Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem tudom miért nem tömít rendesen. De ha féktisztítóra felpörög, akkor biztos beszívja ott. Lehet a bilincsek nyúltak meg?
Befújni lakkal vastagon!
Majd belejössz m,int a kiskutya az ugatásba! De hogy a nedves csipába lehetnek ott rések?!
Megnéztem féktisztítóval hol falsol. A légszűrő és karbi között majdnem mindenhol. A karburátor és hengerfej között pedig 3 hengernél is felpörgött. Nem tudom eddig miért nem néztem meg ezt
Amikor elfogyott a beszívandó anyag akkor visszaállt alapjáratra.
Köszi a segítséget. Bár ez alap lett volna, hogy megnézem.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e valakit aki megjavítaná Suzuki rmx 50-met ?
150cm3 4t robogó hidegen gáz nélkül nem indul,
negyed gázzal is nehezen indul be.
Automata Szivatót most kötöttem rá akksira az jó mert 2perc mulva nyomja kifele a végét; akksi új benne.
beázáskor a 2 oldal közti nyák átkötések (is) szoktak korrodálni, át lehet őket forrasztgatni de jó szar meló
meg aztán házilag villámgyorsan túlmelegíti az ember az alkatrészeket és azért döglik meg
szerintem a legkevesebb ideg akkor lesz ha veszel egy bontottat és mindjárt vétel után leszigeteled rendesen
Meg kellene mutatni egy elektroműszerésznek. Bár nem sok értelmét látom, de próba szerencse.
Aprilia rs 125
Sportcity? Nagyon érzékeny az elektronikája. Forrasztásokat át kellene melegíteni....
Valoszinu egybe van mert nincs kulon cikkszama es a rajzon is rajta van.
Azt viszont nem tudom hogy be lett e kapcsolva így vettem, de valószínűnek tartom. Nem nagyon éri meg rá időt és pénzt költeni?
Ha a beázás után nedves állapotban be lett kapcsolva, akkor elektronikai áramkör is sérülhetett,
nem csak a nyák-lapon levő nyomtatás!
Helló. Beázott a műszerfal és a nyáklap sérült. Eddig egyeltalán nem működött a fordulatszám mutató. Most gyujtás ráadásakor le kéne ellenőriznie de csak 3000 fordulatig megy el és vissza, menet közben nem mér. Az a fehér lenne a motor . Hol keressem a hibát?
Hello!
Olyan kérdésem lenne hogy a `98-as zx7r-nél ami a főtengely végén van kis fogaskerék...amire a vezérműlánc megy, azt le lehet külön venni, vagy pedig egyben van a főtengellyel? Előre is köszönöm a választ.
Igen, kimérni csak biztos lejavította a telefon. Közben megtudtam, hogy nem kell, mert nem valami indukciós kütyü, hanem egyszerű mechanikus.
Köszönöm!
A hőmérséklet jeladó rendben volt. A kínából rendelt műszerfalban a hőmérséklet mutató műszer működőképes csak más ellenállás volt benne mint a gyárin .
Katasztrófa az utángyártott műszer egység : át kellett kábelezni , cserélni az izzókat és a hőmérőben az a ellenállásokat gyárira cserélni .
De beindítva, hogy szív-e falsot valahol? Mert ha igen akkor szórakozhatsz vele ítéletnapig.
Megnéztem, kicseréltem az összes O gyűrűt. Kivéve a pillangószelepek szárain levőket.
Közben leesett: Nem "kísérni"-t akartál írni, hanem kimérni-t

Ad-e kontaktot, magyarul kapcsol-e?
Írtam mailt! Válaszolj, ne a napot lopd a gépnél!
Köszönöm, most leesett! Csak úgy koppant!
beteszed üresbe aztán letestel egy pöcök
Mi az az üres jeladó ?