Lehet hat. Logikailag szerintem igaz is, hogy nagyon keveset felkap, vagy a vakumcsap ellenere eljut, mart az uszohazban megiscsak van valamennyi, de en vagy befognam a legszurot felig, vagy a vakumcsapot tesztelnem.
Ezek azok a megoldasok, amik par pillanatba kerulnek, penzbe semmennyibe, de par dolgot azonnal ki lehet zarni. Amikor karbit csereltem, az enyem sem kapott nyalat, de persze egyszerre ket dolgot csinaltam, fujtam kontaktsprayt es egyuttal be is fogtam a legszurot, indult is poccre. De tudtam, hogyi lehet a baj, mert amikor mar 2 perc inditozas utan sem indult be, kivettem a gyertyat es porszaraz volt, egybol tudtam, mi a gond, kiveve a vakumcsapot, mert en azt kiiktattam kezire.
Abban nem viltam akkor biztos, hogy ha leallitom akkor utana elindul-e? De igen, csak az elso inditasra nem kapta fel a benzint valamilyen szamomraismeretlen okbol, pedig az uszohazban volt benzin.
Fene erti ezt
Szivatot elore szerintem semmikeppen, azt ellenorizheted, hidegen kiveszed gyujtast adsz ra, a kis femtuske lassan elkezd mozogn. De ugy is megnezheted, hogy inditas kozben kicsit befogod a legszurot, igy is azt eredmenyezi, hogy dusabb lesz a keveek, de ha melegen is sem indul ahogy irtad, szerintem mas a hiba.
Membran meg ugy is kelleni fog, ha atlatsz rajta, annak illik lezarni teljesen.
Arrol gyozodj meg, hogy eljut-e a benzin a hengerbe.
Na most akkor mit rendeljek membránt, automata szívatót, mindkettőt? A szívató müködéséröl meg tudok gyözödni esetleg valahogy? Ördögi kör ez de nagyon szépen köszönöm az edigi segitségeket is!
Hogy már kinyílt a membránlemez? Ettől szerintem még el kéne indulnia, de csak szerintem. De ettől függetlenül szerintem ez rossz dolog.
A sűrítés elején úgy is lezár.
A vezérlés ellenőrzése: Szelepfedél le, jelre forgatni a főtengelyt, ellenőrizni a vez.mű tengelyek állását. Itt látni, hogy pl milyen a vez.mű lánc állapota is. Szelephézagok ellenőrzése, bütykök ell, stb. Ha a lánc kaka, akkor a lánc fesz patron it kuka. stb.....
Sziasztok,eladó FZR 600-rol megmaradt SUMITOMO első féknyereg pár és egy htsó is és még egy pár alkatrész,karbisor villahíd első lábtartó gyújtótrafó,hátsó teló,valamint FZR 400 blokk alkatrész és karbisor.A féknyergek első 8000-e a pár hátsó 4-e ha valakinek kell keressen,KÖSZI 06306636816
Nem tudom mennyire ismered a runnerek üzemanyag elátó rendszerét, van ugye a tank, aból egy vákumos csap feltolja a benzint egy kisebb tankba, onnan egy másik vákumos csap tólja a benyát a karbiba, (az elsővel nem hiszem hogy probléma lenne mert a kistankon láttom hogy feltöltödik) ezért nem lenne nekem jó a sima ejtős csap szerintem :/ de köszönöm a segitséget átt nézzem a vákum csőveket! :)
Én a szimering beütéshez PVC lefolyócsövet használok. Aszem 43mm átmérőjű, levágtam egy kb fél méteres darabot. Az fontos, hogy teljesen egyenes legyen a vágási felület. Kicsit megreszeltem, szigszalaggal leragasztottam az élét és tökéletesen működő alternatíva. Ha nagyon óvatos vagy, a régi szimeringet is ráteheted az új tetejére és úgy beütöd az újat a helyére. Utána a régit kézzel ki lehet szedni. Így tutiziher, hogy nem sérül meg az új szimering!
