80°C -nál 47,5-56,8Ohm
120°C-nál 14,9-16,1Ohm
A tied elviekben, csak egy szálat használ, a másik kettő nem él.
Ha a műszer felől jövő szálat testre teszed, ki kell akadnia a mutatónak. Így ki tudod zárni annak a hibáját.
A gomba egyedül álló lábát használja.
Az egymás melletti nem kell a működéshez.
Egy edzett acélt hegeszteni anélkül , hogy anyag kristályszerkezetében káros változás ne jöjjön létre elég nehéz. Vegyél inkább bontottat ha a lehetőséged engedi!.
Nem tudok nyilatkozni, mert olyan sokat azért nem cserélek. Ami szarakodik, azt telefújom WD40-el és megy vissza a helyére. Ettől helyre szokott jönni. Nem kell túl bonyolítani a dolgot, ez csak egy egyszerű alkatrész, a motor működését sem befolyásolja.
Projekt amiben elakadtam,a hűtő folyadék hőmérséklet jelzés nem működik, történetesen egy Honda CB400SF (de az összes még analóg műszeres moci hasonlóképpen kellene működjön).
A műszerfalig a kérdéses műszerhez 3 vezeték megy(termosztát, hőmérséklet jeladó, és a harmadiknak nem találom a túlvégét).
A jeladó működik, legalábbis kiszerelve meleg vizes próba esetén változó ellenállás értékeket mutat.
Ha ez elromlik mit kellene tapasztaljak? DE megfordítva a kérdést, egy jól működő jeladó milyen ellenállás értékeket kellene mutasson?
Milyen feszültség értékeket kellene mérni a műszer három lába között? én 1,5V mérek és meg sem mozdul a műszer..
Aranyos masina!
Sokan nem értik, hogy miért volt teljesen más "Sound"-ja egy ilyen motornak, mint a mai "csoppereknek"!
Eleve 5:1 vagy 5.5:1 es sűrítési arány (amibe minha sikerült volna picit belekeverned a végnyomást-kompressziót) az ekkoriban igaz már nem oly sokáig alkalmazott SV (side valve) szelepvezérlés az miatt elnyújtott tök szimpla ( mint a 2T gépek) hengerfeje, adta a finom fröcsögő lágyan puffógó kipufogó hangot. Ma már a magas sűrítési viszony, végnyomás miatt nem lesz soha ilyen lágy egy motor hangja...
Európában a BMW 1938-tól gyártott R71-es modelje létezett hasonló műszaki adottságokkal, meg aztán az oroszok erről Bartelben kapott és másolt URAL M72-ese. Èn ez utóbbin marattam le a hegérfejből, és alkalmaztam a 2 mm-es tömítés helyett csak 0.5 mm-es hf. tömítést, így nagyjából a sűrítési arány a gyári 5.5:1-röl kiköbözve olyan 8.5:1-re ment fel... szép idők voltak ezek.
Ha a hátsó futómű beállításánál olyan van, hogy 1,75 kell kifelé tekerni a teljesen betekerttől, akkor azt szemre csináljam?