Hello skacok!
Van egy 2004 es cbf 600 as om. Most jött a házhoz, a gép 3 éve állt az előző tulajnál bengat leengedtem karbit szétszedtem kipucoltam minden fúvóka tiszta es átjárható a kapott friss benzint de nem megy a 3 as 4 es henger. Szikra van kompresszió van a gyertyák az 1 es 2 esben szürkés barnasok a 3 as 4 esben pedíg feketék es nem nagyon latok rajtabenzint de ez a 2 leömlöm hideg marad. A hyertyákot mar átcserélgettem de nem segít...Hol leheg a hiba?
Srad a 96-2000-ig gixerek. Köszönöm, természetesen kitakarítottam szezon elején. Csak a bal szélső szívótoroknál benzines. Arra gondoltam, esetleg vissza dolgozhat, egy rosszul/rosszkor záró szelep miatt?
ki kellene időnkét takarítani a boxot
fingom nincs mi az a srad, de a boxba megy a kartelgáz minden motornál így egy kicsit mind taknyos, főleg ami régi meg kopottabb
Sziasztok! 2000-es 750-es srad.
1. Hol találom a ventillátor biztosítékát?
2. Belenéztem a légszűrő házba, és csak a bal oldalon, kb. 1 cent benzin szétkenődve, ezen az oldalon a szívótorok is olajsáros kicsit, az inkektorok sem tiszták. Mire következtettek ebből?
Köszönöm, ha segít valaki!
Sziasztok
Most csinálom a nagy A-t, és saját SV-vel mentünk egy 2 órás városi kört. Utolsó órában csinálta néha, hogy leesett az alapjárat is lefulladt. Ráadásként nehezen is indult, 4-5sec indítózás. Dúl sokat kap?
Köszi az infot mindenkinek! :) Délután megpróbálom a helyére tenni a vezérlést.
A gép 3 éve van nálam, teljesen megbízható, szerettem. Arra tökéletes volt, hogy hosszú kihagyás után visszaszokjak a motorra, mielőtt nagyobbra váltottam. Az alkatrészeket nem nagy kunszt beszerezni, ez tényleg szopás lehetett régen, de az ebay korában van minden. A szerelők meg vagy kicsinek tudják be, és 600 ccm alatt nem vállalnak be semmit, vagy azt mondják, hogy amíg ezt megcsinálnák, az idő alatt 3 darab 2T-s endúrót megcsinál, és abban van gyakorlata is. :/
Teljesen igazad van és erre való pl. egy ilyen fórum, de sajnos csak azután kérdez a többség miután már megvette a vágyott gépet ami sokszor az utolsó filléréből jött össze és későn szembesül azzal, hogy nem kevés gondot vett magának.
van nálam egy 400 as honda topogtak körülötte páran össze vissza mérték a kompressziót rajta végül valaki arra jutott hogy dugósort kell cserélni mert dadog 5000 fölött .... 130000 ft lesz öntött dugattyúkkal .... persze nem az volt a baj de kérdem én most kicserélik neki meddig bírja 14000 fordulaton a bilialu dugó ?
" Ezért ilyen gépet az vegyen aki hajlandó magának szerelgetni a gépet. "
No ez is igaz! Csak gondolom kevés a gépésztechnikus , vagy motorszerelő motoros, meglátja az álmodott gépet meg a pénztárcáját és örül hogy "megy a dolog" , közben lesz belőle egy oltári cucli! Köszönhetően a rabszolga szintű béreknek.
Nem az miatt hanem mert nem egészen azokkal az alkatrészekkel szerelték őket mint amit itt árultak így ha nem mókolni akar valaki akkor eredeti cucc kell bele, de az nehézkes és drága. A mókolás meg vagy összejön vagy nem, de az sem lesz olcsó.
Hello skacok!
Van egy 2004 es cbf 600 as om. Most jött a házhoz, a gép 3 éve állt az előző tulajnál bengat leengedtem karbit szétszedtem kipucoltam minden fúvóka tiszta es átjárható a kapott friss benzint de nem megy a 3 as 4 es henger. Szikra van kompresszió van a gyertyák az 1 es 2 esben szürkés barnasok a 3 as 4 esben pedíg feketék es nem nagyon latok rajtabenzint de ez a 2 leömlöm hideg marad. A hyertyákot mar átcserélgettem de nem segít...Hol leheg a hiba?
Esetleg valaki tudja a Tekercselő nevű felhasználó elérhetőségét?
fingom nincs mi az a srad, de a boxba megy a kartelgáz minden motornál így egy kicsit mind taknyos, főleg ami régi meg kopottabb
1. Hol találom a ventillátor biztosítékát?
2. Belenéztem a légszűrő házba, és csak a bal oldalon, kb. 1 cent benzin szétkenődve, ezen az oldalon a szívótorok is olajsáros kicsit, az inkektorok sem tiszták. Mire következtettek ebből?
Köszönöm, ha segít valaki!
Szereljük párom Honda CBF 500-asát ( 2006-os) Van egy gumicső ami a karburátorról jön le és nem tudjuk hova megy. Van valakinek ötlete? Köszi
Most csinálom a nagy A-t, és saját SV-vel mentünk egy 2 órás városi kört. Utolsó órában csinálta néha, hogy leesett az alapjárat is lefulladt. Ráadásként nehezen is indult, 4-5sec indítózás. Dúl sokat kap?
a kuplung összerakásánál a lammellákat be kell olajozni?mindegyiket?
2005 yz250f
A gép 3 éve van nálam, teljesen megbízható, szerettem. Arra tökéletes volt, hogy hosszú kihagyás után visszaszokjak a motorra, mielőtt nagyobbra váltottam. Az alkatrészeket nem nagy kunszt beszerezni, ez tényleg szopás lehetett régen, de az ebay korában van minden. A szerelők meg vagy kicsinek tudják be, és 600 ccm alatt nem vállalnak be semmit, vagy azt mondják, hogy amíg ezt megcsinálnák, az idő alatt 3 darab 2T-s endúrót megcsinál, és abban van gyakorlata is. :/
No ez is igaz! Csak gondolom kevés a gépésztechnikus , vagy motorszerelő motoros, meglátja az álmodott gépet meg a pénztárcáját és örül hogy "megy a dolog" , közben lesz belőle egy oltári cucli! Köszönhetően a rabszolga szintű béreknek.