Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére csak a szpojlerek sérültek, de történhetett volna sokkal nagyobb baj is...A gond az,hogy számlát nem kaptam, de remélem barátságosan is megoldható az ügy a szerelővel :)
Most nézem, elég kicsi alapjáratival van szerelve. Ha nem reagál értelmesen, akkor azokat kell nagyobbra cserélni.
Olvassátok újra !
A gumis nem szerviz. 20km alatt meg hogy lehetett minden rendben, ha a gumis miatt vágta be magát az árokba Simán betehette magát akár a formaleválasztó miatt is, csak a "sokk" miatt úgy emlékszik, hogy a kormány szorult meg. Ha meg szorult, akkor annak most is kéne. Ha pedig a gumis a hunyó, akkor az gumizás után max. 1km után kibukik.
Habár volt most nem rég egy per ...
Gumissal cseréltetett kereket valami picsa és 2 hét ! múlva leesett az egyik. Perre vitte és rendesen meghurcolták a gumis srácot foglalkozás korében elkovetett veszélyeztetésért Az a nem mindegy...
Lehet rákérdeztem volna, hogy elinduláskor miket is kell szemrevételezni a kresz szerint !
Nem feltétlen, ha jó volt. A keverék csavarokon kell nyitni kb fél fordulatot és a tű is emelhető asszem benne. Azon emelnék egyet.
Az 2000-es !Meg hidegen nehezen melegen is sokszor gázzal akar indúlni ! melyek ezek a csavarok? Nem csináltam még!Szinkron kell utánna?
Állítani kell a karbin. Alul kevesel, azért durrog. Már ha karbis még az R1.
Ja ,hogy az eset Romániában történt?Akkor nem tudom!Tégy belátásod szerint!
Mindezt Romániában?
Munkalap hiányában nem sok esélyed van!Vissza kell menni mond el mi történt vezesd rá ,hogy az ő hibája hozza rendbe(a baleseti károkat is)Ha nem akarja akkor vidd el egy hivatalos szervízbe szedesd szét és kérj független szakmai véleményt jegyzőkönyvvel!
Azzal visszamész a baromhoz és az orra alá dőrgölöd ,hogy ez van! ha nem mutat hajlandóságot akkor mond meg neki,hogy ezzel a szakvéleménnyel és a barom által kiállított munkalappal mész a Bíróságtol a Fogyasztóvédelemig !De lehet még zolika01 et is megkéred,hogy rúgja picsán!Ennek sajna ez a menete de csak akkor érdemes ha nagyobb a kár! Remélem segíthettem! ÉS MÉG ANNYIT ,HOGY MINDENKINEK ÜZENEM HA SZERVIZBE VISZI A MOTORJÁT MINDENEK ELŐTT KI KELL ÁLLÍTANI A MUNKALAPOT! Nincs kifogás ,hogy azt nem szoktunk vagy az itt nincs!
Jezusom! Vizsgaltasd meg a motort azonnal. Szamla megvan ugye? Azt nem tudom mennyire es mi serulhetett a kormany megemelesetol, a kormany nem arra van tervezve hogy a motor sulyat es estleg a szerelo munkajabol fakadoan a rangatast elviselje de ilyet soha nem csinaltam es nem tudom mi hajlana torne esetleg. A kormanycsapagy semmi esetre sem az sokkal erosebb es ugyanugy hat ra az ero ahogy gurulsz vagy emeled.
A kozelmultban tobb olyan kormanycsapagyat csereltem ami hirtelen adta meg magat minden elojel nelkul beallt. Rozsda es gorgo tores.
A kerektengely erosebb meghuzasa mar okoazhat hibat mivel a tavtartot a ket csapagy kozot kicsit osszepreselik a csapagy pedig igy sokkal nagyobb terhelest kenytelen elviselni majd hamar meghal.

Szoval egy alapos vizsgalat majd ezutan eldontod mit teszel. Mindenesetre NEM szerelunk ugy motort hogy a kormanynal logatjuk, raadasul szervizben. Szervizek adnak minimum annyit magukra hogy spec elso es hatso univerzalis emelo es motor szerelo lift all rendelkezesre.
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni egy elég fontos ügyről. Új gumit vettem a motoromra és elvittem a motort egy gumishoz,aki bevallása szerint már sok gumit lecserélt. Egy karabíner volt felszerelve a műhely mennyezetére,ahonnan egy spanifer lógott. Ehhez a spaniferhez kötötte a szerelő a kormányt,majd megemelte. A csere után 20 kilóméterrel a szokásosnál jóval nagyobbat fékeztem és meg is álltam. Ahogy újra elindultam valami nem volt rendben. Gyorsan félrehúzodtam, előszőr azt hittem nincs rögzítve az első kerék,de mindent rendben találtam. Ismét elindultam és valami kattogó hangot hallottam az első keréktől, vagy mintha egy csőben gurulnának valamilyen fém golyók. Mire észbe kaptam már az árokban voltam,mivel nem tudtam bevenni egy egyenesnek mondható kanyart. Azóta a motor nem volt használva,nem volt időm szerelőhöz vinni, de gondolkodom mi történhetett. Megszorulhatott a kormánycsapágy(emeléstől megrongálodott) vagy mi lehet? Ti mit tennétek a helyemben?

