Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segitséget!
De meglett a bünös, hátsokerék előtt a főtengely házamból kitört egy darab, nem csoda hogy nem indult szegénykém! A javitás megkezdödőt nemsokára megint haraphatja az aszfaltot!
ledes indexeim vannak az FZ6-omon (2004), és ma első gyújtásráadáskor (pár napja használtam utoljára) a vészvillogó funkció rögtön elindult, tehát mind a négy index villogott és nem hagyja abba, hiába nyomogatom a kapcsolóját, és motorindítással se változik.
Nincs beázva, összerohadva a kapcsolóház, leszedtem a kormányról, nem tűnik úgy, hogy be lenne ragadva a kapcsolója.
Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van bármi tippetek? Köszi előre is!
Nem szeretném elvenni a kedved, de ez általános topic, de találsz tipusspec topicot is, ha körbenézel a lehetöségek között...
Az említett alapismereteiddel nem tudom hova tenni a "milyen olaj kell bele" dolgot...egyrészröl tipuspsecifikus dolgok (gépkönyv hozza -pénztárca felülírja), másrészröl gondolom 2T a nevéböl meg amit láttam a képen...így a hajtomü részben hajtómü olaj van, de lehet már itt is motorolajat használnak...ezeknek én is csak némi kutatómunkával tudok birtokába lenni...
Szerintem pont az általad említett tapasztalathiány miatt szerintem a kedvenced megérdemel egy kis kutatómunkát. A net tele robbantott ábrákkal az ebay-en levö cuccok élö alkatrésztárak, és specifikus fórumok tele okosságokkal, csak be kell püfölnöd a motorod típusát, és már gördülnek is le a hasznos infók...alig gyözöd majd feldolgozni.
Köszönöm gépkönyv eszembe se jutott
Eddig nem volt dolgom ilyen motorral azért ezek a kérdések . Simson , Am6 blokk megy oda-vissza de KTM még nem nagyon és nem mertem neki ugrani elsőnek tapasztalatot gyűjtök , olcsóbb mintha valamit sz#rul csinálok és újat kell venni vagy valami hasonló .
Nem tudom...
Nem ismerem ezt a bringát...csak van egy általános szerkezeti és technológia ismeretem, plusz itt net elöttem, kikeresem a képet és látom az öniditód egy hirdetési oldalon, majd második kérdésedre rákeresek a eröforrásra, és látom, hogy a milyen az elrendezése..
Szerintem ezen lépéseket te magad is meg tudod tenni, ha már van neted és ilyen szorgalmas vagy...
Pl letöltöd a gépkönyvet pl innen: szerviz könyvek katt ide
, hogy tudd mi merre, és hogy kell helyesen szerelni, mert amatör kéréseid nem nagyon gyöztek meg a mély tapasztalataidröl, vagy rosszul mérem fel és tényleg csak mással dolgoztatsz, mivel lustaság fél egészség...
Szóval nyitva az út elötted!
Sziasztok! Van egy olyan jelenségem a Gilera Runner 180-asomon hogy, rugásra, öninditora egyáltalán nem akkar reagálni, vagy max ha lemeritem az aksit 3x meg közben rá rugok 1652 kb. :) de ha teszek benzint a gyertyáhozz azt is 6-7x meg kell ismételnem hogy beinduljon, de ha elindul nem áll le még persze le nem állitom vagy kifogy a benzin, de ha leállitom, megint kell egy pici benzin a gyertyáhozz hogy elinduljon! Vákumcsővek rendben, anyagot kap( de lehet keveset) a membránomon 4 ből igaz kettő nyitva van :/ az okozhat ekkora problémát? Ja és mellegen semm indul pöcre csak ha rakok a gyergyáhozz benzint csak hogy az automata szívatót kizárjuk! Elöre is köszönöm a segitséget! (Bizom bennetek)
Értem köszönöm , lenne még egy olyan kérdésem , hogy az egyik csavart csak a gyújtás dekli levételével tudom kiszedni .. az lenne a kérdésem , hogy a gyújtása olyan mint a kawasakié (olajos) ? Nem nagy dolog lenne megnéznem csak nem akarom összeolajozni a padlót ha nem muszáj
Sziasztok ! Ktm lc2 125 az önindító résznél csöpög , folyik az olaj . Mit tudok vele kezdeni , hogyan tudnám megszüntetni ? Válaszokat előre is köszönöm .
Típus függő. De ennél most lesem, hogy 25 ezrenként. Nekem 650-es Burgim van, ott pl 60 ezernél van az első szelephézag ellenőrzés. A tied is lapkás, kicsit bonyolultabb ha állítani kell a hézagokon, de tartósabb, mint a csavaros.
KOSO RX1N típusú műszerfalat szereltem egy Yamaha YBR250-re, 2 kérdésem lenne.:
- A benzinszintmérő 1liter benzinnel 420ohm, de választani csak 510 és 100ohm közül lehet, ez gondolom ha tele van a tank, mit lehet csinálni? Párhuzamosan egy ellenállás jó lenne?
- A másik a fordulatszám mérő, beállítottam hogy 4T 1 henger de nem jó se a gyári műszerfal kábelén, se a trafó 12V-os felén amin a gyújtás jel jön, se a jeladónak a vezetékén nem jó ami a lendkeréktől jön. Mi lehet a gond? A gyertyát írták, hogy ellenállásos legyen, de az jó.
