Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap beállítom ahogy te írtad, a 14,6mm-re. Így biztos hogy jóval kevesebb lesz a szint.

Köszi!
A legtöbb suzuki porlasztónál ez a 14.6 (14.7) -es éreték van megadva (gsxr 750-1100, gsf1200...)
Szerintem neked is ezt kéne mérni! A 8 mm talán a u-csöves tesztné lenne valamelyik kitüntetett helytől.
A kép gsxr 750 W-92`doksiból van.
A rugója működik mind a 4-nek, megnéztem. Azért nem értem a 8,06-ot, mert a 400-asnak már 14,6 a beállítása. Ekkora eltérés lenne?
Amit küldtem képet, azon ott a 14,6mm mi lehet? Az úszóházban a benzinszint amikor leveszem a poharát?
Csak ezen nincs ilyen amire rádugom. A csavart kihajtom és azon van egy lyuk amin kifolyik.
Legjobb lenne azt alkalmazni amit K István javasol! Akkor látod mekkora a tényleges szint.
Azt nézd meg, hogy a tűszelep alsó rugós stiftje rendesen rugózik-e! Ne állj neki hajlítgatni, mert remélem még gyári beállításban vannak. Az a beállítás azért preferálja a 45°-ot mert úgy az úszó súlya nem játszik be.
Így szoktunk ráellenőrizni az úszószintre...
Sziasztok!

RV3 blokkos RX-50-em hajtóműolaját akartam cserélni, leeresztéskor viszont sajnos azt vettem észre, hogy szürkés színe van. Mindjárt megnéztem a hűtővíz szintjét és jóval kevesebb volt benne mint kellene. Szétszedtem és a vízpumpa tengelye lötyög.
Az egyik kérdésem az lenne, hogy máshonnan juthat e be víz a váltóhoz a másik pedig, hogy RV3-hoz is lehet valahol kapni készletet a felújításhoz, mert AM6-hoz van egy halom. A szimering felőli része a tengelynek nem nagyon, de látszik, hogy meg van kopva.

Előre is köszi a segítséget!
Ja lefordítottam google fordítóval, mert a japán írásjelekkel nem jövök ki. Alapból azokból áll az egész oldal, csak így meg összevissza van minden.
Egy japán oldalon van ez megadva, nem benzinszint, hanem úszómagasság. Viszont még simán fejre állítva állítottam ezt be, nem 45fokban megdöntve ahogy István írta. Holnap valószínűleg leveszem a sort.
Csak a legvégén lévő 14,6mm nem tudom micsoda, mert úszószinthez nagyon hajtani kéne a lemezeket.
Azt a 8,6-ot levett úszóháznál mérted?
Próbálj meg a karburátor típus szerint rákeresni a neten.
Sziasztok!
Megvolt a gyertya csere a Bandit 250-ben, sokkal jobb lett az indítás. Az első henger ki-ki hagy még mindig. A Pilot csavarok 2-őt vannak kicsavarva, így indul könnyen. A benzinszintet kívülről hogy tudom ellenőrizni? Kevesellem az úszómagasságnál a 8,06mm-ert, ez szerintem sok benzint eredményez.
Köszönöm a segítséget!
Kerékcity amit én tudok, de azi Gödön van.
Köszi a választ. Valahogy megpróbálok szerezni egy próbát.
több mint 10000km van a szűrőben tudtommal. Gyanúsak a kis fémdarabok, vagy ne aggódjak értük? suzuki gsf 250 `93
Akkor hajrá.
Nem volt még sose állitva rajta mióta
meg vettem.
Az biztos, hogy nagyon furcsa a kinézete!
Biztos vagy benne hogy az csak korom? Én fémreszeléknek látom. Bár az én koromban már...
Szelephézag?
A wd40-el befújom hátha helyre jön.
Meg olyan gond van még vele hogy új az akksi is most 12v 8ah-s savas. Hidegen gáz nélkül be se indul, gázt húzok még akkor is nehezen kapja el. Majesty 4t 150cm3 a motor.
Szivató lehet ilyen esetbe rossz? Másra nem tudok gondolni.
Ha be van melegedve a motor akkor indul pöccre.
Gondolom akkor tudják mit csinálnak!
A műhelyben ezzel foglalkoznak,tuning vezérműtengelyeket és eredetieket készítenek évek óta és gondoltam ha már javítom miért ne javítsak a teljesítményen azért kérdeztem. Köszönöm
Sziasztok, ktm exc 300 sokat fogyaszt, kicsereltem a fuvokakat kissebbre de csak sokat kap,a tu egeszen leengedve, a gyertya fekete kormos, MI tud lenni?