Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok hogy derbi sendámon a vízhőmérő folyamatosan világit még ha hideg akkor is.Mi lehet a probléma?Hőgomba?
a másik kérdésem pedig az hogy mennyit tudok városban motorozgatni vele?mert így most nem tudom hogy valójában mikor is melegszik fel.
Választ előre is köszi!
Köszönöm a reagálásodat!
Kiszereltem az injektor fejet. Készítettem egy sablont hozzá és indítóztam ,ami érdekes volt ! Megpróbálom leírni: az első injektor jel beérkezésekor egy teljesen hosszú befecskendezés kezdődik,majd 2sec múlva szép porlasztott ,ütemszerű befecskendezési kép alakul ki . Ezt tartom normálisnak. A hosszú befecskendezési kép rendszertelenül ismétlődik az újra indítások elején! Az a benyomásom mintha ragadna a levegő injektor ... Valahol itt tartok, még nem tudom , hogy a tömitések cseréje segítene
Aztán hol vetted azokat az imbusz csavarokat és mennyi a szakítószilárdságuk? Mert én abban biztos vagyok ,hogy az összeset egyformára cserélted pedig a motorodban nagyon nem egyformák voltak
Látom kezdesz itt rájönni dolgokra de okos csak az elektro mérnök úr lehet és slepje aki még a légtelenítő csavart is felhegeszti Ezzel a szerszámmal amit ide linkeltél kb. 50%-os eredménnyel lehet dolgozni mivel sajnos bele is feszíti a furatba a csavart.
Az a baj srácok, hogy még meg sem húztam annyira hogy azt mondhassam igen a te hibád te barom mi a fasznak kellet annyira erőlködni. Mert ha még ez lett volna, valószínűleg igen repedt lehetett a csavar és az volt a baj mert alig húztam bele máris elpukkant. A nyomaték kulcsban igazatok van nem hülyeség és most már inkább azzal állok neki. A z előbb voltam egy nagyon jó szakembernél ki szedte igaz megérdemlem a sorsom mert az egész menet fal meg minden eltorzult elgörbült a lényeg hogy még használható anyás megoldással. Őszintén szólva nem értem régen miért küzdöttek ezzel miért nem csináltak simába egy lyukat bele egy csavar és rá a kontraanyát ahogy a mostani motorok befogóinál van. Na de ez van ezt kell szeretni. Azért köszi mindenkitől a tanácsot negatívat pozitívat!
Ha csak nem volt a csavar repedt akkor az nem szakadhat bele! Azért van a nyomatékkulcs! Vagy nem teljes erőből kellene meghúzni! Nemrég teherautó fékmunkahengeréből kellett a beleszakadt felerősítő és légtelenítő csavarokat kiszednem. Felhegesztettem a törött véget a CO-géppel és mikor elég nagy volt, hogy meglehessen fogni kicsavargattam őket. De szar aprólékos munka. Egyszerűbb, hogy nem kell beleszakítani.
törtem el már ilyet igaz a legkisebb volt de beta cucc volt, egy 5ös csavart kellett volna kibányászni
ha türelmes van ki tudod fúrni, de csak valami könnyű akkus géppel, ami ugye lassú mint állat
Ezzel 5perc ! De mindenki csak barmol !
A múltkor benyögött vágózzuk le a süllyesztett csavart ötlet is príma volt ! 1db ember értette és következtette ki, hogy miért van szükség célszerszámra ! Baromságokat minek kell tanácsolni ?
Fúrja meg középen Központosító és állványos fúró nélkül 99%, hogy elcsúszik és szétbarmol mindent !
A szervizek meg nevetségesek ! Felszereletlen szakbarbár trógerek ! A linkelt 25.000 használtan ez meg 800 forint ! Aki ilyennel áll neki az meg is érdemli a sorsát ! Nevetséges csóró banda !
