(bár az enyém szerintem ennél jobban lötyög)
de a felvétel az katasztrófa
ezen mozog minden, mintha egy részeg tengerész tartaná a viharos tengeren
legközelebb tedd le a felvevő egységet egy téglára és 10x jobban látni mindent
Na, ma egy kicsit volt időm foglalkozni a motorral. Csináltam egy videót, amelyen az első féktárcsa kotyogást megmutatom. Megtennétek,hogy ránéztek és elmondjátok, hogy ez most hiba vagy ez ilyen? 23.000km-ert futott motornál nem szeretnék féktárcsát cserélni.
szerinted a piros motor a jobb vagy a fekete? vagy esetleg a kék?
kb ilyen a szimeringes kérdésed
ha szét kell húzni akkor én mindenképp valami "jófélét" tennék bele
pl: http://www.germalex.hu/hu/szim...
nem biztos hogy ez a mérete...
dupla neked nem kell az olyan helyekre kell ahol mindkét oldalról véri nyomás
mert a dupla olyan mint 2 szimering összeragasztva(csak vékonyabb)
sokan duplának tekintik a porvédőset, ami annyiban más mint a sima hogy van egy kis gallér rajta, gyakorlati haszna kérdéses de jól néz ki
főtengelyhez ez sem szükséges, inkább ilyen kerékcsapágy elé vagy hasonló környezetben lehet némi haszna(bár ha beteker pár fűszálat meg lehet baszni azt a kis porvédőt gyorsan)
blokkba inkább viton szimeringet kellene vadászni, bár ha ki lehet szedni bontás nélkül (pl 51es simson) akkor jó abba a 120 forintos hubert is pár évente cserélve és sokáig ilyen szarokkal jártam, amikor nehezebben indult csere volt
bár az tény hogy a 6-80 forintos jobb minőségű elment vagy 5-6 évet(többet nem tudok róla mert el lett adva)
szóval ne kínlódj pakoljad összefelé aztán már este lehet veretni neki keményen
Irták itt hogy a starba duplafalu szimering kell, akkor az összeset ki akarom cserélni az ügye 5 darab kell a blokkba mindegyiknek duplafalunak kell lenni? Vagy csak a főtengelyének?
Őszintén nem tudom. Én szereltem már be feketét is, zöldet is meg kéket is. Azóta is működik mind. Sőt vezérműtengely végére raktam barnát, ami szivárgott az első pillanattól. De lehet ott volt más probléma is.
Főtengely szimering volt egyébként a 300forint az milyen ár milyen minőség lehet? Sfk volt rá irva, azt honnan tudom hogy benzin ,olaj meg hőálló e, mert az eladórol megállapítottam hogy nem ért hozzá
Sziasztok! Voltam ma egy boltban szimeringet kerestem a simson starba és találtam fekete színűt darabja 300ft az milyen minőség lehet? Nem vettem meg mindjá kiváncsi voltam a véleményekre
Sziasztok!
Egy Simson S51N-em van jelenleg, `86-ból. Olyan problémát tapasztaltam használat közben, hogy csak félig tudom húzni a gázt, egy bizonyos pont után a blokk elkezd rezegni és hörögni. Gondolom annak, hogy jelenleg (szerintem) utógyújtása van a gépnek. Pár adat: 4 sebességes, gyújtáskapcsolója gyárilag nincs, kb. 60-at megy (gondolom a gyújtás miatt), tudtommal nincs tuningolva, a kipufogóból a fojtásokat valószínűleg eltávolították (több hegesztési varrat is van), új gyújtótrafót és gyertyát kapott, a légszűrőből nagyon kicsi olajfolyást tapasztaltam, mellette szerszámokat tartok, megvételkor túl dús volt a levegő-benzin keverék, ezen állítottunk, most stabilan jár és működik.
Válaszaitokat köszönöm!
Autósboltban úgyis átvernek nem azért mert át akar hanem mert neki sincs róla fogalma, hogy mit árul. Gumiáru szaküzletben talán kapsz igazi vitont amire nem csak rámondják, én utoljára Bp.-n a Taurus mintaboltban vettem a 10. ker. Újhegyi úton, de nem biztos, hogy megvan még az a bolt.
de a felvétel az katasztrófa
ezen mozog minden, mintha egy részeg tengerész tartaná a viharos tengeren
legközelebb tedd le a felvevő egységet egy téglára és 10x jobban látni mindent
Na, ma egy kicsit volt időm foglalkozni a motorral. Csináltam egy videót, amelyen az első féktárcsa kotyogást megmutatom. Megtennétek,hogy ránéztek és elmondjátok, hogy ez most hiba vagy ez ilyen? 23.000km-ert futott motornál nem szeretnék féktárcsát cserélni.
És akkor a videó.
kb ilyen a szimeringes kérdésed
ha szét kell húzni akkor én mindenképp valami "jófélét" tennék bele
pl: http://www.germalex.hu/hu/szim...
nem biztos hogy ez a mérete...
mert a dupla olyan mint 2 szimering összeragasztva(csak vékonyabb)
sokan duplának tekintik a porvédőset, ami annyiban más mint a sima hogy van egy kis gallér rajta, gyakorlati haszna kérdéses de jól néz ki
főtengelyhez ez sem szükséges, inkább ilyen kerékcsapágy elé vagy hasonló környezetben lehet némi haszna(bár ha beteker pár fűszálat meg lehet baszni azt a kis porvédőt gyorsan)
blokkba inkább viton szimeringet kellene vadászni, bár ha ki lehet szedni bontás nélkül (pl 51es simson) akkor jó abba a 120 forintos hubert is pár évente cserélve és sokáig ilyen szarokkal jártam, amikor nehezebben indult csere volt
bár az tény hogy a 6-80 forintos jobb minőségű elment vagy 5-6 évet(többet nem tudok róla mert el lett adva)
szóval ne kínlódj pakoljad összefelé aztán már este lehet veretni neki keményen
Egy Simson S51N-em van jelenleg, `86-ból. Olyan problémát tapasztaltam használat közben, hogy csak félig tudom húzni a gázt, egy bizonyos pont után a blokk elkezd rezegni és hörögni. Gondolom annak, hogy jelenleg (szerintem) utógyújtása van a gépnek. Pár adat: 4 sebességes, gyújtáskapcsolója gyárilag nincs, kb. 60-at megy (gondolom a gyújtás miatt), tudtommal nincs tuningolva, a kipufogóból a fojtásokat valószínűleg eltávolították (több hegesztési varrat is van), új gyújtótrafót és gyertyát kapott, a légszűrőből nagyon kicsi olajfolyást tapasztaltam, mellette szerszámokat tartok, megvételkor túl dús volt a levegő-benzin keverék, ezen állítottunk, most stabilan jár és működik.
Válaszaitokat köszönöm!