Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Adott egy robogó.. Jó a karburátor beállítás rajta, de ha esetleg majd kiszeretném takarítani akkor a beállítása megmarad igaz?
Nem kell tisztítás után tartani attól, hogy elállítódik?
Lehet hülyén hangzik, de inkább kérek tanácsot mielött nekiállnék..
Köszi előre is.
A Másik: Ne műszerezz, hanem egy kis próbalámpát csinálj, egy 2W-os izzó és két vezeték, és azzal látszik van-e ott kakaó! Világít van, nem világít =nincs!
Hááát igen nincs mese nyomozni kell.Köszönöm a tippet
Látatlanba, meg amúgy ha kontakt hiba van az elég nehezen jön ki ennyi átadási pontnál, melyik a ludas, ráadásul mozgatod a madzagot méréskor is óhatatlan.

Ami még simán lehet, hogy elfáradt a ledek melletti egyik kondi, vagy ellenállás, esetleg forrpont kitört egy lednél, de ehhez már látni kell mi van a lapon.

Tippnél többre nem fussa.
Az az érdekes,hogy csak itt van kevesebb feszkó máshol legalább 1 voltal több van.Mikor még működött akkor sima gyujtás -ra járo motor nélkül is működött a lámpa.Átnéztem a könnyen hozzáférhető csatikat biztositékokat de többet is átnézek akkor .De hogy emelt alapjáraton 12,5 volt melett sem világit azt nem értem.Mindenesetre köszönöm a tippet nekiállok átnézni a csatikat.
Akkor az útközben lemaradó feszültség miatt nem világít.
12*1.5volt az ugye több mint az akku alapfeszkója.
És még akkor is, ha 1 voltosak a ledek, terhelés nélkül meghajtja, de ha van mellette más fogyasztó (világítás + a rendes féklámpa) már leesik annyira a fesz, hogy nem kapcsol be. Ahogy korábban írtad több ponton van veszteséged, ezért ha itt a korábbi generátoros probléma nem volt elég gondolatébresztő, takarítani kell, míg a 12 volt a platnin nem jelenik meg, lekapcsolt világításnál.
Vagy csere kevesebb ledből álló fényforrásra.
Igen, főleg a szívótorokra menő vége a fontos, de minden felől mérd meg. Hossza, meg hogy alulra mennyire nyúlik ki, levegőszűrő felé menő vége, stb, mert cumi lesz ha nem fér el. Az sem valami jó ha a levegőszűrőt nem tudod majd ráhúzni, stb.
Nem sok árba se a karbi ténleg megéri meg ha jó is nem veszek használtat.
A szivótorok felöl mérjem meg a karbi átméröt?
Na motorközelbe értem 12 led van benne összesen.
Hányszor írtam már ide, hogy a vezetékköteget és a csatlakozókat átnézni télen!
Megoldódott a töltés gondom!
Beruháztam egy kontakt-tisztítóra, némi csiszolóvászonra és vagy három órát rászántam a csatlakozóimra. Általánosságban nem voltak rosszak, de ráfért mindre a pucolás. A generátorból jövő három vezeték nem direktben megy a fesszabiba, hanem egy hülye eldugott helyen van egy csati közben. Ez szerintem a gyárban lett összedugva, azóta senki nem látta közelről. Úgy 20 percembe tellett, mire két fogó és különböző sprék fújkálása után szét tudtam húzni, nem mindennapi látvány fogadott. Újabb 20 perc alatt kitakarítottam fémtisztára, és lám, úgy tölt a gép, mint még sosem. Tehát jó a generátor, az eredeti fesszabi, csak itt eltűnt a delej.
Köszönöm a tanácsokat, a segítséget, akinek inge az kezdjen öltözködni!


Holnap lesz egy szinkron, és nekem utána kezdődik az idei szezon...
A nagyvas.hu oldalon a tűszelepeknél van egy árajánlat kérő adatlap, amit, ha kitöltesz, pár napon belül válaszolnak, hogy milyen és mennyiért van nekik. Mindenféle tűszelepet és szelepfészket be tudnak szerezni jó áron. Fészket is cserélj, ne csak tűszelepet! Nekem 4ezer párszáz volt egy karbiba való készlet, és eredeti japán.

