Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem pár éve sikerült 3 különböző helyről szarokat venni
aztán a honda dream megküldte a tutit ami végül jó is lett
De, csak nem biztos, hogy a gyertya a rossz hanem ahogy RC írta valami miatt az a henger "megeszi" a gyertyát. Azért ennyi kamu gyertya nincs forgalomban.
Se a yamahában sem a proptechben nincsenek ezzel tisztában? Gondolom azt tesznek bele ami bele való
Nem japan a gyertya amit kapsz.
Vagy az a henger valamiert dusabb es lerakodik a gyertyan a korom.
Vagy nem jo a hoertek a gyertyanak.
Helló! Egy jó szerelőre lenne szükségem! Vettem tavaly egy 2005 ös r6 ot ,folyamat szar,a yamahába bevittem még tavaly gyertyát cserélni,mert rángatott meg kis fordulaton 3 hengerezett. megtörtént a csere meg egy injektor szinkron,pár hónap és megint ugyan az a tünet,irány prop-tech szegényeknek egy napjukba telt mire rájöttek hogy gyertya,mivel hogy csak terhelésen nem adta a szikrát,és mivel hogy előtte cserélték nem is gondoltak rá! Na mind1 is gyertyacsere megtörtént ismét eltelt 3 hét és megint szar a gyertya! Kb a felgyújtás határán vok,úgy hogy ha van értelmes ötlet vagy egy szerelő akkor ne tartsátok magatokba! Előre is köszi
Ha kell, nekem van hozzá gyári.
sok szart láttam de olyat még nem , mondjuk annyira nem is akarok látni
de nem lehet széjjelválasztani csak plusz kapcsolóval, azt meg bármire fel lehet tenni....
előnyös ha a hátulját le akarod kapcsolni éjnek idején menekülés közben
van olyan is ahol csak a +12v van meg külön-külön láb az első-hátsó indexeknek
de csak a kivezetés külön láb mert belül egybe vannak
az értelmét nem tudom, de biztos van....... ezeknél a kapcsoló is külön kezeli az elejét-hátulját
Értem. Azt hittem ez is befolyásolja. Nem gyári relé van benne. Amit bele rakok az gyári, de nem Honda, sőt nem is motor relé.
az hogy érzi a terhelést nem a lábaktól függ , gyári relé ha két lábas ha három gyorsít ha kiég egy égő , persze ha ledes indexeid vannak akkor ezt elfelejtheted
Sziasztok! Yamaha R6 karburátor pillangószelepet lehet külön cserélni (amelyik a vezérlést irányítja) vagy inkább karburátort kell venni? Köszi
Most tervezem a két lábas irányjelző relét három lábasra cserélni. Jelenleg két lábas van észt azt tapasztaltam, hogy amikor kiégett az egyik első irányjelző izzóm, akkor azon az oldalán a hátsó villogási üteme nem gyorsult fel, hanem ugyanazzal a megszokott intenzitással villogott tovább. Ezáltal - tekintve, hogy nappal volt - nem vettem észre az első irányjelző megszűnését, amiből lehet nagy szopás.

A régebbi motoromon a három lábas relé felgyorsult villogási ütemmel jelezte, ha valamelyik irányjelző nem működött.
a 3 lábasnál van egy minusz láb a 2 lábasnál +12 meg a lámpák ennyi a különbség
Köszönöm. És mennyire bonyolult a hármast kettesre cserélni? Ugyanis most 3-as van bent és amit vennék az 2-es.
Gyári kipufogó, valahol falsot szívhat de nem tudok rájönni, hogy hol, gyertyakép enyhén világosbarna én jónak mondanám. Kösziii
Még a közös vissza jelzőre
Az is tudja zavarba hozni az embert
Amúgy a 3 vezetékes helyére is be lehet mókolni a 2 lábút
A gyári helyére kell tenni.
arra figyelj, hogy ugyanannyi vezeték legyen a gyárin mint azon amit veszel bele /2 illetve 3 vezetékes létezik/
Sziasztok!

A LED-es index reléjét hogy kell bekötni? A gyárit is bent kell hagyni?
Tudod, minden relatív!
profik
itt szinte mindenki csak unatkozó dilettáns
bár van pár szakmabeli, csak rájuk szabad hallgatni
Ez is benne van, de mérlegelni kell, mi az, amihez érdemes hozzáfogni. Blokkot széthúzni nem fogok, az biztos
De teleszkópot szedtem szét, tisztítottam, szimmeringeztem, feltöltötte, jó lett. Fékbetétet cseréltem, munkahengert tisztítottam, fékolajat cseréltem, miután a szerviz kiszámlázta, de nem csinálta meg...
Van szervizkönyv, van net és Ti, akik profik vagytok és szívesen adtok tanácsot, ötletet.
csak néha beleszaladsz olyanba is amit ha nem te csinálsz akkor olcsóbb lett volna....