Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lányom Zip-je is ezt csinálta de nem jöttem rá a probléma okára.Úgy oldottam meg,hogy valami kocsiról/karbis/ egy vákuumcsövön lévő visszacsapó szelepet iktattam be,így folyamatos a vákuum és akár 2-3 hét után is pöccre indul.
valakinek van tipje mitől van hogy a vákumos benzincsap önindtitózásra és berugásra se nyit és így nehezen indul a motor de ha már jár akkor elég a vákum neki a vákumcső nem repedt és nem nagy a belső átmérő se nem sziv falsot semmi se piaggio zip
Az meg én lennék. Csak nem BP hanem Tatabánya...
A többi lehetséges problémától függetlenül több hónap állás alatt -amennyiben a kuplung kar nem volt behúzott állapotban rögzítve - össze ragadhattak egymással a kopó és a fém lamellák.

A fentitől függetlenül:
Ha nincs a kuplungnak holtjátéka, lehet hogy egy kissé folyamatosan "kiemel" azaz nem engedi megfelelő erővel összenyomni a kopó és a fém lamellákat. Ezért csúszik. Állítani kell holtjátékot.

Ezek után:
Amennyiben a kuplungkarnál be lesz állítva az előírt holtjáték és mégis csúszik, akkor vagy elkoptak (esetleg megégtek) a lamellák, vagy elgyengültek a nyomólap rugók.
Sziasztok!
Barátom vett egy 2004-es 600RR-t még februárban de azóta csak most jött haza. Akkor a motor próbálva volt működött, de persze csak pár próba kör volt a hidegben-ésszel. Most hazajött és azt tapasztalta, hogy a kuplung holtjátéka elfogyott teljesen. Nemelég, hogy elfogyott, olyan mintha ki is támasztana valami mert kiengedett karral is csúszik neki nem is kicsit. Alapjáraton még elindul a gép de így persze használhatatlan mert 3000-től csak a legfinomabb gázadagolást veszi különben csak felpörög. Több hónapig állt a motor senki nem ért hozzá, MI okozhat ilyet?
Jó Honda szerelőt tudtok Bp-n?

Úgy tűnik nem oldódott meg a problémám tegnap 3x leállt a motor az M0-son, valami elektromos baja van.

Olyan szerelőt keresek aki az elektromos dolgokhoz is ért.

üdv,
Dextro
Nem tudtam megfejteni,hogy minek kellene elzárnia,így beépítettem egy elektromos szelepet.Gyújtás szálról kap áramot akkor nyit.Valami kocsiból szereltem ki a MÉH telepen,és jó.
Kiégett az izzó.
Szia,
Vannak olyanok amik nem függnek össze. Pl a 70-nél kicsit szitál, kb 15 dologtól lehet...
Villaszár párhuzamosság, kerék központosság(tárcsa) a villaszártól(vagy a fék felfekvő felületétől), tárcsaütés...
Bizony az. Csere...
Egy ilyen szar würth törtcsavar kiszedő készletet amortizáltam le 1 motorblokknál. És amikor beletörik ez a szar, nagyon jó utána kezdeni vele valamit... Soha többet nem használok ilyet! Akkor inkább Helicoil...
Többször is próbálták ultrahanggal, de nem lett jobb. (mondjuk eleve mondták hogy szét kéne szedni !)
Nem éb csináltak hanem szerelő, valami kehely-cső mozog, ezért nem bírja szétszedni. Hőlégfúvóval melegítette is. Lánggal nem merte..
Trisót még nem próbáltam, de hordót mosni jó volt!
trisós vízben főzni
Lehet kapni ilyen kontakt sprayt vagy karbi-tisztitót, azzal töményen mosni pl.
Volt, hogy nitrohigító segített!
Átfújni pl. Vagy vékony vörösréz huzallal átbökni a fuvókát, hogy akadály nélkül lehet-e?
melegítve sem? mivel már így is szar sok vesztenivalód nincs már
Igen, de az a bajom hogy nem lehet szerelni csak roncsolva.
A kosz levált az egyik helyről és máshova tapadt! pl. Szedd szét és nézd meg még egyszer.
Sziasztok ! Tanácsra lenne szükségem.
Suzuki Dr 125 ( 1998-as évjárat ) karburátor ultrahangos tisztítás után nem forog ki, a főfúvókát nem lehetett kiszedni, alapjárat , indítás tökéletes.
Előtte alapjárati probléma volt, de használható állapotban, most gázadásra lehörög, meg is áll. Légszűrő és szívócsonk cserélve.
Sziasztok,
bocs a spamért, de hátha érdekel egy szerelni tudót befektetésnek, vagy az asszonynak tökéletes lehet:

Suzuki Let`s 4G
Eladó kis fogyasztású, 50ccm 4 ütemű japán robogó. A motor hibája, hogy kapott egy új gyűrű szettet, ami nagyobb mint az eredeti, ezért 20km megtétele után az anyagok tágulása miatt meg-meg áll. Ha visszahűl, ismét hibajelenség nélkül használható. Kell rá új gyűrű, vagy a gyűrű hézagot kell a megfelelőre csiszolni.
Variátor szíj új, akksi jó. Riasztó jó. A nyereg alatti tárolót működtető bowden elszakadt, de így is nyitható. Néhány kissebb csúszásnyom látható a jobb oldalán.
Képek hamarosan lesznek. iá: 53.000
Sziasztok!

Mi lehet az oka ha tompitottról átkapcsolok reflektorra és nem müködik csak tompitotton? Várom válaszotokat
nem kell azt ragasztgatni
egy sima bútorlapra rátenni aztán indulhat a csiszolgatás
csak forgatni kell a betétet mert félrenyomja úgy is az ember
bár a végeredmény kétséges