U.I. Kb 70-re gyorsulhattam fel az esés előtt és szerencsémre nem jött szembe autó, semmi bajom nem esett.
Kérdés!
Kiszereltem az r1 ből az exup ot A bowdenek és a kis szervó motor maradt a helyén ha esetleg vissza kell tenni akkor gyorsan meg van!
Alacsony fordulaton kicsit rángat de hamar elmúlik 3000 től semmi! Viszont ha visszaváltok és motorfékkel lassítok akkor bár gyönyörűen de durrog!Kell e esetleg a gyujtáson módosíttani vagy egy új karbiszinkron kell e ijenkor! Köszi a válaszokat!
Csak halkan jegyzem meg, hogy az új versenymotorra, legyen az cross, vagy pálya, még az importőr, forgalmazó is csak kapu garanciát vállal.
Ha ott tart a dolog hogy bizonyitani kell hogy a hiba fent állt vásárláskor akkor régen baj van.Ugyanis ezt akkor szokták amikor perre viszik a dolgot.Hivatalos járműszakértő vizsgálja meg a motort és hivatlos papirt ad rolla.Nem tudom mekkora ősszegért ment el a motor.De perre szerintem nem viszi a dolgot.Mert ha bukja sokba fog az fájni neki.Szerintem probálj vele megegyezni.
És a bizonyitás mint vevő felől szóban elfogadott vagy irásban kell vagy valami kézben fogható bizonyíték?
Az adásvételi jonak tűnik.Az a baj hogy csak szóban lett megemlitve a dolog.Viszont ha ugrál akkor NEKI KELL bizonyitani hogy a hiba eladáskor fent állt.De mivel itt nem hibárol van szó igy nehéz dolog lesz ebből értelmesen kiszálni.
Sziasztok!
Formanyomtatvány lett kinyomtatva és az lett kitöltve. Nem rendszámos, pálya motorrol van szó. Szóban történt a tájékoztatás és felőle tanúm is van ha lenne belőle gond. Ez a fajta adás-vételi lett kitöltve: http://gepjarmu-adasveteli-sze...
egyrészt, ha belevan írva az adásvételibe amit az előbb írtak, akkor nincs para.
Illetve mondd meg neki, hogy mielőtt bármit is kezd a motorral, vigyétek el egy független szakértőhöz, aki meg fogja állapítani, hogy mi okozta a hibát, ha már hozzányúlt, akkor baszhatja.
3 napos szabály az álmában van. Veszek egy motort, kimegyek vele motortalira, leégetem a gumit, majd addig nyelezem amíg megfő a blokk, majd visszaviszem hogy elromlott, ilyen nincs, a használt motor kapugaranciás sztem :)
Szia.Milyen motor volt?Rendszámos?Milyen volt az adásveteli?Rendes formanyomtatvány vagy kézzel irott valami?Mert ha kézzel irott akkor lesz még ebből bajod rendesen.De ugy tudom hogy valos az a három nap.Ezért kell MINDENT rendesen lepapirozni eladásnál.
Ha beleírtátok az adásvételibe,hogy megtekintett-kipróbált állapotban történt meg az átvétel,eltitkolt hiba nincs,tájékoztattad hogy járatós stb,akkor mehet a picsába. Ha nem akkor szívhatsz a dologgal.
Üdv!
Egy motor eladásból származó problémám lenne, és ez ügyben kérnék segítséget.
Eladtam egy motort, és tájékoztattam a vevőt, hogy csak 2 tank ment bele eddig és még járatos. Ennek ellenére mikor kiprobálta nyelezte neki kerékre vette stb..Alkudozott végül megvette. Másnap hívott, hogy megragadt a motor, elmondása szerinte csak kivitte az utcába és "200m" ment és megragadt majd felhívott, hogy fizessem én a javításokat. Ha meg nem fizetem feljelent. Arra hivatkozott, hogy van ilyen 3napos jogszabály.
Szerintetek ez az én saram vagy pedig az övé?
Rossz akarók kíméljenek!
Köszönöm :)
Köszönöm a választ!
A fogaskerek oldalan a kapcsolokörmök, kapcsolozsebek elei legombolyodtek, a tolovilla ès a tolovilla hornyok a fogaskerekeken mega kukactengelyen meg vannak kopva. Kompletten kell bene cserelni egy valtot.
Sziasztok! Segítség kellene a aharmadikat kidobja néha a motor menet közben. Mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy a műszerfalról egyik pillanatról a másikra eltűnt minden semmi visszajelző nem jó csak a reflektoré viszont a motor normálisan működik.