A legtöbb suzuki porlasztónál ez a 14.6 (14.7) -es éreték van megadva (gsxr 750-1100, gsf1200...)
Szerintem neked is ezt kéne mérni! A 8 mm talán a u-csöves tesztné lenne valamelyik kitüntetett helytől.
A kép gsxr 750 W-92`doksiból van.
A rugója működik mind a 4-nek, megnéztem. Azért nem értem a 8,06-ot, mert a 400-asnak már 14,6 a beállítása. Ekkora eltérés lenne?
Amit küldtem képet, azon ott a 14,6mm mi lehet? Az úszóházban a benzinszint amikor leveszem a poharát?
Azt nézd meg, hogy a tűszelep alsó rugós stiftje rendesen rugózik-e! Ne állj neki hajlítgatni, mert remélem még gyári beállításban vannak. Az a beállítás azért preferálja a 45°-ot mert úgy az úszó súlya nem játszik be.
RV3 blokkos RX-50-em hajtóműolaját akartam cserélni, leeresztéskor viszont sajnos azt vettem észre, hogy szürkés színe van. Mindjárt megnéztem a hűtővíz szintjét és jóval kevesebb volt benne mint kellene. Szétszedtem és a vízpumpa tengelye lötyög.
Az egyik kérdésem az lenne, hogy máshonnan juthat e be víz a váltóhoz a másik pedig, hogy RV3-hoz is lehet valahol kapni készletet a felújításhoz, mert AM6-hoz van egy halom. A szimering felőli része a tengelynek nem nagyon, de látszik, hogy meg van kopva.
Egy japán oldalon van ez megadva, nem benzinszint, hanem úszómagasság. Viszont még simán fejre állítva állítottam ezt be, nem 45fokban megdöntve ahogy István írta. Holnap valószínűleg leveszem a sort.
Csak a legvégén lévő 14,6mm nem tudom micsoda, mert úszószinthez nagyon hajtani kéne a lemezeket.
Sziasztok!
Megvolt a gyertya csere a Bandit 250-ben, sokkal jobb lett az indítás. Az első henger ki-ki hagy még mindig. A Pilot csavarok 2-őt vannak kicsavarva, így indul könnyen. A benzinszintet kívülről hogy tudom ellenőrizni? Kevesellem az úszómagasságnál a 8,06mm-ert, ez szerintem sok benzint eredményez.
Köszönöm a segítséget!
A wd40-el befújom hátha helyre jön.
Meg olyan gond van még vele hogy új az akksi is most 12v 8ah-s savas. Hidegen gáz nélkül be se indul, gázt húzok még akkor is nehezen kapja el. Majesty 4t 150cm3 a motor.
Szivató lehet ilyen esetbe rossz? Másra nem tudok gondolni.
Ha be van melegedve a motor akkor indul pöccre.
A műhelyben ezzel foglalkoznak,tuning vezérműtengelyeket és eredetieket készítenek évek óta és gondoltam ha már javítom miért ne javítsak a teljesítményen azért kérdeztem. Köszönöm
Sziasztok, ktm exc 300 sokat fogyaszt, kicsereltem a fuvokakat kissebbre de csak sokat kap,a tu egeszen leengedve, a gyertya fekete kormos, MI tud lenni?
Köszi!