Sziasztok lennének eladó Yamaha FZR karbisoraim egy 400-é és egy 600-é mind a kettő jó állapotú szinte új membránokkal és új fúvókákkal,ár 12-e és 15-e plussz posta.06706636816 Szilárd.
Az évjáratot nem írtad... Ha 93-as közeli , akkor Suzuki RF 900 porlasztókra hasonlít a legjobban... Ha ezt megnézed tényleg vannak extrém tolattyú tű kopások...
viszont érdemes akkor már a kehelycsövet is cserélni, mert az is oválisra tud kopni...ezeket viszont csak a belinkelt javítószettben találod meg...itthon annak forgalmazásáról én nem tudok...de egy 20 éves porlasztónál már érdemes akkor mindent rendbe rakni, és venni egy komplett felújítót, vagy egy keveset futott komplett porlasztópár, mert a másik gyenge pontja a tolattyú és a csúszka kopása...
Ture lebne szukseg egy 850es tdm-be, allitolag kopik a tű mert elegge dontve van a karbi. Magas a fogyasztasa a motornak nagyon, 6,5-7liter pedig egyaltalan nincs kergetve
Sziasztok van nekem egy honda tact-robogóm azt szeretném kérdezni hogy a gyári főtengely elbírta a 70es hengert de vajon elbírna egy 80-ast is?! mennyi esély van rá időben persze lecserélném de nem menne hamar szét? a 70essel boldogan elvolt.
kár ezzen rugoznotok ,, föleg evvel a majd én meg mokolom meg teszek bele rúgot meg kibaszot nagy király vagyok ..
a történet ott van videokal alátámasztva .... én is meg probáltam meg mokolni 3500 fordulaton ...... és 9000 -nél nagyon kicsit rezget .. nem nagyon .. tényleg nem volt vészes ...............
de például egy faszkalapnak teljeségel meg felelt volna ... a sebválto vaj puha lett nem rángatott indulásnál és visszaváltás is vaj krém volt a tulaj ......... egyszerüen nem kiváncsi a 3500-nál rezgésre ................ ki cseréltette mindenel együt 786 euró volt komáromba a hondánál
Az a középső réz csöcs a vákum csatlakozó. A karburátorra megy. Az a derékszögű izé ne tévesszen meg, mert lehet hogy nincs is olyan azon a karbin. Az a derékszögű izé általában az olaj csatlakozó egy golyós szeleppel a belsejében.
Üdv Mindenkinek. Szétszedtem egy robogot Aprila Guliver és van egy cső aminek nem találom a helyét. A vákumos benzincsap vagy szivatyuból jön és nem tudom hová kell dugni. Az első képen a 21 számu dobozból jön ki középpen. A második kép a csatlakozó látszi 16 számon aminek nincs meg a helye.
Az mitől lehet, hogy kanyarodás közben beszitál a motor eleje? Olyan mintha a kerékanya nem lenne meghúzva és ide-oda mozogna a kerék. Lehet, hogy futóműbeállítási probléma? Illetve a hátulja is pumpál.
Na elősször is 800 eur az pontosan ha a pénzváltót vesszük alapul az 240000 ezer ft! egy kuplung kosár az max 50 80 ezer!Meg nekem ne mond már hogy nem tudom beállítani mert be van állítva!okoska !
Tudna valaki ezt a típusú alkatrészt eladót?
Honda CBR1000RR 2008-tól : HealTech ESE-H02 (szervó motor hiba kiiktató)
Köszönettel!
Ha 93-as közeli , akkor Suzuki RF 900 porlasztókra hasonlít a legjobban...
Ha ezt megnézed tényleg vannak extrém tolattyú tű kopások...
viszont érdemes akkor már a kehelycsövet is cserélni, mert az is oválisra tud kopni...ezeket viszont csak a belinkelt javítószettben találod meg...itthon annak forgalmazásáról én nem tudok...de egy 20 éves porlasztónál már érdemes akkor mindent rendbe rakni, és venni egy komplett felújítót, vagy egy keveset futott komplett porlasztópár, mert a másik gyenge pontja a tolattyú és a csúszka kopása...
A louis-ost a par o gyuruvel, tuszelepel, uszohaztomitessel Mo.-on is forgalmazzak...
Melyik mikuni?
.
..
mondom én
hihetetlen ápám
a történet ott van videokal alátámasztva .... én is meg probáltam meg mokolni 3500 fordulaton ...... és 9000 -nél nagyon kicsit rezget .. nem nagyon .. tényleg nem volt vészes ...............
de például egy faszkalapnak teljeségel meg felelt volna ... a sebválto vaj puha lett nem rángatott indulásnál és visszaváltás is vaj krém volt a tulaj ......... egyszerüen nem kiváncsi a 3500-nál rezgésre ................ ki cseréltette mindenel együt 786 euró volt komáromba a hondánál
Az mitől lehet, hogy kanyarodás közben beszitál a motor eleje? Olyan mintha a kerékanya nem lenne meghúzva és ide-oda mozogna a kerék. Lehet, hogy futóműbeállítási probléma? Illetve a hátulja is pumpál.