Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi! Ott tuti valami más lehet mert akárki akármit mond így nyáron egy jó motornak ha koros is el kell indulnia szivató nélkül is! az enyém is 15 éves de kis gázzal simán indul persze így alacsony az alapjárat ezért kap mindig szivatót!
Sziasztok.
hyper2-nél találkozott valaki olyan ördögi problémával hogy hidegen nem
indul?.
Illetve be lehet imátkozni de nem egyszerű.... teszek alá anyagot indul.
Karbi tiszta! Most volt főtengely csapágy csere. Jön megy csak ne hűljőn le:D
előtte nem tudom milyen volt csapágyassan kerűlt hozzám 2x 3x volt inditva nem tűnt fel hogy a csapágyon kivűl más is van.
Átnézve rendbe van minden szivató lehet a gyanusitott csak hátha valakinek volt ilyen esete akkor megsporolna nekem egy sor találgatast
Köszönöm a sok segítséget. Remélem össze tudom a hozni a dolgokat. Ha viszont bunkóskodik akkor felgyújtom a g...be.Ha valami problémám lenne akkor majd még kérnék tanácsot.
Nincs mit, semmi csapda nincs, egyedul abban, hogy hasznalt alkatreszeket veszel, karbi, trafo, ott lehet, mert nem latsz bele, de amugy semmi.
Köszönöm.
Az, hogy en is tole vettem amit arul, ugy alakitottam at. Es persze jo.
Garancia nincs semmire, főleg hogy nem is én fogom csinálni, hanem te. Eddig a sokból összesen egy volt amit nem bírtam összehozni. De ott lehetett repedt membránház (a négyből 3 fül volt letörve), hibás úszóház tömítés (fonalból volt pótolva...), stb. Nem sorolom fel újra hogy milyen hibái voltak az ügyfél által "felújított" blokknak. Minden igyekezetem ellenére csak annyit sikerül elérnem hogy végülis járt a motor, de csak akkor indult, ha kapott egy benzinfröccsöt a torkába. Viszont az SR50 fórumon már többen sikeresen használják az általam épített FET gyújtásmodult és teszem hozzá hogy csak egy leírást adtam hozzá a bekötéshez (meg persze távoli netes segítséget is ha elakadtak valamiben). Szóval jópár általam és jópár az ügyfelek által saját kezűleg átépített motor után nyugodtan mondhatom hogy működik a dolog. De persze nem akarlak én rábeszélni semmire, vehetsz bele új blokkot is, majd szembesülsz vele hogy indul a szo.....ás.
Szevasz! Hát mindenfelé van mikor csak megyek és ha már hazafelé veszem akkor gps be azt irány haza! De van mikor goglin kinézek egy faint helyet és elmegyek! pl. nemrég voltam Ulm környékén, vagy pl Plansee Ausztria meg ilyesmi !Gyere a németországi magyar motorosok csoportba a facebookon!
Köszönöm! :)
Igen, fordulaton és világítással. 2000 fordulat alatt ezeknek a gépeknek nincs töltése, azt írja a service manual.
Hello! Lenne egy szerelésen kívüli kérdésem. Merre szoktatok motorozni vagy merre lenne érdemes a közelben? Én ulm mellett lakom és most tervezem kihozni a motorom.
Szerintem nem értem, h mi a bajod...
Ez így működik. Alapállapotban zárva, ha beindul a motor, kinyitja fél állapotra, ha odabaszol neki, akkor kinyitja teljesen.
Ez így működik.
Könnyen lehet.
Többször cseréltem már KHs generátor csatit, meg fesszab csatit is, bár ott lehetett látni a problémát. Fordulaton volt 13,6-8V?
Szia,
Ha jó gyertyát raktak bele, akkor simán lehet probléma a keverék képzéstől.
Szerintem elsőnek próbáld megcserélni egy másik hengerrel a trafót(ami a pipában van), meg persze új gyertya.
Felgyújtani még ráérsz...
Sziasztok !

Olyan problémám lenne remélem nagy a közösség és valaki tud nekem segíteni !

Malaguti Crosser Cr1 lenne szó, henger csere volt tavaly nyáron , utánna 620 km raktam már bele viszont tavaly novemberében valamiért meg állt menet közben kb 55 mehettem , olyan volt a hangja mint mikor elektromos szerszámmal dolgozol és elmegy az áram és fokozatosan leáll és kicsit megtorpan... azóta volt szerelőnél 4 napja kitünően müködött , tankoltam bele és ugyan ezt a hibát észlelve le állt ... jelenleg szerelőnél van de egyenlőre tanácstalan...
Sziasztok!
Van egy 1996-os CR 250-em.
Jelenleg a dugót 43 üzemórája cseréltem.
Mikor lessz szükséges a következő csere?
Motul 710-el használtam 1:40-es arányba.
Váltóba 20 óránként cseréltem az olajat (Motul Transoil Expert)
Légszűrő 15 óránként tisztítva.
Csakis endurózok vele amatőr szinten.
Előre is köszi!:)
És mi a garancia arra hogy ez 100%-ra sikerülni fog? És mi a garancia arra hogy ez normálisan menni is fog?
"hát azért necces" Ugyan miért?
Köszi szépen a segítséget hát azért necces a dolog. És ha mondjuk veszek egy komplett karbis blokkot akkor feltudom fogatni? Mert akkor lehet hogy könnyebb az egész és nincs ennyi gond vele. Egyedül az elektronikát kell megszüntetni.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Itt pedig keress engem.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy van egy Aprilia Sr 50 Ditechem 2000-es évjáratú. Hogy tudom átalakítani karburátorossá? Mit kell vennem hozzá és hogy tudom én ezt megcsinálni? Egyáltalán érdemes neki állni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Segitség kellene! Mint azt korábban már irtam kiszereltem az r1 2000ből az exup-ot! Most visszakerült ! Szépen összeraktam rézpaszta minden ami kell pozíció nagyon jó! Amit nem értek ha gyújtásra teszem és a kis furatok egy szintbe kerülnek akkor van ugye zárt állapotban!Ha elindítom akkor kinyit? ha gázt húzok akkor mégjobban kinyit!Nem értem!A tengely végére a bowden " tárcsát" csak 1 féle módon lehet felrakni és az is tény ,hogy abban a pozícióban van full zárt állapotban a szelep!Akkor ha elindul miért nyit ki csaknem teljesen ? Mert ha a 4 leömlő furatot vesszük figyelembe amit zár akkor az indítás utáni elfordulása csaknem teljes nyitott állapotot eredményez! Szerintetek?

http://youtu.be/cm4I9uxodrs
Ma összeraktam először az egyik leírás szerinti kapcsolást, majd a másikat, 220V-os égőkkel, de egyik esetben sem világítottak az izzók egy hangyányit sem! Na, mondom nincs más, irány a szerelő telefonszáma. Még indulás előtt beindítottam a gépet, utoljára rámérek, hát világítás nélkül 14,2-14,4V világítással 13,6-13,8V a töltése. Most mivan?
Lehet, hogy jó az egész rendszer, csak van egy aljas KH valahol? Ugye jól megmozgattam a mérések közben a generátorból jövő kábelt, mikor széthúztam-összedugtam a fesszabályzó csatijával, és közben a KH dolgozik? Este 8-kor otthagytam...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Suzuki Katanaban elment a világításom elől hátul van e valahol az akumlátoron kivül biztosíték?Vagy mi lehet a gond?
Válaszotokat előre is köszönöm.