Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ó... Ez mindenhol így van? A Senda Paioli telójában ilyenekre nem is emlékezem...
A krómszáron alul is van csúszócsapágy, meg van egy csúszócsapágy a szimering alatt általában...Így mikor mindent elmostál, akkor a csizmába berakod a becsúszószárat (krómszár), ezen rögzíted a két felhasított PVC lefolyócsövet egy bilinccsel. Elsö körben a csúszócsapágyat ütöd be a helyére. Ekkor a belső PVC van lentebb, majd ráhúzod a szimeringet a krómszárra, felteszed megint a PVC csöveket, de most a külső kerül lentebb, így nem a tömítőajkat üti hanem egy PVC cső falvastagsággal nagyobb átmérőn nyomja a szimeringet. Beütéshez csak a krómszárat kell fel le mozgatni, ami meg van vezetve, így nem kap félre a cucc..
Köszönöm, de ennek nem értem a lényegét... A felső szár az miért van bent? Azt látom, hogy az a kis segítség az két darabból áll és közrefogja a szárat, de a lényegét nem értem, mert én, amikor cseréltem, akkor teljesen szétszedtem a telót, elmostam mindent, belekocogtattam a szimeringet és utána összeraktam (porvédő, belső vackok...).
26391 hsz kèpe

Minden atmerohoz jo. Ès nem csak szimeringhez, de a csapagyhoz is.
Minden megoldás jó, ha ilyennel foglalkoznék, nekem is lenne célszerszámom, de ez a nyers erővel működő is jó az ötévenkénti cserére...
Meg egy szimering behelyezéséhez szükséges célszerszám is, de sajnos maradt annak hiányában a rendkívül óvatos körkörös belekopogtatás. Meglátom, meddig bírja ezután.
Köszi a tippet!
Mi azt csináltuk, hogy asztalos szorítóval összehúztuk. Csak nekem nem volt légkulcsom és így is elforgott a belseje. De ütvehúzóm van, tehát akkor ugyan ezzel a koncepcióval összehúzzuk és ütvehúzóval rábaszok, aztán onnantól már simán kitekerem
Sziasztok! Vettem egy Honda CB 400 SuperFourt. A kérédsem az lenne, hogy a vezéérlést szokták motoron ellenőrzini? Nem szeretném n ha egyszercsak elszakadna, mert elég szép hangja van a motornak, kora ellenére mondhatni tökéletes.
Vagy csak nem tudsz róla, de pl. annak a csavarnak amit írtak lejjebb átlag 23-28 nm. a meghúzási nyomatéka és lehet, hogy van olyan légkulcs amit be lehet ennyire állítani, de én még nem láttam viszont olyat annál többet, hogy kislánckerék, nagylánckerék és más csavarokat rendszeresen légkulcsoztak oszt egyszer csak már nem bírta a tengely, anya stb. Levételhez még csak-csak, de meghúzáshoz sehová, persze akinek a csuklójában és a levegőjében benne van a nyomaték annak lehet.
azért nem olyan mumus az a légkulcs... persze sok helyen kókányság, de ha profi, jól szabályozható kulcsod van, sokszor nagy segítség.. én pl főtengely véganyánál nem szivesen tatrok ellen, több kárt okozhat, mint hasznot. lepróbálom, hogy milyen fokozat, milyen nyomáson mit húz, aztán simán rápergetem ahogy jó. soha nem tosztam el semmit ez miatt..
Pedig innen is sokan ezt javasoltátok.
Hol akarták légkulccsal meghúzni?
Légkulccsal meghúzni egy motoron bármit is, nem kicsit kókány dolog.
Megfelelő szerszámot kell használni, ha nincs, nem kell hozzányúlni.
(fork cylinder holde
20mm zártszelvény mint kulcs az ellen tartáshoz Kawasaki
utolsó kép ezeket én készítettem de speciális és funkcionál cső meg dugókulcsok hegesztés és már meg is van
Szevasztok. Mi lehet a gond? Van egy 929 es cbr-em és az előbb elmentem egy körre. Arra lettem figyelmes hogy hiaba huztam a gazt nem akart gyorsulni. Álló helybe üresbe kis morgást hallok. De ha behúzom a kuplungot abba marad. hiába állitgatom a morgás nem szünik és zavar. Köszi.
Köszi a segítséget,hát ő nem tudom merre felé dolgozol én Veszprém mellet Szentkirályszabadján lakok.
Ez a minimum, hogy írok nekik! Azt is megmondom, hogy a mocimat lehet megcsinálni lockosra. Az biztos, hogy aki tervezi az nem fogja szerelni...
Sziasztok
Pont ma volt aktuális a téma, 16 Nm-re tudtam meghúzni a jobb oldali szár alsó csavarját, tovább nem, mert elforgott. Elvittem egy motorszervizbe, gondoltam ott talán van ilyen célszerszám. Ezt mondta légkulccsal meghúzza, ahogy ti is javasoltátok többször.
Hazavittem, ellenőriztem, de ugyan úgy 16 Nm nyomatéknál elforog. Most így összeraktam, ne foglalkozzal vele? Mert a manual 30 Nm-et ír.
Szerintem ez nem típusfüggő. Én egy hónapja cseréltem, az egyik szár simán szétjött, a másikat légkulccsal kellett jobb belátásra bírni. Igaz, én nem vackoltam ellendarabok gyártásával, összeraktam a telót, satuba befogtam, testi erőmmel öszenyomtam a telót a haver meg kilégkulcsozta egy másodperc alatt, kész, viszlát.
nem kell háborogni a fiúknak igazuk van , nagyon sok teleszkóp elforog és nem lehet simán kicsavarni , nekem is van több méretű méteres cső végére heggesztett anya amivel kontrát lehet tartani , igaz mióta vettem inkább légkulcs, de van ami makacskodik és légkulcs mellett se árt még valamivel benyúlni
a régi fz400hoz is kellett mókolni célszerszámot ami megfogja a belső részt valami menetes szár +anya vagy ilyesmi volt
de írj a gyártóknak hogy csinálják meg olyan lock-osra mint ahogy a sarokcsiszolókon fogja a pöcök tányérfogaskereket
Király! Ütvehúzom van, majd akkor megpróbálom vele
Menetrögzítő, sejtettem! Köszi a tippet! Mellesleg legalább 6 teleszkópot szétszedtem már, mind a 4 nagy márkával volt dolgom. Legutóbb egy FZ6N teleszkópját kellett szétszednem (2005) és ott sem volt ezzel gond! De nem szállok veled vitába...
Szia,
Baromság amit a manual ír? Ne, te is aztán odabaszol rendesen.
Mivel sok helyen menetrögzítő van azon a csavaron, ezért el is fog forogni a belseje, ha nem fogod meg valamivel(ha már nekiálltál meglazítani). Ezek szerint kvára nem szereltél sok teleszkópot...
Megoldás a levegőkulcs, de ahogy RC51 írta, cső végére anya, én asztallábból is csináltam már...
Meg nem szedtel szet eleg teleszkopot. Miert baromsag amit a konyv ir?
Keress egy olyan helyet ahol van legkulcs vagy egy utvehuzot amire kalapaccsal kell rautni es ugy lazit vagy huz. Mindekozben tartsd feszites alatt a belso "cuccot" . Maskulomben meg speci szerszam...sepronyel kuposra faragva.....vascso heggesztett anyaval a vegen stb..stb.