Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbin beállítottál mindent a gyári értékre?
Azért csak fölé kell jutnia...különben,h kerül a kipuhoz? ?
Valószínű hogy így van, és ezért van az, hogy akármennyi anyagot adok neki, nem jut a dugattyú fölé a gyertyához, viszont a kipufogón csöpög ki.....mert a dugattyú nem teszi szabaddá a teljes ablakot....

Köszönöm!
Szerintem az átömlőnek ahp-on teljesen nyitva kell lennie. Ha ez nem így av, akkor lehet, h nem az ő hengere...
Sziasztok!

Lassan tényleg feladom ezzel a szemét Sepival....
Nem indul sehogysem...
De még ha fecskendővel benzint nyomok a gyertyafuraton be, akkor sem.
Viszont valami nagyon elgondolkoztat.Levettem újra a hengerfejet.A dugattyú mikor alsó holtpontba ér, és az elsűrített benzin-levegő keveréket felengedi a dugattyú fölé a hengerbe, -illetve kitólja a kipufogógázokat(keresztöblítés)na szóval az átömlőcsatornának csak a felét hagyja szabadon.Eddig ami motorokkal találkoztam, ilyen nem volt még.Nem lehet hogy az előző szerelő egysezrűen rossz hengert rakott rá?Aluminium hengerfej tömítés nélkül a dugattyú beleér a hengerfejbe....
Nem lehet hogy ez szivat?
Azt hiszem a tulaj azt mondta, hengercsere volt anno.....

Szerintetek?
Szia!

Ez jó kérdés... Nem tudom... attól függ, hogy mekkora az ovalitása. Elvileg ha esztergán felszabályozza lehetséges, de nem vagyok benne biztos, hogy megéri-e. Kérdezd meg majd tőle, jobbat nem tudok mondani.
Szia!
Nagyon szépen köszönöm a választ és tel.számot! megpróbálom. igazából a deknim is kilyukadt, azon csuszott a motor és vhogy kiszakadt egy kb 2mm-es rész És még egy olyan kérdésem lenne, hogy a tojásalakú felnit megtudják-e csinálni?, meg van rajta 2helyen is felütés..
haverom balesetezett vele, most reménykedek hogy érdemes még megcsinálni..
még 1x köszi a választ!
Szia Rasti14!
Semmi sem lehetetlen. Ahogy elnézem valamilyen alumínium ötvözet a vázad. Van Veszprémben egy alufelnis aki csak is alumíniummal foglalkozik. Hegesztéstől elkezdve a deknik javításáig. Tőle érdemes megkérdezni, mert nagyon jó munkát csinál és elég tűrhető áron. A kihúzatás nem valószínű, mert akkor az ötvözet már nagyon elgyengül a sok igénybevétel miatt.
Itt a telefonszám: 0630/3858855
Valószínűleg azt a részt majd kivágja és feltölti a hiányt. A helye miatt nem kell majd aggódnod, ugyanis semmi sem fog látszani belőle.
Egy próbát megér.

Nekem ő csinálta a kuplungkaromat meg a felnim festését is. Mindkettő nagyon király lett.
csabi csatlakozom az elöttem szolokhoz gyertyánál benya be aztán had szoljon a tölcsért isa probáld ki. Vannak zx10 cuccaim eladoak ha valakit érdekel irjon.
motoroknál ahol vákumos csap van
érdemes flakonból engedni a benzint
én egy flakon kupakba lyukat fúrtam és abba a benzincső
a scarabeo is szivatott a benzincsappal
Hi Csaba08. Elöször szürd ki hogy biztosan benya hiány van-e.Gyertya ki, fecskendönyi benya belenyom hengerbe, gyertya vissza gyors rugdosás, motor beindul akkor tényleg üza. hiánya van. Ha huzod a gázt és már nem áll le mikor elfogyott a fecskendőnyi benya akkor, ha vákuumos a benzincsap akkor nézzed meg hogy rendesen zár-e a shuber, mert ha nagyon rá van állitva a bowden vagy feszül valahol, előfordul hogy nincs akkora vákuum hogy rendesen nyisson a csap és legyen annyi benya amivel valóban beindul. Ha viszont igy se indul be, akkor nem üza hiánya van.
ha leveszed a légszűrőt és odateszed a karbihoz a kezed nem nyom vissza benzint amkor rágúgsz?
Vagy próbáld meg a membrán hátulján azt a lemezt beljebb hajlítan hogy jobban nyomja neki a lapocskákat
Sziasztok, remélem vki tud segiteni nekem, egy olyan kérdésem van (a mellékelt képen) hogy ezt a vázat lehet-e javítani ill hol? esetleg kihuzatással meg tudják csinálni? köszi elöre is a válaszokat.
Sziasztok!
Újra elsírom bánatom, hátha valaki megoldást tud adni.Még mindig az a retek SUZUKI SEPIA ZZ.
Mikuni karbis.Hengert furattam, kompresszió jó.Tömítéseket kicseréltem.Főtengelycsapágyak jók, főtengely szimmeringeket kicseréltem.A szívómembrán házán láttam egy pici karcolást, üveglapon vizes(800-as) papírral síkba csiszoltam, tehát membrán zár.
Kipufogó nincs bedugulva, bár próbáltam az nélkül is.szóval nem indul...
Szikra van, jó erős, gyertyák(3 vadi új)cserélgetésével is próbálkoztam.
Ba leveszem a karbit, és rárugok, hallom a membrán dolgozik mint atom.Ha kiszedem, belül benzines is, tehát üzemanyag a forgattyúsházba jut.Ha lassan tekerem, nem engedi vissza a nyomást.(Kínomba már olyant is próbáltam, hogy vágtam a karbi helyére egy zárólapot, amibe motorszelepet forrasztottam, és finoman nyomás alá helyeztem a forgattyús házat.A szimmeringeket is figyeltem közbe, sőt, szivrgáskereső sprayt fujtam rá.Eredmény tömít, nyomást tartja.)
Tehát a forgattyúsházba a benya, a gyertya mégis száraz marad......
Minden rugásra pöffen, tehát indulni akarózna, mégse.
A tűt már a legalsó rovátkáig emeltem.Feláldoztam egy főfúvókát, amit dörzsárral kb. 85-re növeltem.
1-es a túlméret.

