Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dicsák Buksi
Úgy hogy kiveszed a négy csavart, ami kijön, kiemeled a tanksapkát és lefogod a túloldalon az anyákat..
Benyúlsz a lyukon és az ujjaddal nyomod felfelé a csavar végét, miközben tekered kifelé.
helló! GSXR600 K1 motoromon a tanksapkát rögzítő 8db csavarból 4-et nem lehet kicsavarni, mert csak forognak körbe. pont szimmetrikusan az alsó,felső és a két oldalsó. az ezek közötti csavarok rendesen kijönnek. valakinek van valami ötlete, hogy hogy lehetne kiszedni az összes csavart?köszi!
Első körben gyertyacsere. Gondolom benzin van a gépben.
Karburátor, szelephézag. A gyújtást minek állítanád ha eddig ment?
Nem volt ennyire meg aktualis csak ugy volt a tudatomban hogy a mikunihoz nem egyszeru mindent beszerezni mint pl a dellortohoz
Nekem sikerült belenyúlni párszor most olyan porlasztókba, ami még alig volt használva...a német piacon nem olyan nagy szám ilyeneket felhajtani, csak igen nyitott szemmel kell járni. De nyilván addig nem érdemes róla tovább beszélgetni, még szét nincs döntve...
Nemtudom mekkora esély lehet egy jo allapotu ilyen koros karbira igazabol szét kéne szedni hogy mi es mennyire is kopott benne
Tudom ki a gyártója(lásd alábbi kép illusztráció) és ott is próbálkozom.
Azért,köszönöm.
sziasztok.
már egy ideje szenvedek malaguti f15-tel mert nem birom beinditani.előző este még motoroztam aztán reggel semmi.....szikra van benzin van mégsem indul.valami ötlet valakinél?
A Healtech a gyártója.
A Power commanderes, vagy 1000RR-es topikban lehet jobban szerencséd lenne.
Bizonyosan így van,de én nem értek hozzá. Ezért érdeklődöm hátha van valakinek ez a típus.
Azt tudom ESE (Exhaus Servo Eliminator) jó minőségű termék.
Nemtudom mennyibe kerül, de nem egy bonyolult megépíteni.
Szia bigoneoszi!

Nem tudom AGO oldalán olvastam ha rosszul tudja,akkor én is.
Ejjjhhhhhaaa
Csak sima kipufogó pillangószelep kiiktató.
nekem fekete volt az ujjam amikor a belső felén végighúztam, ami fura mert a leeresztő mágnesén alig szokott lenni vaspor
Nem lattam rajta vasport
Yamaha Majesty 150 4t
Hidegen nem indul gáz nélkül , negyed gázt húzok csak úgy indul be.
Fullad kb 20mp-ig és durrog a kipufogó.
Gyújtást lehet ezen állitani? gyertya új van benne eredeti Ngk cr8e
majdnem ilyen az enyém is
a mágnesen mennyi vaspor volt?
ilyet már szedtem szét, kivettem a szimeringet és kiesett a csapágy közepe
úgy kellett bepakolni újra a golyókat hogy ki lehessen szedni a csapágyat
Na ugye!? Leesett! Csak úgy huppant!

Aztán rájöttem, hogy ez normális... :) Bár az olaj színe aggaszt...
Elég rég szereltem már motort ez tény, de csak nekem fura, hogy az álló-és forgórésznél áll az olaj a motoromban? Vagy ez teljesen normális?