Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkora eltérés lehet a japán teljesítmény-korlát miatt?! Elképzelhető!
miért miért alkatrész nincs hozzá vagy ha van bonyolult beszerezni a képviselet csak húzza a vállát , bontott alkatrész vagy nincs vagy pont olyan szar vagy szarabb mint amit ki szeretne cserélni az ember , senki nem akar pénzt locsolni bele mert hamar túllépi a javítás a motor árát és általában a szerelők pénzért dolgoznak nem felebaráti szeretetből
Van oka, ha belemélyed valaki egy belpiacosba akkor pillanatok alatt ott találja magát, hogy ugye kéne egy pár alkatrész amit sokszor nem könnyű és hosszabb idő beszerezni ráadásul ezek nem fiatal gépek és mivel kis ccm-ek már szét is vannak hajtva amiért egy akár kicsinek induló javítás is egy méretes szopásba torkollhat amit ugyan megold a szerelő viszont annyi időt tölt el vele amit nem fog tudni kifizetni egy jellemzően olcsó motor tulaja hisz a gép jó ha ér 3 kilót miközben egy odafigyelős teljes karbifelújítás is akár alkatrésszel együtt ennek a harmadát is elérheti nem beszélve a komolyabb javításokról, ebbe nem akar belebonyolódni senki aki már járt így. Ezért ilyen gépet az vegyen aki hajlandó magának szerelgetni a gépet.
Nem akarnak pénzt keresni? Nem értem mi az a qrva nagy különbség ami miatt nem szeretik a "belpiacost" , annyira , hogy a pénz sem kell inkább?!
kár hogy nem jó mert nem az F-en kell álljon a nyíl hanem a T-n
Detto erre gondoltam en is... es lam.
Köszönöm a segítséget! Lassan kazalba rakom ezt a kis nyomorultat...
A képekkel öszehasonlítva jónak tűnik a vezérlés, a szerencsétlen mégsem akar indulni. A problémám, hogy szállítani nem tudom ezt a kis gyöszt, a környékbeli szerelők pedig lepattintanak, hogy belpiacossal nem állnak szóba.
Most olvasom,h Megoldódott :) Ja gondolod meg tudom hegeszteni :)
Esetleg a tanknak a membranos rrdze? Kicsi a vakum mert valahol falsot sziv, es nem folyik le a benzin, de ha elindul mar akkora vakum van,hogy le tud folyni a benzin?
Jó rájöttem holnap neki is ugrok kösz azért. Annyit még, hogy van ilyen am hogy a erősebben meghúzd a fékcsövet vagy véletlenül megrántod akkor belevegősödik? Mert holnap hosszú útra készülök és nem szeretnék 100 felett meglepetést.
Na most ahogy ki mentem próbálgattam ezzel az elzárós módszerrel jobb lett. De lehet mégis csak le cserélem. Hogyan töltsem utána frisset teljes le engedés és feltöltés aztán légtelenítés?
Hát talán az ufók, én ilyen láttán már ezen sem csodálkoznék. Mert ha szerelés közben sérül meg, az egy dolog, na de így...?
Sziasztok!

150cm3-es majesty robogónál
új kuplungpofának hány mm a ferodol vastagsága?
Nekem a régin most 3mm és ha jól oda húzom a gázt neki akkor csúszik a kuplung. de a 80-90-et is kicsit erölködve tartja. A szij szélességéböl 1mm van kopva mértem, a görgö sincs le kockásodva benne.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki0528/
Fékolaj még jó. Légtelenítéssel leszek bajba mert még nem csináltam. Pontosan mi is ennek a menete?
légtelenísd, fékolaj mikor volt cserélve? Ha 2 éven túl akkor cseréld
Sziasztok.

Ma az első fékemnél jelentkezett egy kis probléma. A fék hirtelen nagyon puha lett és ha be húzom szinte semmit nem fog (nem menet közben). Bütyköltem az elején és mozgattam a fékcsöveket is. Szerintetek mi lehet a gond? Én levegőre gondolok.
ugyan.... ez a motorszerelő topik összerakni a szénát szokták! ez segít
http://www.sportmotor.hu/motor...
Azt én is szeretném tudni!
Sziasztok! Van egy öreg Kawa ZXR 250-em, amiben sor 4 blokk van. A hengerfejbe új szelepek vannak becsiszolva, új henger sorral frissen összerakott blokk. Zsír új vezérmű lánccal és gyertyákkal. Nagyon nem indul, bármit teszek. Egyet - egyet pöffen néha, ha sokat erőltetem, a karburátorból kis füst száll ki, de ennyi. Mi lehet a baj? Vezérlés van nagyon elrakva? Természetesen tiszta a karbi sor, benzint kapnak a gyertyák. Hideg indító nem segít... :(
Mielőtt tovább indítanád nem ártana levenni a kuplungoldali deklit és megnézni nem ott van-e a hiba. Vagy a gyújtásjeladónál. Vagy a sebességváltóban, esetleg nincs e csapágy összetörve pl?! Azért van a fejed , hogy gondolkozz vele és ne csak a sapkát tartsd rajta.
"`89 YZ 250es ...Van valakinek ötlete hogy ez miért van? "
A motor 26 éves kora miatt ?! Gondolom eddig vitrinben tartották, és mindig letörölték röla a port?!
Elöélete, mióta van nálad?

Alapjárat stabil? Üresben leforog?, Légszürö tiszta? Gyertya kép milyen? Porlasztó takaritás , felújitás mikor volt utoljára? Gyújtás stabil, erös szikrát ad? Üzemanyag friss? Üzemanyagrendszer tiszta? Kipufogó rendszer jól lélegzik, kokszosodás, lerakodás?
Sziasztok! Van egy `89 YZ 250esem, beindul, de amikor beteszem egyesbe és indulni akarok( engedem a kuplungot, és gázt adok) lefullad (puffogva, köpködve leáll). Van valakinek ötlete hogy ez miért van?
Huuuuuu!
Ha megkinoztal volna, akkor sem merult volna fel bennem ez a lehetoseg. Amugy mi tesz ilyent egy motorral?
Elő a rajzot, és elektromossághoz értő szakember fél óra alatt kiméregeti mi is van.