Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap megnézem.

Köszi a segítségedet!
Az azonos 1-es hengerhez tartozó trafóhoz tartozó két pipát cseréld fel, lehet a trafónak az a fele rossz?! Vagy szrakodik az a trafó?
Pipa nélkül egyenlőre nem néztem. Holnap jön a 4db új gyertya.
Kivettem elvittem egy motorszerelőhöz, ő mondta hogy a gumisnak jónak kellene lennie. Meg is mértem a méreteit, de a nagyvas.hu -n nem találtam ezt a méretet, máshol pedig típusszáma van amik eladók. Kinézetre van olyan ami kell, csak nem tudom a méreteit, például van M4 típusú amit nem tudok milyen méretű, de hasonlít nagyon
Pipa nélkül mekkora a szikra? Van legalább 6-8 mm-es?
Vedd ki és vidd el egy alkatrészboltba , hogy lássák van-e olyanjuk? Vagy az interneten keress rá!
A 4-es henger megy is takarítás után, de az 1.-es nem megy takarítás után sem.
Takarítás után nem folyat.
Pedig ott valami nagyon nincs rendben!
Ha valakihez szólsz akkor légy szíves kattints a "válasz erre" feliratra és akkor tudjuk kinek szólsz.
Nem cseréltem, mivel nem tudom melyik helyettesítő jó hozzá. Illetve azt mondták a gumis végű annyira nem érzékeny, meg műanyag a fészek. Sürítés jó, kivett gyertyánál van szikra is.
Malaguti f12
fel volt fúratva de így is azt csinálja hogy húzom a gázt felgyorsul és kb.5 m múlva vissza lassul és 20km/h megy
és még müstől is de nagyon!
A négyes hengernek tűszelepet cseréltél?
Szikra és sűrítés van annál a hengernél?
Helló!

Bandit250. Most délután beindult, de a 4. henger el kezdett folyni a karburátor túlfolyóján. Szétszedtem az úszóházat kitakarítottam. Viszont az 1 henger nem megy, mert simán tudom fogni a leömlőt, nagyobb gázadás után sem indul el. Ezt a karburátort is szétszedtem, kitakarítottam a tűszelepnél, de így sem megy ez a henger. Hidegen valószínű nem indul el 3 hengerrel, reggel azért nem ment?
Köszi!
Hm... Ebben lehet valami. Ha sok dolog együttesen fennáll akkor ez a vége. Köszi!
Gyújtáshiba, trafóhiba.
Hello! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Van egy AM6-os blokkos motor (nem kínai). Jól indul hidegen-melegen, elméletileg nincs piszkálva, de időnként leáll. Legtöbb esetbe hosszú emelkedő után lefullad, de volt olyan mikor durrogott és utána állt le. Amit néztem rajta eddig: gyertya, karib pucolva, levegő szűrő, tanksapka. Nem forralja a vizet. Kiszámíthatatlan idő után gombra indúl és kilométerélén keresztül hibátlanúl megy. Ha valaki találkozott ilyen hibával vagy vagy van ötlete szívesen meghallgatom.
Megpróbálom, ha lehúzom a csövet akkor mi történik.
Megpróbálom, ha lehúzom a csövet akkor mi történik.
ha csipegeti akkor ott már szelepvezető is lehet elkopott,önmagában a motorolaj nem hiszem hogy okozna ilyet.Viszont a gázolaj petróleum benzin megkajálja és kiszopósodik tőle az össze gumi alkatrész egy idő után.
Elvileg ami a csap és a tűszelep között van az még lefolyhat. Ha átlátszó csöved van, akkor ezt látod is.
Sziasztok!

Bandit 250 egy éjszaka állás után nem akar indulni, tegnap kiszedtem a gyertyákat és megjárattam, utána pöccre indult. A benzincsap zárt állíásban volt, nem csöpög így, azt megnéztem. Ilyenkor is túlfolyhat a karburátor tűszelep probléma miatt? Ha beindul akkor jól megy, és utána is indul könnyen ha leállítom.
Köszönöm a segítséget!
Esetleg oda nem kell ember?
baxter, 6-án nyitom a szervizem Németországban, ha előbb írsz...:-(