Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Odavaló motorolaj van benne vagy autóé?
Sziasztok

Szeretném az úszószinteket beállítani, viszont a méréssel kapcsolatban lenne pár kérdésem:

Az úszót teljesen zárt vagy teljesen nyitott állapotban kell mérni?
A képen látható úszó mely részéhez kell mérni? (Gondolom a legfelső pontjához, de nem vagyok biztos benne.)

Ha van még valami felvetés jó tanács az külön megköszönöm.


Sziasztok.

Derbi Senda 125 4T, az a problemam ( most vettem hasznaltan), hogy melegen elso es masodik sebessegben amikor indulaskor csusztatom a kuplungot, akkor a vegen, amikor mar majdnem teljesen zar, akkor rant egyet a motor mintha a lanc atugorna a lanckereken egy fogat. Persze nem, csak mintha... A vasarlas utan belerakott 5w40 olajjal jobban erezheto volt, mint a masodjara beletoltott 15w60 olajjal. Hidegen nem erezheto, masodikban is kevesbe mint elso fokozatban.
Szerintetek?
Köszönöm a jó tanácsot. Megfogadom.
Szívesen, szóra sem érdemes és nagyon örülök, hogy sikerült! Télen mikor nem motorozol nem árt rendbe tenni a gépet, és az ilyen problémákat, mint pl egy dörzsölődő vezeték, csavarpótlás, oxidációk eltávolítása, szétcsúszó csatlakozók összenyomása stb.
Rendben. Köszönöm Neked és Mindenkinek, aki segített.
Szerencséd volt és csak a biztosíték olvadt ki! Azt pedig valahogy oldjad meg , hogy a köteg ne kerüljön még egyszer rossz helyre!
Kicsit jobban szétszedtem és megtaláltam a hiba okát kicseréltem egy másikra és újra van műszerfal
Legrosszabb esetben még mi mehet tönkre ilyenkor? Elvileg ma este felé vihetem a villamossági szerelőhöz.
Hát az nagyon barátian néz ki!Én amikor megvettem az r1 et (2000es) megnéztem ezeket a dolgokat meglepően egyben van már már gyanús egy ilyen korú motornál! vezetékszigetelések gyári szivacsok csatlakozó takaró gumik minden flop!viszont a matricázása az tuti nem a gyári mert a szürke alól kilóg a fehér itt ott! Nagyon nehéz ezeket észrevenni elsőre csak majd miután órákap pucolod akkor derül ki sok minden!
Köszönöm a hozzászólásaidat, de ezzel nem értek egyet...Lehet te nem veszed észre, de minden egyes kanyarnál, ha csak egy hajszálnyit is, de megmozdítod a kormányt...
Nem lehet megjósolni. Attól függ mi záródott testre és rövidre.
Köszönöm. Átmenetileg leszigetelem amíg kipróbálom, biztosítékot nézek, de utána mindenféleképpen szakemberhez viszem, hogy megfelelően legyen javítva. Az a biztos. Ha baj van, akkor az azt jelenti, hogy új műszerfal?
Szedd szét a vezetékeket. Ha leszigetelted, a biztosítékokat is ellenőrizted akkor kapcsold be, és meglátod !
Ha szerencséd van , akkor csak egy biztosíték ment ki, ha nincs akkor baj van!
Nagyobb kárt már nem csinálsz. Vezeték köteget gyors kötözővel rögzítsd. Nem tudom elektromossághoz mennyit értesz, de autó-villamosságis is megnézhetné.
próbáld meg egyesével kipiszkálni a foglalatokból és zsugorcsövezni
van olyan cső ami 1/3 részére is össze tud menni, bár a vékonyabb sarus cuccoknak az 1/2 is elég
a hiba kijavítása után érdemes körbenézni a biztosítékok után is
Köszönöm.
Köszönöm a tanácsokat. Szétszedtem és valahogy hozzáért a hűtőhöz és megolvadt az összes és összeragadtak. Elég nagy a valószínűsége, hogy ez az oka a hibának. A hiba orvosolása után az a nagy kérdés, hogy ezek után a műszerfal használható e?
Van a kontakt tisztító, és kenő! EZ EGY KALAP SZRT SEM ÉR! Van még valami trutymó amit több helyre is lehet használni, éppen ezért semmire sem jó!
És van a "kontakt tisztító"
én azért megostoroznám a kontakt tisztítós emberkéket
haver ducato karjaiban csorgott a tisztós-poros takony de nem lett jobb, szoptam vele fél napot mire kitakarítottam-fényesítettem minden érintkezőt
ez a tuti cucc ganézni a rezet:
http://www.electronic.hu/Szers...
Na ja. Ellenben, ha annyira szorulna, akkor szét sem kéne kapni, mert az nem gyógyul meg magától. + 70-nél nem tudom minek kell a kormány.
Ha kicsi, ha nagy az ív, ott már simán lapolható bármilyen motor
Egy kis kontakt tisztító csodákat tud tenni, és tüzetes csatlakozó átnézés, ellenórzés.
Elsonek nézd meg, hogy a sarukon rendesen rajta vannak-e a vezetékek.
Elektromossághoz buta vagyok, de láttam már hasonlót ilyen banális okból kifolyólag Hátha...
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az mitől lehet, hogy egyik pillanatról a másikra minden eltűnt a műszerfalról. A háttérvilágítás, fordulatszám, sebesség és a többi. Egyedül a reflektor kék kis lámpája működik ha felkapcsolom. Már délután úgy kezdődött, hogy folyamatosan világított az index visszajelzője. A műszerfalnak lehet baja vagy máshol keressem a problémát? A motor normálisan működik.
én már emeltem nem egy motort meg a kormánynál fogva semmi baja sem volt sosem egyiknek sem
pedig 2 mázsás gép is lógott már amikor teló karbantartás volt
Mondjuk sok értelme van itt kérdezgetni ahelyett, hogy már szétszedte (szedette) volna. Egy hete, vagy kettő, már olvastam ezt.