A lányom Zip-je is ezt csinálta de nem jöttem rá a probléma okára.Úgy oldottam meg,hogy valami kocsiról/karbis/ egy vákuumcsövön lévő visszacsapó szelepet iktattam be,így folyamatos a vákuum és akár 2-3 hét után is pöccre indul.
valakinek van tipje mitől van hogy a vákumos benzincsap önindtitózásra és berugásra se nyit és így nehezen indul a motor de ha már jár akkor elég a vákum neki a vákumcső nem repedt és nem nagy a belső átmérő se nem sziv falsot semmi se piaggio zip
A többi lehetséges problémától függetlenül több hónap állás alatt -amennyiben a kuplung kar nem volt behúzott állapotban rögzítve - össze ragadhattak egymással a kopó és a fém lamellák.
A fentitől függetlenül:
Ha nincs a kuplungnak holtjátéka, lehet hogy egy kissé folyamatosan "kiemel" azaz nem engedi megfelelő erővel összenyomni a kopó és a fém lamellákat. Ezért csúszik. Állítani kell holtjátékot.
Ezek után:
Amennyiben a kuplungkarnál be lesz állítva az előírt holtjáték és mégis csúszik, akkor vagy elkoptak (esetleg megégtek) a lamellák, vagy elgyengültek a nyomólap rugók.
Sziasztok!
Barátom vett egy 2004-es 600RR-t még februárban de azóta csak most jött haza. Akkor a motor próbálva volt működött, de persze csak pár próba kör volt a hidegben-ésszel. Most hazajött és azt tapasztalta, hogy a kuplung holtjátéka elfogyott teljesen. Nemelég, hogy elfogyott, olyan mintha ki is támasztana valami mert kiengedett karral is csúszik neki nem is kicsit. Alapjáraton még elindul a gép de így persze használhatatlan mert 3000-től csak a legfinomabb gázadagolást veszi különben csak felpörög. Több hónapig állt a motor senki nem ért hozzá, MI okozhat ilyet?
Nem tudtam megfejteni,hogy minek kellene elzárnia,így beépítettem egy elektromos szelepet.Gyújtás szálról kap áramot akkor nyit.Valami kocsiból szereltem ki a MÉH telepen,és jó.
Szia,
Vannak olyanok amik nem függnek össze. Pl a 70-nél kicsit szitál, kb 15 dologtól lehet...
Villaszár párhuzamosság, kerék központosság(tárcsa) a villaszártól(vagy a fék felfekvő felületétől), tárcsaütés...
Egy ilyen szar würth törtcsavar kiszedő készletet amortizáltam le 1 motorblokknál. És amikor beletörik ez a szar, nagyon jó utána kezdeni vele valamit... Soha többet nem használok ilyet! Akkor inkább Helicoil...
Sziasztok ! Tanácsra lenne szükségem.
Suzuki Dr 125 ( 1998-as évjárat ) karburátor ultrahangos tisztítás után nem forog ki, a főfúvókát nem lehetett kiszedni, alapjárat , indítás tökéletes.
Előtte alapjárati probléma volt, de használható állapotban, most gázadásra lehörög, meg is áll. Légszűrő és szívócsonk cserélve.
Sziasztok,
bocs a spamért, de hátha érdekel egy szerelni tudót befektetésnek, vagy az asszonynak tökéletes lehet:
Suzuki Let`s 4G
Eladó kis fogyasztású, 50ccm 4 ütemű japán robogó. A motor hibája, hogy kapott egy új gyűrű szettet, ami nagyobb mint az eredeti, ezért 20km megtétele után az anyagok tágulása miatt meg-meg áll. Ha visszahűl, ismét hibajelenség nélkül használható. Kell rá új gyűrű, vagy a gyűrű hézagot kell a megfelelőre csiszolni.
Variátor szíj új, akksi jó. Riasztó jó. A nyereg alatti tárolót működtető bowden elszakadt, de így is nyitható. Néhány kissebb csúszásnyom látható a jobb oldalán.
Képek hamarosan lesznek. iá: 53.000
nem kell azt ragasztgatni
egy sima bútorlapra rátenni aztán indulhat a csiszolgatás
csak forgatni kell a betétet mert félrenyomja úgy is az ember
bár a végeredmény kétséges
A fentitől függetlenül:
Ha nincs a kuplungnak holtjátéka, lehet hogy egy kissé folyamatosan "kiemel" azaz nem engedi megfelelő erővel összenyomni a kopó és a fém lamellákat. Ezért csúszik. Állítani kell holtjátékot.
Ezek után:
Amennyiben a kuplungkarnál be lesz állítva az előírt holtjáték és mégis csúszik, akkor vagy elkoptak (esetleg megégtek) a lamellák, vagy elgyengültek a nyomólap rugók.
Barátom vett egy 2004-es 600RR-t még februárban de azóta csak most jött haza. Akkor a motor próbálva volt működött, de persze csak pár próba kör volt a hidegben-ésszel. Most hazajött és azt tapasztalta, hogy a kuplung holtjátéka elfogyott teljesen. Nemelég, hogy elfogyott, olyan mintha ki is támasztana valami mert kiengedett karral is csúszik neki nem is kicsit. Alapjáraton még elindul a gép de így persze használhatatlan mert 3000-től csak a legfinomabb gázadagolást veszi különben csak felpörög. Több hónapig állt a motor senki nem ért hozzá, MI okozhat ilyet?
Úgy tűnik nem oldódott meg a problémám tegnap 3x leállt a motor az M0-son, valami elektromos baja van.
Olyan szerelőt keresek aki az elektromos dolgokhoz is ért.
üdv,
Dextro
Vannak olyanok amik nem függnek össze. Pl a 70-nél kicsit szitál, kb 15 dologtól lehet...
Villaszár párhuzamosság, kerék központosság(tárcsa) a villaszártól(vagy a fék felfekvő felületétől), tárcsaütés...
Volt, hogy nitrohigító segített!
Suzuki Dr 125 ( 1998-as évjárat ) karburátor ultrahangos tisztítás után nem forog ki, a főfúvókát nem lehetett kiszedni, alapjárat , indítás tökéletes.
Előtte alapjárati probléma volt, de használható állapotban, most gázadásra lehörög, meg is áll. Légszűrő és szívócsonk cserélve.
bocs a spamért, de hátha érdekel egy szerelni tudót befektetésnek, vagy az asszonynak tökéletes lehet:
Suzuki Let`s 4G
Eladó kis fogyasztású, 50ccm 4 ütemű japán robogó. A motor hibája, hogy kapott egy új gyűrű szettet, ami nagyobb mint az eredeti, ezért 20km megtétele után az anyagok tágulása miatt meg-meg áll. Ha visszahűl, ismét hibajelenség nélkül használható. Kell rá új gyűrű, vagy a gyűrű hézagot kell a megfelelőre csiszolni.
Variátor szíj új, akksi jó. Riasztó jó. A nyereg alatti tárolót működtető bowden elszakadt, de így is nyitható. Néhány kissebb csúszásnyom látható a jobb oldalán.
Képek hamarosan lesznek. iá: 53.000
Mi lehet az oka ha tompitottról átkapcsolok reflektorra és nem müködik csak tompitotton? Várom válaszotokat
egy sima bútorlapra rátenni aztán indulhat a csiszolgatás
csak forgatni kell a betétet mert félrenyomja úgy is az ember
bár a végeredmény kétséges