A vakumcso is lehet rossz, ezeket azert tudom, mert mind a ket problemaval szembesultem. Most mar kezi nyitasu csap van, mert az utangyartott csap is egy evig birta. A masodik, mert az elsot aznap vissza kellett vinnem.
De olvastam olyant is, hogy a srac tuningolni akart, rarakott valami baszom nagy karbit, es az a nagy torokatmero a gyari hengerrel egyszeruen nem csinalt annyi vakumot, hogy nyisson a csap. Szoval ezernyi lehet az ok, de en ezekre gondolnek elsore, amit irtal hibajelensegnek.
Koszonom, ilyenek tuti nem voltak nalam. A porvedo is maradt, de egy harmonika gumi tervbe kerult. Azt mondjuk nem ertem, hogy az a rugos biztositot minek cserelni. Nagyon rendes vagy, hogy ennyit magyarazol nekem.
Tehat inditaskor nem kap nyalat. Enszerintem az lehet, hogy ha vakumos a benzincsap, akkor valamiert a relative kis fordulat miatt nem keletkezik akkor vakum, hogy a csap kinyisson, ennek tobb oka lehet, pl. eloregedett vakumcsap, vagy hasonlo ok miatt nem tudja felkapni az uszohazbol a benzint a szivas. Ezert lehet logikailag az, hogy ha valahogyan beinditottad, akkor a megemelkedett fordulathoz tartozo szivoero mar nyitja a csapot, vagy kepes felkapni a benzint. En azzal kezdenem, hogy egy hosszu csovel a benzincsap vakumcsocsen a szammal szivnam, hogy akkor beindul-e.
Sziasztok! Van egy olyan jelenségem a Gilera Runner 180-asomon hogy, rugásra, öninditora egyáltalán nem akkar reagálni, vagy max ha lemeritem az aksit 3x meg közben rá rugok 1652 kb. :) de ha teszek benzint a gyertyáhozz azt is 6-7x meg kell ismételnem hogy beinduljon, de ha elindul nem áll le még persze le nem állitom vagy kifogy a benzin, de ha leállitom, megint kell egy pici benzin a gyertyáhozz hogy elinduljon! Ötleteket tanácsokat nagyon szivesen elfogadok, és meg köszönöm elöre is!
Ezek azok a megoldasok, amik par pillanatba kerulnek, penzbe semmennyibe, de par dolgot azonnal ki lehet zarni. Amikor karbit csereltem, az enyem sem kapott nyalat, de persze egyszerre ket dolgot csinaltam, fujtam kontaktsprayt es egyuttal be is fogtam a legszurot, indult is poccre. De tudtam, hogyi lehet a baj, mert amikor mar 2 perc inditozas utan sem indult be, kivettem a gyertyat es porszaraz volt, egybol tudtam, mi a gond, kiveve a vakumcsapot, mert en azt kiiktattam kezire.
Abban nem viltam akkor biztos, hogy ha leallitom akkor utana elindul-e? De igen, csak az elso inditasra nem kapta fel a benzint valamilyen szamomraismeretlen okbol, pedig az uszohazban volt benzin.
Fene erti ezt
Membran meg ugy is kelleni fog, ha atlatsz rajta, annak illik lezarni teljesen.
Arrol gyozodj meg, hogy eljut-e a benzin a hengerbe.
A sűrítés elején úgy is lezár.
De ha megvan a hiba, majd írd meg légy szíves, hogy tanuljunk belőle.
De olvastam olyant is, hogy a srac tuningolni akart, rarakott valami baszom nagy karbit, es az a nagy torokatmero a gyari hengerrel egyszeruen nem csinalt annyi vakumot, hogy nyisson a csap. Szoval ezernyi lehet az ok, de en ezekre gondolnek elsore, amit irtal hibajelensegnek.
Nyilván kisebb "játék jármüveknél" ez elmaradhat, és mások lesznek a megvezetés -kapcsolódás felületei...
Egy "tipukus" jav szett, szimering, porvédö, also-felsö csúszógyürük-csapágyak, biztositó gyürü