Üdv!
Tisztelt motoros kollégák küzdök egy apró problemával van egy K750 BMW és a beinditáskor némi zörej hallatszik a motor váltó között a kuplung behuzásakor elhalgat szeretnék tanácsot kérni hol és mit javitsak meg. Köszönöm a segitő válaszokat
Igen kiszerelhető ha alsóplatnin lévő érinkezőhöz aksirol adok neki áramot akkor a ledsor világít akkor az az átadó ami a fedélre adja az áramot nem lehet rossz.De ha felteszem platnira akkor is megmértem a fedélnél akkor ott is van áram szoval az átadók jók.Kicsit később megszámolom ha motorközelbe vagyok a ledek számát.Mindenesetre köszi a tippet.
http://e-motorparts.addel.hu/k...

Ha már annyira karbit akarsz cserélgetni. Csak nézd meg hogy a csonk átmérője stimmel-e. Én most vettem egy kínai karbit és meglepően jó minőségű. Pöccre indult is vele a sárkány. A bontott karbikkal eddig csak szo...am a fa...t.
A ledsor kiszerelhető?
Mert ha csak az áramátadóig mérted meg, ami a fedélnél van, nem mentél végig. Ha az átadó megvan tisztítva (kontakt spray), akkor sem világít? Tudjuk mennyi ledből áll a pótféklámpád összesen?
A végén lesz "nyóc" karbid egy jó tűszelep nélkül! Kérdezzetek rá az árára még egyszer, mert én nagyon sokallom!
Veszünk mégegy kabit bontva.
Mit teszel, ha a bontottban is a tűszelep lesz rossz!?
"...veszek egy bontott karbit hozzá..." Én nem tenném.
A hirdetéseinket láthatjátok a Superbike magazinban is!
Sziasztok! Ha belekezdtetek egy szerelésbe de még mindig nem sikerül elkészülni vagy megtalálni a problémát és tanácstalanok vagytok, látogassatok be hozzánk a 13ker Váci út 168 (Reno udvar) szám alatti Ronin Moto műhelyünkbe. Délután 5-től várunk mindenkit szeretettel, vagy telefonos megbeszélés alapján előre bejelentkezve.
Tel: 0630/936-35-07

Mottónk: Csak akkor kell fizetni ha megoldottuk a problémát

Motoros üdvözlettel:
Ronin Moto

UI: nézzétek meg facebook oldalunkat: www.facebook.hu/roninmotokft
Sziasztok .Elektromossággal járatosok segitségét kérném .A gondom a következő.Van egy cbr 1100 xx -em. Vettem hozzá 2 éve egy Givi hátsó dobozt,és hozzá a gyári led-es pótféklámpát a dobozba .Két évig működött is rendesen de most nem akar, ha behúzom a fékkart a motor féklámpája ég rendesen,de a dobozba épitett nem .Méregettem multiméterrel és végigjön az áram mindenen.Ha a doboz alján lévő kis érintkezőkhöz vezetek az aksirol áramot ég rendesen.A platnin is van áram ,ha felnyitom a dobozt mikor rajta van a platnin ott is van egy áramátadó érintkező ott is van áram.Az áram a féklámpárol lopócsatlakozóvan van fölhozva ,de azt is leforrasztottam már a biztonság kedvéért.Ami feltünő az az max hogy a féklámpa saruinál meg onnantol végig csak 10,4-voltot lehet mérni ha nincs beinditva a motor,ha beinditom ez felmegy alapjáraton 11,5-re .Gondoltam ez a baj ,de ha kicsit emelek az alapjáraton akkor már 12,5re is felmegy,de akkor sem világít a potféklámpa.Biztositékokat átnéztem de oxid ilyesmi nem volt sehol.Már full tanácstalan vagyok .Ha van valakinek ötlete szivesen meghalgatnám és megköszönném .Nem égbekiáltó probléma ,de ha már be van szerelve jo lenne ha működne,a gyárin felül.
Elvittem szerelönek a tüszelep rossz benne.
veszek egy bontott karbit hozzá, mert egy új tűszelep 15ezer hozzá.
Az a 4 db, csak dísz! A másik négy fogja a betöltönyilást a tankhoz.