Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A legegyszerubb ha a kupplung kar alá egy robogó hidraulikus hatsofeket szerelsz. Tehát a bal oldalon 2 kar lesz. Ezt stunt motoron alkalmazzák. Más kérdés hogy technikailag hogy tudod kivitelezni hogy férnek el és hogy tudsz kupplungolni és fékezni egy idoben.
Sziasztok, segítség kellene nekem abban hogy Honda crf motoromat szeretném átalakítani sérülésem miatt úgy, hogy a kormányról is tudjam kezelni a hátsó féket!Ha valaki vállalná az átalakítás, természetesen a költségek fejében ,vagy alkatrészt küldene ,megkönnyítené a további motorozásomat!Üdv.L.Tibor e-mail.: lukacs10@freemail.hu
Pannóniás emlékeim alapján a 3,5"-ős az a 90/90-és gumi. A 100/90-és 4"-os. A gyári felni szélességhez valószínű a 100-as gumi stimmel. Ha veszel gumiit célszerű a gyári méretet választani,. Ha meglevő a 90-es nyugodtan felszerelheted, szerintem érezhető problémát nem fog okozni ennyi szélesség különbség.
3,50"-18 " azt jelenti 3,5 coll x 18 coll-os. 1"= 25,4 mm
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.A motoromra a gyár 100/90-18 gumit ír.
a 3,50-18 jelölésű gumi mekkorának felel meg,jó lenne rá?Valaki elmondaná,hogy lehet átszámolni?
Köszönöm szépen!
Sziasztok. Tudna valaki segíteni nekem. Keresek Kawasaki zxr 250 c1-hez gyári alapméretű dugattyút. 1991-es évjárat és 49-es átmérő.
ya man
Okéj,a héten támadok.
ha ha ha ja ja basszus itt vagy? Csorompolj ram mikor van idod.
Legalább az öreg jedit is lehet valamire használni fater.
:-)
Ja mondjuk 13 mar kicsit keves ha annyira lecsokken de ha mondjuk 13 ala nem esik szerintem nem volna szabad az akkunak annyira lemerulni. Bar ki tudja. Minden motor mas es mas.
Mi is nekialltunk kesziteni szabalyzot mivel heti 1-2-ot cserelek. Gyujtogettem is a kipurcant szabalyzokat a hutoborda miatt de aztan semmi nem lett belole es nem is a lustasag miatt hanem idohiany miatt.
Pedig jo kapcsolasi rajzot is kaptam es egy elektro mernok is dolgozik itt.
Valaki tudna segíteni ? rotax 122es blokk, menet közben egyszer csak mintha nem tudta volna leadni azt az erőt mint eddig, gyárilag 10ngk gyertya helyett egy 6 os lett belerakva, kb 50km-et ment így a gép mielőtt megtorpant, Tehát fogtam a hengert lehúztam majd kitakarítottam az egész power szelepet, elég fekete olajos volt, power bovdent is cseréltem de így az lenne a kérdésem hogy ami a tank alatt van és működteti a power hogyan kell beállítani ? mint a legtöbb bovden végén ilyen tekerős cucc van de nem tudom hogy annak teljesen be vagycsak félig vagy teljesen ki kell e tekerni, most teljesen kivan de még mindig nem a legjobb a gép!
"Van amikor alapjaraton kozel 14V-ig megy majd ahogy emeled a fordulatot lemegy 13V kornyekere es ott is marad." Na nekem az Aprilia Leó pontosan ezt csinálja. Nem mondanám annyira jónak a töltést. Általában egy hétre elég az akku kapacitása. Megvettem az új szabályzóhoz az alkatrészeket, csak lusta vagyok nyák-ot gyártani hozzá.
Akkor most mar tomegevel vallasz ilyet?
...felsobb osztalyba lephet!
Ismerősé.
Köszi
Mindjárt az elején ezt kellett volna tenned! Jó egészséget hozzá!
Helló!

Jó lett a Bandit 250. Kicseréltem a szívótorok gumikat(pont volt 4db felesleges ami passzentosabb). Be tudtam állítani frankón most.
Amúgy ezeket csináltam:
-Szívó vezérműtengely el volt rakva egy foggal
-Szelephézag mérés
-Karburátorban 4x1 tömítés híján az összes cseréje
-Teleszkóp szimmering csere, porvédő csere, olaj feltöltés
-Fékbetét és fékfolyadékok cseréje
-Szívó torok gumik cseréje
-Benzincsap javítás
-Termosztát beépítés, mert nem volt
-Gumik cseréje
-Légszűrő cseréje
Most hidegen, melegen pöccre indul, és jól megy

Köszi a segítséget!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,adott egy rotax 127-es blokk és menet közben olyat tapasztalok hogy még nem nyit a power szelep a motor kis fordulaton erőtlennek tűnik nem egyenletesen megy.
Milehet gyujtás power vagy karbi probléma?
És még annyi hogy göröngyös úton haladva (földút)a kuplung mintha megcsúszna mert néha ugrik egyet a motor ez lehetséges?
Köszönöm!
Köszi!

Amit néztem az a motul 5100 15w-50es sokat nem olvastam róla ,de jónak néz ki !
Amit linkeltél jó is lenne ha nem ásványi lenne
Azért előtte egy Amper-mérést akkuról, vagy töltőről én beiktatnék, nehogy a barátod fesz-szabja is kifeküdjön mert valahol lapul egy zárlat! Lámpafoglalatokat, és csatlakozásokat nézzétek át nem testel-e valahol?!. Ugyanis annak hogy a tied kifeküdt oka van nagy valószínűséggel! Ha Te nem tudod meg mérn,i azt az ezrest ne sajnáld egy autóvillamosságitól!
hello. koszonom szepen, ugyanilyen motorja van a baratomnak , beleteszem az o szabalyzojat es majd lemerem, koszi meg1 szer
szia, fogalmam sincs mi az előírás a motorodhoz (gondolom 10w-40), én évek óta az öreg sevenfiftymhez Repsol Moto Rider 15w-50-est veszek, az állítólag ezekhez az öreg motorokhoz ez jó, és akciósan sokszor lehet kapni.

pl most is, + plusz láncsprét is adnak!
http://www.olaj24.hu/T/repsol-...

Castrol-ról hallottam sokszor rosszat, motul, repsol, meg a többi nagyobb márka szerintem mehet.
A generator olajban van es valoszinu a vezetekeknel ahol a blokkbol kilepnek szivarog az olaj.
Generatorhoz nem kell nyulnod az jo. Fesszbalyzo a hibas.
Van amikor alapjaraton kozel 14V-ig megy majd ahogy emeled a fordulatot lemegy 13V kornyekere es ott is marad. Ez igy jo nem kell aggodnod. Viszont ha 13 ala esik es lassan csokken is akkor a szabalyzod halt meg. Termeszetesen egy alapos generator vizsgalattal kezd es ha az tokeletesnek mutatkozik akkor egyertelmu szabalyzo. Az nem vizsgalhato nem merheto.
Sziasztok, tanacsot szeretnek kerni. van egy Suzuki intruder 1500 lc motorom 98-as evjaratu. az van velle hogy alacsony fordulaton tolt ,de nagy fordulaton mar csak nagyon keveset, levettem az ellektromos szabalyzot ( regulator) es ahol jonnek a huzalok a valtoaramu generatorbol (alternator) olajat eszlelek. de fogalmam sincs hogy honan,. A generator ahol van azt meg nem vettem le mert nem mertem, koszonom ha valaki tudna segiteni, hello