Itt lathatod a kulombozo lancokat az EK-tol es lathato hogy a felso 3 jo a motorodra. Azaz SRX2, MVXZ, es a legjobb a ZVX3.
Termeszetesen mas gyarto is tobb fele minosegben kinal lancot.
Most lett felujitva nincs benn 500km honnolt henger új meteor dugóval! Tudom milyen ha kopot ez harmadik henger dugó van tapasztalatom róla milyen ha elgyengúl, sajna :)
De meglett a bünös, hátsokerék előtt a főtengely házamból kitört egy darab, nem csoda hogy nem indult szegénykém! A javitás megkezdödőt nemsokára megint haraphatja az aszfaltot!
ledes indexeim vannak az FZ6-omon (2004), és ma első gyújtásráadáskor (pár napja használtam utoljára) a vészvillogó funkció rögtön elindult, tehát mind a négy index villogott és nem hagyja abba, hiába nyomogatom a kapcsolóját, és motorindítással se változik.
Nincs beázva, összerohadva a kapcsolóház, leszedtem a kormányról, nem tűnik úgy, hogy be lenne ragadva a kapcsolója.
Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van bármi tippetek? Köszi előre is!
Az említett alapismereteiddel nem tudom hova tenni a "milyen olaj kell bele" dolgot...egyrészröl tipuspsecifikus dolgok (gépkönyv hozza -pénztárca felülírja), másrészröl gondolom 2T a nevéböl meg amit láttam a képen...így a hajtomü részben hajtómü olaj van, de lehet már itt is motorolajat használnak...ezeknek én is csak némi kutatómunkával tudok birtokába lenni...
Szerintem pont az általad említett tapasztalathiány miatt szerintem a kedvenced megérdemel egy kis kutatómunkát. A net tele robbantott ábrákkal az ebay-en levö cuccok élö alkatrésztárak, és specifikus fórumok tele okosságokkal, csak be kell püfölnöd a motorod típusát, és már gördülnek is le a hasznos infók...alig gyözöd majd feldolgozni.
Eddig nem volt dolgom ilyen motorral azért ezek a kérdések . Simson , Am6 blokk megy oda-vissza de KTM még nem nagyon és nem mertem neki ugrani elsőnek tapasztalatot gyűjtök , olcsóbb mintha valamit sz#rul csinálok és újat kell venni vagy valami hasonló .
Nem ismerem ezt a bringát...csak van egy általános szerkezeti és technológia ismeretem, plusz itt net elöttem, kikeresem a képet és látom az öniditód egy hirdetési oldalon, majd második kérdésedre rákeresek a eröforrásra, és látom, hogy a milyen az elrendezése..
Szerintem ezen lépéseket te magad is meg tudod tenni, ha már van neted és ilyen szorgalmas vagy...
Pl letöltöd a gépkönyvet pl innen:
szerviz könyvek katt ide
, hogy tudd mi merre, és hogy kell helyesen szerelni, mert amatör kéréseid nem nagyon gyöztek meg a mély tapasztalataidröl, vagy rosszul mérem fel és tényleg csak mással dolgoztatsz, mivel lustaság fél egészség...
Szóval nyitva az út elötted!
Sziasztok! Van egy olyan jelenségem a Gilera Runner 180-asomon hogy, rugásra, öninditora egyáltalán nem akkar reagálni, vagy max ha lemeritem az aksit 3x meg közben rá rugok 1652 kb. :) de ha teszek benzint a gyertyáhozz azt is 6-7x meg kell ismételnem hogy beinduljon, de ha elindul nem áll le még persze le nem állitom vagy kifogy a benzin, de ha leállitom, megint kell egy pici benzin a gyertyáhozz hogy elinduljon! Vákumcsővek rendben, anyagot kap( de lehet keveset) a membránomon 4 ből igaz kettő nyitva van :/ az okozhat ekkora problémát? Ja és mellegen semm indul pöcre csak ha rakok a gyergyáhozz benzint csak hogy az automata szívatót kizárjuk! Elöre is köszönöm a segitséget! (Bizom bennetek)
Hol tudnék olyan szivacsot venni, amit az ülés mögé ragaszthatok az idomra, hogy ne csússzak hátra?
KOSO RX1N típusú műszerfalat szereltem egy Yamaha YBR250-re, 2 kérdésem lenne.:
- A benzinszintmérő 1liter benzinnel 420ohm, de választani csak 510 és 100ohm közül lehet, ez gondolom ha tele van a tank, mit lehet csinálni? Párhuzamosan egy ellenállás jó lenne?
- A másik a fordulatszám mérő, beállítottam hogy 4T 1 henger de nem jó se a gyári műszerfal kábelén, se a trafó 12V-os felén amin a gyújtás jel jön, se a jeladónak a vezetékén nem jó ami a lendkeréktől jön. Mi lehet a gond? A gyertyát írták, hogy ellenállásos legyen, de az jó.
Köszönöm a segítséget!
Itt lathatod a kulombozo lancokat az EK-tol es lathato hogy a felso 3 jo a motorodra. Azaz SRX2, MVXZ, es a legjobb a ZVX3.
Termeszetesen mas gyarto is tobb fele minosegben kinal lancot.
Mi az EK lancot forgalmazzuk pl. :http://www.ekchain.jp/
Lánc csere előtt állok, tudnátok mondani pár lehetőséget amiből érdemes válogatni? SP1-re kellene. Előre is köszönöm.