én fúrtam már ki pár beszakadt csavart általában sikerrel jártam de elbaszódott vele jó sok óra
szóval ha egy szaki nekilát eltököl vele 3-4 órát és ezért megkéri a 6-8-10 ezres óradíjtételét akkor meg azt mondod hogy jó geci mert mit kért már ezért az egy csavarért
pedig ennyi idő alatt felköszörül 3 főtengelyt 2x ennyi pénzért szóval még bukott is amiatt hogy nem volt nyomatékkulcsod
Köszi ini. Hát nem tudom mi lesz belőle már annyi biztos, hogy a hétvégémnek annyi 2x. Ma voltam gépműhelytől megkezdve fúró faragó embereknél 5-ből 4 nem tudja megcsinálni csak forgatta a kezében az ötödik azt mondja, hogy `megpróbálja`. Hát ugye miért is tanulunk ennyit én is meg tudtam volna mondani.
fúrd meg pont középen
első körben próbálkozhatsz csavarkiszedővel(bár nekem 10ből ha 1 sikerült eddig)
ha pont középen fúrod meg akkor ki lehet piszkálni a menetet, ha kicsit elkurvult akkor még van remény a javításra, egy gépműhelyben tesznek bele menetjavítót
Nagy problémával állok szembe. Hétvégére egy kis kiruccanás terveztem ezért gondoltam állítok a motoron egy kicsit. Az első villákat kijjebb engedtem de mikor csavartam vissza a rögzítő csavarokat az egyik fogta magát és elpattant. Egy egész napom ráment, hogy ki operáljam de hiába. Esetleg meg lehetne valahogy csinálni mert akkor nem vennék másat? Esztergályos?
SV650 önindító kiszereléséhez le kell engedni az olajat?
Azzal a problémával fordulnék hozzátok hogy derbi sendámon a vízhőmérő folyamatosan világit még ha hideg akkor is.Mi lehet a probléma?Hőgomba?
a másik kérdésem pedig az hogy mennyit tudok városban motorozgatni vele?mert így most nem tudom hogy valójában mikor is melegszik fel.
Választ előre is köszi!
Kiszereltem az injektor fejet. Készítettem egy sablont hozzá és indítóztam ,ami érdekes volt ! Megpróbálom leírni: az első injektor jel beérkezésekor egy teljesen hosszú befecskendezés kezdődik,majd 2sec múlva szép porlasztott ,ütemszerű befecskendezési kép alakul ki . Ezt tartom normálisnak. A hosszú befecskendezési kép rendszertelenül ismétlődik az újra indítások elején! Az a benyomásom mintha ragadna a levegő injektor ... Valahol itt tartok, még nem tudom , hogy a tömitések cseréje segítene
http://www.sumi-motor.hu/elerh...
gondolom 8as menet ezt egy gépműhely beteszi max 1000ft és 10 perc
ha türelmes van ki tudod fúrni, de csak valami könnyű akkus géppel, ami ugye lassú mint állat
A múltkor benyögött vágózzuk le a süllyesztett csavart ötlet is príma volt ! 1db ember értette és következtette ki, hogy miért van szükség célszerszámra ! Baromságokat minek kell tanácsolni ?
Fúrja meg középen Központosító és állványos fúró nélkül 99%, hogy elcsúszik és szétbarmol mindent !
A szervizek meg nevetségesek ! Felszereletlen szakbarbár trógerek ! A linkelt 25.000 használtan ez meg 800 forint ! Aki ilyennel áll neki az meg is érdemli a sorsát ! Nevetséges csóró banda !
szóval ha egy szaki nekilát eltököl vele 3-4 órát és ezért megkéri a 6-8-10 ezres óradíjtételét akkor meg azt mondod hogy jó geci mert mit kért már ezért az egy csavarért
pedig ennyi idő alatt felköszörül 3 főtengelyt 2x ennyi pénzért szóval még bukott is amiatt hogy nem volt nyomatékkulcsod
első körben próbálkozhatsz csavarkiszedővel(bár nekem 10ből ha 1 sikerült eddig)
ha pont középen fúrod meg akkor ki lehet piszkálni a menetet, ha kicsit elkurvult akkor még van remény a javításra, egy gépműhelyben tesznek bele menetjavítót
Nagy problémával állok szembe. Hétvégére egy kis kiruccanás terveztem ezért gondoltam állítok a motoron egy kicsit. Az első villákat kijjebb engedtem de mikor csavartam vissza a rögzítő csavarokat az egyik fogta magát és elpattant. Egy egész napom ráment, hogy ki operáljam de hiába. Esetleg meg lehetne valahogy csinálni mert akkor nem vennék másat? Esztergályos?
mert ha igen, lehet csak üresben indít aztán így oldották meg