Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a gyors választ
Szia!

Erre teljesen végleges megoldást szerintem nem találsz.A polírozás művelete után(polírpaszta) szoktak hasznlni u.n. fixáló anyagot, amit felhordva az aluminiumra késleltetik az oxidációt.Ezt fokozni lehet lakkozással.De a lábtartón, ha felpattog a lakk, vége a védelemnek.
Sziasztok.
Gilera sp01-es hez keresek gyujtótrafót. Ha van valakinek akkor a telo számom 06209932709 az email cimem b623@freemail.hu.
Elörre is köszönöm.
Szia!

EN is szeretnek csatlakozni az elottem szolohoz.Szerintem is ez lehet az oka a durrogasnak.Nekem is voltak ilyen gondjaim,es amikor kilettek cserelve a gyertyak ,illetve a legszuro,meg kapott egy karboszinkront,megoldodtak a gondok.
Sok sikert!
Udv!
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni a motoromon a kormányt a lábtartókat és minden egyéb más alumínium alkatrészt teljesen fel akarok polírozni fém tisztára, de nem akarom lefesteni. Milyen anyaggal kezeljem polírozás után hogy ne oxidálódjon vissza és szép fémes színe megmaradjon a segítségeteket előre is köszi
SZÉLES UTAT
Szeva,ha vfr/rvf 400 pároshoz van vmid,szólj kérlek!
Milyen méretű gumik vannak rajta? Gyári méretű?
Sziasztok! Ha van egy motorom aminek az eredeti gumija tömlős de én tömlö nélküli gumit találtam rá akor azt hogyan lehet megoldani? Gondolom tömlő nélkül nem lehet öszerakni. De ha az uj gummába beleteszem a tömlőt az gáz? Vagy ahoz spéci felni kell hogy rámenjen? HELP
Hát basszus van 15Gb-nyi cucc de gilera = 0
és sehol nemis találtam
Sziasztok.
Én Gilera SP01-es hez keresek elektronika rajzot vagy leirást illetve egy jó bontot vagy boltot.
Elörre is köszi Gergő.
Az e-mail cimem b623@freemail.hu
Helló Viszaraktam a gyári kormányt ugyanaz a jelenség. Lehet a hátso villa esetleges sétóéásátöl? A váz az nagyon massziv ezek a tipuson szerintem nem ott a baj. Az eleje komlett kerekestül átkerült az elkatrészmotorool, és elötte is ilyen volt. Ma esti projekt hátso villa csere. Nem tudok mésra gondolni. Ha valakinek van valami ötlete orja már meg. Köszönettel Gábor. msn:hsskft@freemail.hu üdv
Emiatt lehet a durrogás is? Köszi a segitséget!
gumi,(kopás) mien ?
Szerintem ezt okozhatja gyetya is.Ha ki tudod szűrni melyikhenger szórakozik, próbáld meg kicserélni a gyertyát.Vagy megcserélni egy másikkal.
Sziasztok! Remélem vki tud nekem segíteni! Mitől lehet az, hogy néha 3 henger megy a 4 helyett és dadog 4-6 ezer között? Minél magasabb sebességbe váltok annál jobban fullad!
Mit nem adnék egy ilye Sepia anyagért....
Sziasztok!

Ha valakinek kell szervízkönyv talán tudok segíteni. (15Gb-nyi Pdf formátumban)

Üdv mösö

moso13@vipmail.hu
kössz a segitséget!
Itt javítanak felnit.
Gratulálok!
Lapos az első gumid.
szerinted tegyem vissza a gyárit?
szinte biztos hogy a kormánytól van. mert igy nincs a súlyod a kormanyon.
jó estét mindenkinek, Olyan gondom van összeraktam az ezres kawámat (zx10 90es) felraktam egy magasabb kormányt rá, és azt csinálja, hogy egyenesben okés (nagyjábol, de ahhogy döntök vele bármerre be akar fordulni, felraktam a sulyokat , kicsit jobb lett , de még mindig be akar fordulni, átraktam az egész elejét (arra gondoltam lehet hogy görbe a szár) az alkatrészmotoromrol stejerungostul kompletten ugyanaz, mi lehet vele a váz nem sérült, lehet hogy a hátso villával van a gond? aggodom hogy valami váz problima , semerre nem huz el egyenesben, de ahhogy döntök ellent kell tartanom eröböl neki, lehet a magas kormánytól? üdv mindenkinek