Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bowdenek nincsenek felcserélve?
Be lehet az állítani, hogy 1/4-re nyitva legyen és onnan szépen nyisson folyamatosan teljesre.....tekergetős játék
Üdv! Segítséget szeretnék kérni cdi gyújtàssal kapcsolatban. 200ccm kínai cross új gyújtàs állórész 2db új cdi elektronika új trafó új akksi és nincs szikra, viszont van egy 250-eshez való új cdi elektronikám is azzal van szikra de nem indúl be normálisan amit nem értek hisz a jel adása nem változik hisz ahoz nincs nyúlva azt hiszem mindent leírtam segíts3get előre is köszönöm!
Vegyen meg akár kuplungkosarat is pl 800€-ért, ha kiverte a menesztö rugó fészkét, vagy összeült a rugó?
Nem úgy szoktuk csinálni, hogy körbehatároljuk a hibát, megkeressük a gyökérokot, és után vásárolunk és szerelünk?
Bocs egy picit pislogok, hogy napok óta nem tudsz egy exup-ot beállítani, utána ilyen magasröptü tanácsokat adsz...szerintem lehet egy picit visszafogottabban is...
Nekem ez lesz a következő ! Vége a sportmotoros szívásnak!
Amúgy bitang mocit vettél ! Mennyi idős? Hova Jársz motorozni ,hogy ezt vetted?
A rezonanciára keress rá lehet ,hogy gyári tulajdonsága ( már ha nem mint egy ETZ rezonál) :) A kuplungozás pofon egyszerű vegyél meg mindent amit kell (én így szoktam leszarom ,hogy talán nem is kell de legalább új) nézz utána milyen szerszám kell egy két vidi aztán te is látni fogod mennyire egyszerű! A lényeg ,hogy ne legyél beszarva tőle! Bár nem tudom mennyire vagy műszaki beállítottságu manus!
Igen a manual 1.5 mm bowden holtjátékot ír elő!Én a zőrgés miatt voltam kénytelen kiszerelni minden maradt a helyén csak a szelepet szedtem ki a tengely furatba pedig beletekertem egy 10-es csavart addig ! mivel a zőrgés forrása nem ez volt visszakerűlt ! Most meg nem akar menni a szerencsétlen! :) Úgy megy mint a 400 as gixerem annó ! :) A pozíciónáló furatok együtt állnak azzal nincs gond csak nekem gyanús, hogy igen faint gázt kell adni, hogy kicsit is nyisson! Eddig jó volt hogy rohadna meg!
Tekerj a május 19.ei Honda xx vidihez...
Pontosan mire gondolsz? konkrét videót akartál linkelni? a Taschner Motorszervíz facebook oldalát nyitja csak meg.
Üdv Mindenkinek! Nagyon nagy kérdésem lenne felétek!
Vettem egy Honda ST1300 Pan European mocit. Nagyon tetszik, nagyon jó viszont a kuplung szerintem csere érett. Rezonál a motor, kint fog a kuplung, alapjáraton szól ha nincs behúzva a kuplung.
Kérdésem a következő: Mi okozhatja a rezonálást, valamint kuplung cserénél miket érdemes cserélni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Utángyártott féknyereg porvédők, karmantyúkkal van valakinek tapasztalat?

A motoralkatreszek.eu-n 11e a szett, a szalonban 31...

Azt a 20-at inkább benzinre költeném, de ha kell megveszem a gyárit.

Igazából csak a porvédőkből 2-3db ami cserés, mert oxidálódott az alu a horonyban és elnyomorgatta.
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem:
Egy Aprilia Red Rose 125-öt szerelek épp aminek rossz a töltése mert levolt égve a fesz.szabályzója.Vettem új szabályzót de nemtudom bekötni mert a régiről levoltak húzva a csatik...
Van 2 kék vezetés,1 piros kábel és 1 zöld kábel.
A szabályzón van 4 csatlakozási lehetőség: G ; G ; B+ ; R
Valaki tudna ebben segíteni hogy melyik csatira milyen színű vezeték megy?
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
JE pistons dugattyúról és hot cams vezérműtengelyről van valakinek tapasztalata?
Akkor Ducati kuplungot rá.
Minden visszaszivva...Már atalakitottak szijhajtasra. De a lamellák megegtek.
Ez itthon történt, vagy az USA-ban?
Vevő hozza a harley-t hogy csúszik a kupplung. Hozzakezdunk leengedni a primery olajat.....Ha ha nincs is leereszto csavar! Előző szervizben lesporoltak a csavart és az olajat!
Igen ez igaz bár nem minden esetben.
Nemsokára mérek egy végnyomást ha az jó akkor tuti szivató vagy karburálás.
bár a szivatora tennek mert ha lefolytom a szivó oldalt pocre indul
Alapjáraton az egyiket engeded nyúlni, a másikat húzatod, így be tudod állítani alapjáraton mennyire legyen nyitva. Végül is úgy működik mint a gázkar bowdenje, csak azt manuálisan tekered ezt meg elektronika húzza. A gázbowdennél is van holtjáték. Itt is érdemes hagyni kicsit.......
Egyik bowdennel beállítod a kezdő pozíciót, a másik bowdenel a maximális nyitási pozíciót. A lényeg a kettő ne üsse egymást, mert el lehet ám tekergetni ökör mód
Nekem 2002-2003-as R1 is volt. Mindkettőn én állítottam be az exup szelepet. Szépen leülsz mellé. Szétszeded annyira hogy lásd hogyan áll a "lapát". Alapjáraton beállítod a bowdenekkel, hogy mennyire legyen nyitva, aztán húzod neki a gázt és beállítod a bowdenekkel, hogy mennyire nyisson ki. Nem bonyolult. Rá kell jönni, melyik bowdennel mit állítasz. A két végállást végül is. A többit a gázadás megoldja mozdul, nyit szépen.

Mindkét vason zárva volt majdnem indításkor és csak félig nyitottak ki maxigázon. Na ezt orvosoltam egy kis bowden állító tekergetéssel. Nekem az jött be mikor alapjárat körül olyan negyedig nyit, aztán teljes gázon full kinyit.