Szeretném az úszószinteket beállítani, viszont a méréssel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
Az úszót teljesen zárt vagy teljesen nyitott állapotban kell mérni?
A képen látható úszó mely részéhez kell mérni? (Gondolom a legfelső pontjához, de nem vagyok biztos benne.)
Ha van még valami felvetés jó tanács az külön megköszönöm.
Derbi Senda 125 4T, az a problemam ( most vettem hasznaltan), hogy melegen elso es masodik sebessegben amikor indulaskor csusztatom a kuplungot, akkor a vegen, amikor mar majdnem teljesen zar, akkor rant egyet a motor mintha a lanc atugorna a lanckereken egy fogat. Persze nem, csak mintha... A vasarlas utan belerakott 5w40 olajjal jobban erezheto volt, mint a masodjara beletoltott 15w60 olajjal. Hidegen nem erezheto, masodikban is kevesbe mint elso fokozatban.
Szerintetek?
Szívesen, szóra sem érdemes és nagyon örülök, hogy sikerült! Télen mikor nem motorozol nem árt rendbe tenni a gépet, és az ilyen problémákat, mint pl egy dörzsölődő vezeték, csavarpótlás, oxidációk eltávolítása, szétcsúszó csatlakozók összenyomása stb.
Hát az nagyon barátian néz ki!Én amikor megvettem az r1 et (2000es) megnéztem ezeket a dolgokat meglepően egyben van már már gyanús egy ilyen korú motornál! vezetékszigetelések gyári szivacsok csatlakozó takaró gumik minden flop!viszont a matricázása az tuti nem a gyári mert a szürke alól kilóg a fehér itt ott! Nagyon nehéz ezeket észrevenni elsőre csak majd miután órákap pucolod akkor derül ki sok minden!
Köszönöm a hozzászólásaidat, de ezzel nem értek egyet...Lehet te nem veszed észre, de minden egyes kanyarnál, ha csak egy hajszálnyit is, de megmozdítod a kormányt...
Köszönöm. Átmenetileg leszigetelem amíg kipróbálom, biztosítékot nézek, de utána mindenféleképpen szakemberhez viszem, hogy megfelelően legyen javítva. Az a biztos. Ha baj van, akkor az azt jelenti, hogy új műszerfal?
Szedd szét a vezetékeket. Ha leszigetelted, a biztosítékokat is ellenőrizted akkor kapcsold be, és meglátod !
Ha szerencséd van , akkor csak egy biztosíték ment ki, ha nincs akkor baj van!
Nagyobb kárt már nem csinálsz. Vezeték köteget gyors kötözővel rögzítsd. Nem tudom elektromossághoz mennyit értesz, de autó-villamosságis is megnézhetné.
próbáld meg egyesével kipiszkálni a foglalatokból és zsugorcsövezni
van olyan cső ami 1/3 részére is össze tud menni, bár a vékonyabb sarus cuccoknak az 1/2 is elég
a hiba kijavítása után érdemes körbenézni a biztosítékok után is
Köszönöm a tanácsokat. Szétszedtem és valahogy hozzáért a hűtőhöz és megolvadt az összes és összeragadtak. Elég nagy a valószínűsége, hogy ez az oka a hibának. A hiba orvosolása után az a nagy kérdés, hogy ezek után a műszerfal használható e?
Van a kontakt tisztító, és kenő! EZ EGY KALAP SZRT SEM ÉR! Van még valami trutymó amit több helyre is lehet használni, éppen ezért semmire sem jó!
És van a "kontakt tisztító"
én azért megostoroznám a kontakt tisztítós emberkéket
haver ducato karjaiban csorgott a tisztós-poros takony de nem lett jobb, szoptam vele fél napot mire kitakarítottam-fényesítettem minden érintkezőt
ez a tuti cucc ganézni a rezet: http://www.electronic.hu/Szers...
Na ja. Ellenben, ha annyira szorulna, akkor szét sem kéne kapni, mert az nem gyógyul meg magától. + 70-nél nem tudom minek kell a kormány.
Ha kicsi, ha nagy az ív, ott már simán lapolható bármilyen motor
Elsonek nézd meg, hogy a sarukon rendesen rajta vannak-e a vezetékek.
Elektromossághoz buta vagyok, de láttam már hasonlót ilyen banális okból kifolyólag Hátha...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az mitől lehet, hogy egyik pillanatról a másikra minden eltűnt a műszerfalról. A háttérvilágítás, fordulatszám, sebesség és a többi. Egyedül a reflektor kék kis lámpája működik ha felkapcsolom. Már délután úgy kezdődött, hogy folyamatosan világított az index visszajelzője. A műszerfalnak lehet baja vagy máshol keressem a problémát? A motor normálisan működik.
én már emeltem nem egy motort meg a kormánynál fogva semmi baja sem volt sosem egyiknek sem
pedig 2 mázsás gép is lógott már amikor teló karbantartás volt
Szeretném az úszószinteket beállítani, viszont a méréssel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
Az úszót teljesen zárt vagy teljesen nyitott állapotban kell mérni?
A képen látható úszó mely részéhez kell mérni? (Gondolom a legfelső pontjához, de nem vagyok biztos benne.)
Ha van még valami felvetés jó tanács az külön megköszönöm.
Derbi Senda 125 4T, az a problemam ( most vettem hasznaltan), hogy melegen elso es masodik sebessegben amikor indulaskor csusztatom a kuplungot, akkor a vegen, amikor mar majdnem teljesen zar, akkor rant egyet a motor mintha a lanc atugorna a lanckereken egy fogat. Persze nem, csak mintha... A vasarlas utan belerakott 5w40 olajjal jobban erezheto volt, mint a masodjara beletoltott 15w60 olajjal. Hidegen nem erezheto, masodikban is kevesbe mint elso fokozatban.
Szerintetek?
Ha szerencséd van , akkor csak egy biztosíték ment ki, ha nincs akkor baj van!
Nagyobb kárt már nem csinálsz. Vezeték köteget gyors kötözővel rögzítsd. Nem tudom elektromossághoz mennyit értesz, de autó-villamosságis is megnézhetné.
van olyan cső ami 1/3 részére is össze tud menni, bár a vékonyabb sarus cuccoknak az 1/2 is elég
a hiba kijavítása után érdemes körbenézni a biztosítékok után is
És van a "kontakt tisztító"
haver ducato karjaiban csorgott a tisztós-poros takony de nem lett jobb, szoptam vele fél napot mire kitakarítottam-fényesítettem minden érintkezőt
ez a tuti cucc ganézni a rezet:
http://www.electronic.hu/Szers...
Ha kicsi, ha nagy az ív, ott már simán lapolható bármilyen motor
Elektromossághoz buta vagyok, de láttam már hasonlót ilyen banális okból kifolyólag Hátha...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az mitől lehet, hogy egyik pillanatról a másikra minden eltűnt a műszerfalról. A háttérvilágítás, fordulatszám, sebesség és a többi. Egyedül a reflektor kék kis lámpája működik ha felkapcsolom. Már délután úgy kezdődött, hogy folyamatosan világított az index visszajelzője. A műszerfalnak lehet baja vagy máshol keressem a problémát? A motor normálisan működik.
pedig 2 mázsás gép is lógott már amikor teló karbantartás volt