Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni. A motorom körülbelül 2hónapja egyre intenzívebben alapjáraton is, menet közben pedig már az elviselhetetlen határát súrolva rezonál. Ha elér egy bizonyos fordulat tartomány minimálisan csökken a rezonancia. A kormánytól elkezdve a tankon át, még a lábtartó is úgy rezeg hogy irritálja a talpam. Mitől lehet ez, illetve mi a megoldás? Első sorban amire gondoltam a szilentblokkok. Előre is köszönöm szépen a segítséget.
Sziasztok! ha tudtok kérlek segitsetek. vettem egy simsont és valami nem oké vele, ugy hallatszik a hangján mintha sokat kapna nem akar menni rendesen, de az uszoszint pont jó ,ott van a jelnél,raktam rá egy ugyanolyan karburátort avval is az uszoszint ott van ahol kell de azzal meg ha elengedem a gázt ,hogy alapjáraton pöfögjön rögtön megáll,mindig huzni kell neki hogy nehogy megálljon alapjáraton nem tud pöfögni,mintha ezzel a karburátorral keveset kapna,akkor szokott olyat csinálni a simson hogy meg akar állni. lehet a szivatojával van valami? arra gyanakszok, szikra van. mi lehet a gondja? segitsetek!
1. Döntögetéskor is bejelezhet, ha szint feléig van akkor is.
2. Ha sűrűbb vagy még hideg a motor és nem tudja felkapni akkor is bejelezhet.
3. Kevés benne az olaj.
Sziasztok! 2001-es Yamaha R1-em van, a probléma hogy menet közben néha náha felvillan az olajnyomásjelző lámpa, nagyon változó h mikor, van hogy 1-2 motorozás alatt egyszer sem, viszont van h 1 nap alatt 2-3 alkalommal is, kb 20-30 másodperc amíg világítani szokott. valaki találkozott már ilyen esettel? ( új olaj van a motorban, megfelelő mennyiségben)
azbesztmegbasz, azert ez nem gyenge.
En akkor iszkoltam el 2 nyomatekkulcsot venni amikor a bmw-m szelepfedelebe eloszor tulhuztam a trafo tocsavart
Az a tocsavar meg kapott nem oldhato menetrogzitot :D
Jöttem a megoldással... Minden jól volt össze rakva a karbiban, de... a gyanúm majdnem beigazolódott, a szívató pillangószelepe nem tudott mozogni, de semmi baja nincs a rugónak.
Szóval: a karbi tisztítása után egy új légszűrőt tettem fel, mivel az előzőnek a csonkját letörtem. Ebben az új légszűrőben volt egy kb. 5x4 cm szivacs, de ezt nem is néztem, mikor feltettem a karbira.
Az első indítózásnál kiszippantotta a henger a szivacsot, de megakadt a súber tűben, viszont a pillangószelep mozgását így teljesen megakadályozta. Ma teljesen véletlenül vettem észre, mikor mutattam feleségemnek a pillangószelepet. Közelebbről megnéztem, mert láttam, hogy valami fekete... na ekkor jött a meglepi: gázt tökig húztam, így ki tudtam húzni a karbiból a szivacsot. A pillangószelep azonnal működött, annak rendje-módja szerint. Itt már biztos voltam benne, hogy menni fog minden, mint régen. Összeraktam a motort, és láss csodát, pöc-röff, ahogyan eddig. :)
Mi ebből a tanulság? Mindig nézz bele a légszűrőbe, ha újat veszel, nehogy abban is legyen egy szivacs! :)))
Köszönöm a segítségedet, rendes volt tőled!
Sziasztok
A problémám a következő lenne.A motor gyorsításkor kb 6-7000 fordulatnál tétovázik.Kell neki egy kis idő míg elkapja.Ha már belendült és nem eresztem vissza 7000 alá akkor tökéletes egész hatodikig.Ha a power kikötöm és kinyitom akkor is ezt produkálja tehát power kizárva.A főfúvókával már vissza mentem egész 95-ig így a legjobb de még mindig torpan.A szívatót még nem ellenőriztem le mert nem tudom, hogy kell.A levegő szűrő tiszta de próbáltam nélküle is.Terhelés nélkül tökéletes.A motort már ezzel a hibával vettem .A súber tű is már teljesen le van engedve.Ha valakinek lenne ötlete azt megköszönném.
találtam jó képet
a címe: jó szakember kezébe benne van a nyomatékkulcs
ezeket a csavarokat(savállóak) 25nm-el kellett volna meghúzni
szerintem kicsit több lett
középső csak szemléltetésnek van
ha csak maxi gázzal indul akkor ott valamit nem jól raktál össze
keress egy karbi rajzot és próbálkozz újra
ha előtte jól ment akkor nem lehet nagy hiba
Amikor a szívatót kihúzom, akkor a szelep nekem nyitva van, nem zárja el a levegő útját. Létezik, hogy ez a hiba és csak azt a qrva rugót kellene átraknom megfelelő helyzetbe?
