Megnéztem féktisztítóval hol falsol. A légszűrő és karbi között majdnem mindenhol. A karburátor és hengerfej között pedig 3 hengernél is felpörgött. Nem tudom eddig miért nem néztem meg ezt
Amikor elfogyott a beszívandó anyag akkor visszaállt alapjáratra.
Köszi a segítséget. Bár ez alap lett volna, hogy megnézem.
150cm3 4t robogó hidegen gáz nélkül nem indul,
negyed gázzal is nehezen indul be.
Automata Szivatót most kötöttem rá akksira az jó mert 2perc mulva nyomja kifele a végét; akksi új benne.
beázáskor a 2 oldal közti nyák átkötések (is) szoktak korrodálni, át lehet őket forrasztgatni de jó szar meló
meg aztán házilag villámgyorsan túlmelegíti az ember az alkatrészeket és azért döglik meg
szerintem a legkevesebb ideg akkor lesz ha veszel egy bontottat és mindjárt vétel után leszigeteled rendesen
Helló. Beázott a műszerfal és a nyáklap sérült. Eddig egyeltalán nem működött a fordulatszám mutató. Most gyujtás ráadásakor le kéne ellenőriznie de csak 3000 fordulatig megy el és vissza, menet közben nem mér. Az a fehér lenne a motor . Hol keressem a hibát?
Hello!
Olyan kérdésem lenne hogy a `98-as zx7r-nél ami a főtengely végén van kis fogaskerék...amire a vezérműlánc megy, azt le lehet külön venni, vagy pedig egyben van a főtengellyel? Előre is köszönöm a választ.
Köszönöm!
A hőmérséklet jeladó rendben volt. A kínából rendelt műszerfalban a hőmérséklet mutató műszer működőképes csak más ellenállás volt benne mint a gyárin .
Katasztrófa az utángyártott műszer egység : át kellett kábelezni , cserélni az izzókat és a hőmérőben az a ellenállásokat gyárira cserélni .
Amikor elfogyott a beszívandó anyag akkor visszaállt alapjáratra.
Köszi a segítséget. Bár ez alap lett volna, hogy megnézem.
Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e valakit aki megjavítaná Suzuki rmx 50-met ?
negyed gázzal is nehezen indul be.
Automata Szivatót most kötöttem rá akksira az jó mert 2perc mulva nyomja kifele a végét; akksi új benne.
meg aztán házilag villámgyorsan túlmelegíti az ember az alkatrészeket és azért döglik meg
szerintem a legkevesebb ideg akkor lesz ha veszel egy bontottat és mindjárt vétel után leszigeteled rendesen
nem csak a nyák-lapon levő nyomtatás!
Olyan kérdésem lenne hogy a `98-as zx7r-nél ami a főtengely végén van kis fogaskerék...amire a vezérműlánc megy, azt le lehet külön venni, vagy pedig egyben van a főtengellyel? Előre is köszönöm a választ.
A hőmérséklet jeladó rendben volt. A kínából rendelt műszerfalban a hőmérséklet mutató műszer működőképes csak más ellenállás volt benne mint a gyárin .
Katasztrófa az utángyártott műszer egység : át kellett kábelezni , cserélni az izzókat és a hőmérőben az a ellenállásokat gyárira cserélni .
Ad-e kontaktot, magyarul kapcsol-e?