Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ha a hátsó futómű beállításánál olyan van, hogy 1,75 kell kifelé tekerni a teljesen betekerttől, akkor azt szemre csináljam?
Jóvanna.
80°C -nál 47,5-56,8Ohm
120°C-nál 14,9-16,1Ohm
A tied elviekben, csak egy szálat használ, a másik kettő nem él.
Ha a műszer felől jövő szálat testre teszed, ki kell akadnia a mutatónak. Így ki tudod zárni annak a hibáját.
A gomba egyedül álló lábát használja.
Az egymás melletti nem kell a működéshez.
ok rendben köszi utána járok.
Az a 12V megközelítőleg 5V
Ha megvetted a bontottat, a régit még akkor is felhegesztetheted. Tartaléknak.
Egy edzett acélt hegeszteni anélkül , hogy anyag kristályszerkezetében káros változás ne jöjjön létre elég nehéz. Vegyél inkább bontottat ha a lehetőséged engedi!.
Olyan műhelyt keress, ahol "argon védőgázas fogyóelektródás ívhegesztés"-sel hegesztenek. Egyenértékű lesz az eredetivel.
a tankért meg némi apró ért tudok neked láncot
hát valahogy én is így okoskodtam, köszi.
ha valaki tudna konkrét ellenállás- hőmérséklet értékeket annak is örülnék.
üdv valaki tudna segíteni blokk közepet tudnak e hegeszteni? valahogy? 5cm repedés? ha igen hol? köszi
igen vállalnak, de nem szeretném ha emiatt menne tönkre az egész, azért érdeklődöm hátha van valakinek tapasztalata
Garanciát vállalnak rá?
Sziasztok!
Érdeklődöm valakinek van tapasztalata vezérműtengely felhegesztéssel kapcsolatban? Szakműhely csinálná évek óta foglalkoznak vele.
Három szál kábel szokott rámenni. Test, +12V és a jeladó. Tehát mindenképp kell valahol +12-nek lennie. Szerintem.
Nem tudok nyilatkozni, mert olyan sokat azért nem cserélek. Ami szarakodik, azt telefújom WD40-el és megy vissza a helyére. Ettől helyre szokott jönni. Nem kell túl bonyolítani a dolgot, ez csak egy egyszerű alkatrész, a motor működését sem befolyásolja.
Projekt amiben elakadtam,a hűtő folyadék hőmérséklet jelzés nem működik, történetesen egy Honda CB400SF (de az összes még analóg műszeres moci hasonlóképpen kellene működjön).

A műszerfalig a kérdéses műszerhez 3 vezeték megy(termosztát, hőmérséklet jeladó, és a harmadiknak nem találom a túlvégét).
A jeladó működik, legalábbis kiszerelve meleg vizes próba esetén változó ellenállás értékeket mutat.
Ha ez elromlik mit kellene tapasztaljak? DE megfordítva a kérdést, egy jól működő jeladó milyen ellenállás értékeket kellene mutasson?
Milyen feszültség értékeket kellene mérni a műszer három lába között? én 1,5V mérek és meg sem mozdul a műszer..
Nem tudod Rms-be jók a robogó féklámpa kapcsolók?
mert egy gyári 6ezer azért akarnék ilyet venni.
"vigyázva"? Kizárt hogy egy ilyen motorral "vigyázva" közlekedsz.
Sziasztok! Mennyire rossz ötlet egy 750-es ZXR-re Ő-gyűrű nélküli láncot tenni? Bírná-e, ha vigyázva lenne rá?
Ja erdekes.
Arra voltam kivancsi hogy ilyen suritesi arannyal mennyi a nyomas. De nem merte soha meg.
jó köszi.
Hidd el hogy nem megnéztem sok helyen 150mm hosszúak voltak
az meg nekem nem fér be a motorba.
Aranyos masina!
Sokan nem értik, hogy miért volt teljesen más "Sound"-ja egy ilyen motornak, mint a mai "csoppereknek"!
Eleve 5:1 vagy 5.5:1 es sűrítési arány (amibe minha sikerült volna picit belekeverned a végnyomást-kompressziót) az ekkoriban igaz már nem oly sokáig alkalmazott SV (side valve) szelepvezérlés az miatt elnyújtott tök szimpla ( mint a 2T gépek) hengerfeje, adta a finom fröcsögő lágyan puffógó kipufogó hangot. Ma már a magas sűrítési viszony, végnyomás miatt nem lesz soha ilyen lágy egy motor hangja...

Európában a BMW 1938-tól gyártott R71-es modelje létezett hasonló műszaki adottságokkal, meg aztán az oroszok erről Bartelben kapott és másolt URAL M72-ese. Èn ez utóbbin marattam le a hegérfejből, és alkalmaztam a 2 mm-es tömítés helyett csak 0.5 mm-es hf. tömítést, így nagyjából a sűrítési arány a gyári 5.5:1-röl kiköbözve olyan 8.5:1-re ment fel... szép idők voltak ezek.
Fura hogy pont a yuasa nem csinál olyat amilyen kellene....