A tankból szépen jön...
Ma eszembe jutott két dolog. Mivel csak úgy tudom beindítani a motort, hogy a gázt tökig meghúzom (de utána egy idő után akkor is leáll, főleg, ha visszaengedem), arra gondoltam, hogy:
1. a szívató karbiban lévő szelepe vagy annak a rugója lehet hiba?
2. A súber tűről esetleg leeshetett a zéger?
Már nem tudok másra gondolni, sőt már a levegő csavart is össze-vissza tekergettem, de sehogy nem jó.
Szerinted ez a két ötlet hülyeség?
Segitséget szeretnék kérni. A motorom körülbelül 2hónapja egyre intenzívebben alapjáraton is, menet közben pedig már az elviselhetetlen határát súrolva rezonál. Ha elér egy bizonyos fordulat tartomány minimálisan csökken a rezonancia. A kormánytól elkezdve a tankon át, még a lábtartó is úgy rezeg hogy irritálja a talpam. Mitől lehet ez, illetve mi a megoldás? Első sorban amire gondoltam a szilentblokkok. Előre is köszönöm szépen a segítséget.
de előtte pucold ki alaposan, de óvatosan, össze ne baszd a fúvókát.
1. Döntögetéskor is bejelezhet, ha szint feléig van akkor is.
2. Ha sűrűbb vagy még hideg a motor és nem tudja felkapni akkor is bejelezhet.
3. Kevés benne az olaj.
En akkor iszkoltam el 2 nyomatekkulcsot venni amikor a bmw-m szelepfedelebe eloszor tulhuztam a trafo tocsavart
Az a tocsavar meg kapott nem oldhato menetrogzitot :D
Jöttem a megoldással... Minden jól volt össze rakva a karbiban, de... a gyanúm majdnem beigazolódott, a szívató pillangószelepe nem tudott mozogni, de semmi baja nincs a rugónak.
Szóval: a karbi tisztítása után egy új légszűrőt tettem fel, mivel az előzőnek a csonkját letörtem. Ebben az új légszűrőben volt egy kb. 5x4 cm szivacs, de ezt nem is néztem, mikor feltettem a karbira.
Az első indítózásnál kiszippantotta a henger a szivacsot, de megakadt a súber tűben, viszont a pillangószelep mozgását így teljesen megakadályozta. Ma teljesen véletlenül vettem észre, mikor mutattam feleségemnek a pillangószelepet. Közelebbről megnéztem, mert láttam, hogy valami fekete... na ekkor jött a meglepi: gázt tökig húztam, így ki tudtam húzni a karbiból a szivacsot. A pillangószelep azonnal működött, annak rendje-módja szerint. Itt már biztos voltam benne, hogy menni fog minden, mint régen. Összeraktam a motort, és láss csodát, pöc-röff, ahogyan eddig. :)
Mi ebből a tanulság? Mindig nézz bele a légszűrőbe, ha újat veszel, nehogy abban is legyen egy szivacs! :)))
Köszönöm a segítségedet, rendes volt tőled!
A problémám a következő lenne.A motor gyorsításkor kb 6-7000 fordulatnál tétovázik.Kell neki egy kis idő míg elkapja.Ha már belendült és nem eresztem vissza 7000 alá akkor tökéletes egész hatodikig.Ha a power kikötöm és kinyitom akkor is ezt produkálja tehát power kizárva.A főfúvókával már vissza mentem egész 95-ig így a legjobb de még mindig torpan.A szívatót még nem ellenőriztem le mert nem tudom, hogy kell.A levegő szűrő tiszta de próbáltam nélküle is.Terhelés nélkül tökéletes.A motort már ezzel a hibával vettem .A súber tű is már teljesen le van engedve.Ha valakinek lenne ötlete azt megköszönném.
a címe: jó szakember kezébe benne van a nyomatékkulcs
ezeket a csavarokat(savállóak) 25nm-el kellett volna meghúzni
szerintem kicsit több lett
középső csak szemléltetésnek van
keress egy karbi rajzot és próbálkozz újra
ha előtte jól ment akkor nem lehet nagy hiba
Ma eszembe jutott két dolog. Mivel csak úgy tudom beindítani a motort, hogy a gázt tökig meghúzom (de utána egy idő után akkor is leáll, főleg, ha visszaengedem), arra gondoltam, hogy:
1. a szívató karbiban lévő szelepe vagy annak a rugója lehet hiba?
2. A súber tűről esetleg leeshetett a zéger?
Már nem tudok másra gondolni, sőt már a levegő csavart is össze-vissza tekergettem, de sehogy nem jó.
Szerinted ez a két ötlet hülyeség?