Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszta és világos, azt hiszem, 220V-os égőkkel fogom csinálni, az van, 24V-at nem akarok csak ezért venni, pláne, ha nem is jó...

Egyébként azért manuálok, próbálkozok, mert egyszerűen hihetetlen az árképzésük a szerelőknek! Egy szelephézag állítás /egy lapkát cserélt/ és egy karbiszinkron 30 rugó. Namost a szinkron legyen 1 óra, nem létezik, hogy több. Szelepdekni le, fel, mérés, számolás / 8 szelepes a gép /, lapkacsere legyen 5 óra. 6 óra melóért 30 rugó az 5e per óra. Mindez otthon, fusiban, mert főállásban alkalmazottként dolgozik. A lapkát én fizetem, amit cserélt az nála maradt. Én 6-ot keresek naponta. Ezt valahogy nem veszi be a gyomrom! Persze úgy is nézhetjük, hogy én keresek rosszul, de a lényeg ugyan az. Az autószerelőm maximálisan profi, ennyiért egy hétig szereli reggeltől estig a kocsimat. A garázsában, fusiban, csak ő tisztában van az arányokkal. Nagyon sokan járnak hozzá. A motorszerelőhöz többet nem megyek, és ha valaki kérdezi, nem is ajánlom, pedig szakmailag jó, de pofátlan. Egyszer mindenkit le lehet húzni...
Beszéltem vállalkozó maszek szerelővel, azt mondta, ötezer óránként. Mondtam, hogy teljesen korrekt! Ebből él, fizet rezsit, közterheket stb. Nála úgy 15 a szinkron, hogy leveszi a karbit, teljes tisztítás, ha kell, tömítés csere, benzinszint, összerakás, felszerelés és szinkron. Ez is korrekt szerintem. Ja, csak előjegyzés egy hónap jó esetben :)
Na ezért érdeklődök, tanulok, szétszedek-összerakok, amit szerintem átlátok.
Kis pénz-kis foci
Ez egy tök logikus és érthető magyarázat, köszönöm!
Először tegyél be egy új fesz.szabályzót. Azután csatlakozókat vezetékköteget átnézni ! Amíg baj nincs ! utána mérj és indíts. Aztán írj mi lett!
okés köszi

multiméterrel érdemes valamerre méregetni ?
kicsit szegény a keverék és/vagy nyitottabb a vég
ha jó a gyertyaszín akkor sok hiba nem lehet
Ne kisérletezz mert még leégeted a generátort. Először nézd át a vezetékköteget, nincs -e valahol melegedés kidörzsölődés, és egy új feszültségszabályzó is kell!
Sziasztok! A következő probléma áll fenn: Piaggio Hexagon gt 250 (vagy honda helix cn250) motorja, amikor elengedem a gázt, motorféken durrog. Semmi más baja nincs csak durrog. Találkozott már valaki ilyen problémával, aggódnom kell? Alapjárat jó, motor sem megy rosszul. :(
Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok megnéztem a generátor töltését, és semelyik fordulattartományban nem ment 13 V fölé.... És ha lehúzom a generátor 3 kábelét akkor sokkal szebben jár a motor jobban veszi a gázadást és szebben ejti a fordulatot....
(Meg úgy érzem mintha a csatlakozónál a generátor 3 kábeléből 1 melegedne is... )
másra nem is kell.... váltón még áramerősséget se tud mérni csak feszültséget de azt egész jól csinálja
pedig 600ft volt igaz vagy 3 éve
Van bennük egy kis trimmer poti , azzal bármelyiket be lehet állítani. Egyenáramra!
Sima egyenáramra!
ne általánosítsunk kérem nekem a 600 forintos multiméterem szinte semmit se csal, a cégnél teszteltük egy 70ezres bevizsgált fluke vagy mipicsa nevű mérőkével(ami állítólag még mindig csak alap kategória)
egyedül a vezetéke ami nagyobb ellenállású emiatt csal tizedeket
Köszi!
Közben megtaláltam én is a szervízkönyvben.
Azok a régi karbik ott le vanna dugózva gyárilag. Nem direkben a úszóházból táplálkoznak, hanem gondolom a föfúvóka-kehelycsö furatából...de még én sem jártam utána pontosan, pedig van 3 db 1100 Katana porlasztóm ezekböl az idökböl...
Én meg láttam ! El is ajándékoztam! A konvertere a szinuszon kívül nem tud értelmezni más hullámformát. De a Te dolgod.
olyat még nem láttam ami 2-3 voltot csalt volna csak mutatóst , ha nincs az elem lemerülve elég pontosak , különben a laposelem nem referenciaalap a feszültsége is több mint 4,5
Elvben +- 1 V. De a Kínában gyártott 2000 Ft-osnál akár 2-3 V is
Veszel egy 4,5V -os szén cink zseblámpa elemet, annak a feszültsége 4,5V És ahhoz beállítod.
A beállítás egyenáramra és szinuszos váltóáramra lesz jó.
minden motor más, van aminek már alapjáraton 14 fölött van van ameiknek csak 3-4000 fölött , multiméterek általában elég pontosak 2 százalék alatti pontosságuk van még az 1000 forintos gagyibigyuszoknak is
Van itt nálam egy "pályaharcos" ... a fényszóró kábelei fityegnek magukban és nem meleg a feszszab Viszont fordulatra feltolja a gagyi multimétert 14.75re. Ezért kérdezem a tűrést Valami 4-5ezerért vehettem, szóval nem egy referencia cucc.

Más : 1KT légszűrőt tegnap tettem be neked a TZR250 topikba
Világítással, vagy anélkül?
Akkor nem.
De alapjáraton még nem kéne neki tüzelni

Ha már témánál vagytok, akkor súgjatok már nekem kicsit.
Egy teljesen alap digit multiméternek kb. mekkora lehet a tűrése + - ?
A szabályzás miatt melegszik! Áteresztő szabályzást nem lehet alkalmazni, mert azzal alacsony fordulaton nem lenne feszültség! Ezzel a szabályzással a az állandó mágnesű generátor teljesítmény fölöslegét alakítja hővé ellenkapcsolt thirisztorok rövidrezárogatásával. Ha markolatfűtést használsz akkor az melegszik, nem a feszültségszabályzó.
link


Ezen a rajzon kétfázisú szabályzás van. De az elv ugyanez.
Sziasztok
Suzuki Gs500 1982-es évjáratú motoron Mikuni bs karburátor sor van. Kitisztítottam és akkor láttam hogy az alapjárati fúvókaák lyukában gumi dugók vannak.
Ezek mi célt szolgálnak?
Az egyik nem eredetinek néz ki mert O-gyűrű is van rajta.
Köszönöm
Ha az lenne a dolga, akkor ülésfűtés- és markolatfűtésnek is lehetne használni. Nem a feszültség szabályzás a dolga?
Ennyi erővel az izzónak is az a dolga, hogy leolvassza a jeget a lámpákról. Az már csak másodlagos, hogy fényt bocsát ki.