Van valakinek még ötlete?
(Jah, a motor nem saját, a gazdája már vagyonokat költött rá.Tehát karbicsere meg ilyenek kizárva...)
Esküszöm, aki tényleges jó ötletet ad, postai úton megjutalmazom egy pezsgővel!

Sziasztok!
na mindegy azért köszi
majd megoldom
csak az a baj h nem tudom mennyit szedtek le belöle. hozzám fötengelycserésen hozta egyik haverom(igy vette) összeraktam és most meg eza baj

sokat nem szedhettek le mert áttudom forgatni de érezni h belever
valoszinü az elözö tulaj megsikoltatta és baszott vastagabb tömitést beletenni és ezért verte szét a fötengeylcsapágyakat
Nekem nagyonrégen volt ilyen gondom de akkor én sikoltattam fel és amennyi lejött a hengerfejböl annyit leszedettem a dugok-ból is.
szeva, Nos ha sikoltatta az elözö tulaj az látszik rajta, ugy tudom gyáriba nincs vastagabb de csináltatni tudsz. (eélg komoly anyagot távolithhatak el rola ha beleér )
sziasztok
mondjon valaki okosságot nekem
összeraktam egy zxr blokkot és beleér a dugatyu a hengerfejebe
na most a hengertalp tönités gyári hengerfej tömités gyári hajtokar hosszokk gyáriak dugó magasságok gyáriak, szelepekbe nem ér bele csak a dugotetö , a henger sikban van, hengerfej is
az lenne a kérdésem h tömitésekböl gyárilag lehet e többféle vastagság?

esetleg az lehet h az elözö gazdája megsikoltatta a hengerfjet és azér ér bele
jah és épphogy csak beleér mert áttudom forgatni a de a felsö holtpontokon kicsit megszorul
igy meg nemm akarom összerakni mer ugy fog csattogni mint az állat és széthullik

valakinek van valami ötlete vagy esetleg találkozott ilyennel akkor mondjon valamit lécci

kösssz

250es zxr
Na hali.

A gyertyához megy ez a kis dobozka.

A másik fele itt a csatlakozóval van összekötve.
Na hali.

Kéne 1 megoldás.
Ez a bibi nem jó.
Hli Roli vagyok!

Van egy szutyok cpi hussarom és annak a sárfogóját,rendszámtábla tartóját szerteném levenni! h ha kerekezek ne legyen gond! nem tudnátok segíteni?
Elég félreérthetően írtam, bocsáss meg.Azért mert kattog, nem azt jelenti hogy rendben van, hanem csak annyi, hogy a vezérlőáramot(gyújtáskapcsolótól)megkapja.Igaza van tökéletesen Ferinek.Ha összeérintve forgat, akkor relé.Ha nem, akkor önindító, vagy akksi.Amúgy indítórelét autósboltokban is lehet venni.Én azt hiszem 700 forintért vettem egy Piaggioba.
az főáramkörben nincs biztosíték legalábbis én még nem láttam soha .... a relén lévő két vastag vezetéket (az egyik az akkuról jön a másik az elektromotorra megy ) összeérinted ha úgy tekeri a motort a relé rossz ha úgy sem tekeri az önindító akkor az akksi . Esetleg nem árt megnézni a blokkrol nem jött -e le a testszál.
köszi az infókat!

Ilyen relét egyszerű beszerezni?
Illetve azt írtad, hogy ha kattog akkor rendben van. Akkor a közbeiktatott biztosítékkal van a baj?