Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A felújított Simson - al eddig 2126 km - t mentem és folyamatosan lehet vele haladni 50-el. Csak az NGK-gyertya szorult cserére, azt hiszem hamisítvány!
szimós korszakban voltak ilyenek, fasza kisipari szarokkal
kiesett a stift és társai
ha már 20km távtól messzebb mentünk volt a zsebben dugó-gyűrű
utána lett meló és új (gyári)főtengely-új henger+dugó és még azóta is megy bár nem sokat
robogóknál már nem is szarozok a fúrásokkal kb 15 pénz egy kínai henger+dugó a minarellikhez aztán avval is elmegy jó sokat
lelkesedésből van értelme de nem éri meg
pl ha egy szett elmegy 50 ezret akkor ha kicseréli a gyűrűket 20-nál akkor utána akár 60 ezret is el fog menni
Van egy asztalos ismerősöm, aki dugattyút cserélt a motorjában fúrás nélkül.
Halottnak a csók!
Ha akkora a kopás,hogy "gyűrűt kellene cserélni" akkor ott nem csak a gyűrű van elkopva. De a motoros lelkesedés miatti csere, bár szükség nincs rá, felesleges.
ezt a simsonos "gyűrűcsere aztán megy még 500km" témát el kellene már felejteni
hiszen már abban sem működött
Ha csak nem kopottak nagyon, azok a gyűrűk, akkor ne bántsd. Ha beleteszed az új gyűrűt, akkor nem csak a gyűrű fog bekopni, hanem a hengerfal is. Mennyivel kopottabb az újnál?
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Újra szeretném gyűrűzni a Super city 50-es motorom. A kérdésem az lenne hogy mekkora a gyári gyűrű-méret,illetve hogy ennek a modellnek nicasil-os hengere van vagy sem? Dugattyú és a henger szinte kifogástalan állapotban van. Ha csak gyűrű csere történik akkor is szükség van bejáratásra?

Köszi.
yamaha xj 400

átmérője: 2,5 cm
Tudok. Amúgy mihez? Me nem mindegy.
A motor már azóta otthon van.
Sziasztok

Tudtok Budapesten olyan helyet ahol szelephézag állító korongot lehet kapni?
"Olyan nincs hogy minden jó de mégse jó." Ó dehogynem.
hozd el a mocit, de egy fillért ne fizess érte, ha kötekedni akarnak,a kkor sztem említsd meg a fogyasztóvédelmet, illetve hivatkozz arra a törvényre, hogy ha javítani viszel bármit, és cserélnek benne valamit, amitől nem javul meg, akkor azt a szerviznek kell állni.
és vidd el máshová.
Olyan nincs hogy minden jó de mégse jó.
Viszont látatlanba nem lehet megmondani.
-Vezeték neve?
-Kábel.
-Kereszt neve?
Feszület.
-Látom maga sem 100-as. Mondja, mi baja?
-Hát a szülővárosom.
Persze, az is jó, ha át tudod intézni.
Aztán mire hazaérsz, tuti elkészül.
Dobj egy mail-t rám.
Szia,
Attól függ mekkorát lötyög, és melyik irányba. Pl ha előre hátra lötyög akkor baj van...még oldalra picit lötyöghet.
Sokan direkt ütik ki, azt meg azért mondta, mert nem akart foglalkozni veled...
Sziasztok! egy hete vásároltam egy 1997 es zx6r -et! ma szerettem volna a lánc feszességén állítani és sikeresen eltörtem az egyik láncfeszítő csavart! rossz felé tekerhettem valószínűleg mert észre vettem hogy a csavar vége négyszögletes és utána már gondoltam hogy kifele kellett volna csavarnom és nem a rögzítő anyát befelé! ezt elb*sztam! na de az lenne a kérdés hogy szerintetek hogy fogom tudni kiszedni a törött csavart? őtletek?
Úgy ahogy írtam és az benne a szomorú hogy nem csak én hallotam!
Hello nem kicsit arrébb van a motor Dadon. Sajnos nem tudom el vinni mert nem vagyok otthon majd csak július 6.án megyek haza. De ha meg beszéljük akkor elvinném, vagy lehet ha jó az is akkor el vitetem valakivel.
helló! GSXR 600 K1 motoromon lötyög az egyik első féktárcsa. mintha nem fognák a szegecsek tökéletesen. az egyik szerelő azt mondta, hogy ne parázzak, sokan direkt ütik ki, hogy lötyögjön. hát én nem tudom, nem értek hozzá. vélemény? köszi előre is!
"Majd a kawasaki szerviz fel hívott hogy nem tudják mi a baja. "
Szia,
Itt van Tbányán a motor?
Hozd el hozzám.