Szia!
Azt a "kis dobozkát" úgy hívják indítórelé. Általában 2 vékony vezeték ( egyik test, a másik +12V ami a gyújtáskapcsolótól jön).Ez a vezérlő, kisáramú kör.Mivel a relé kattog, ezért ez rendben van.Rámegy 2 vastag vezeték(akksi + saru, illetve önindítóra) itt közbe van iktatva biztosíték is. Valószínű itt a bibi.Szerintem relécsere megoldja, beégett az érintkező.
Suzuki RF400 mocihoz kéne segítség:
Nem indul...
A biztosítékok mind jók, az aksi is jó, de valami mégse stimmel, mert mikor a kulcsot az ON állásba fordítom, akkor csak kis relé kattanás hangja hallatszik egy kis 2x2x2 cm dobozkából (mert megnéztem, és az kattog), ami pedig az ülés alatt a jobb oldalon található eldugva az idom alá, kb a kipufogó közepe fölött.
Nah annak nem tudom mi a neve, de egész jól körbe tudtam írni .
Valakinek ötlet?
Egyébként ma reggel történt, akartam vele indulni, 1x indítóztam, akkor nem indult be, aztán amikor másodszor próbáltam, akkor katt és se lámpa se semmi visszajelző led. Utána jött ez a relé kattogós hang, majd bizgeráltam az aksi csatlakozóit, meg megnéztem a biztosítékokat a FUSE dobozkában, ott minden rendben volt, az aksi csatlakozóit kicsit megpucoltam. Aztán megint volt 1 kis kattanás, a visszajött a világitás, de ahogy indítózni próbáltam, már megint lámpa le, kattogás és utána már lámpa se volt...
Nagyon szomorú vagyok... ma akartam menni szerelőhöz, de ilyen bajokkal én nem számoltam.
Remélem az a kis dobozka ha cserélendő, akkor be lehet szerezni valahogy
Asszem hogy a léptetővillához van köze. Lefényképezni nem tudom, mert sajna az is sérült és elküldtem hogy csináljanak egy olyat. Ha megvan az alkatrész akkor tudom lefényképezni.
Amúgy köszi szépen.
Hello,Sziasztok! Nekem az lenne a kérdésem,hogy ha felrakom a gumit a hátsó felnire és berakom a villába akkor is meg tudják huzni a felnibe a küllöket v. ne rakjam még addig fel a gumit?
A válaszokat elöre is köszönöm.
Üdv: L.NORBERT
szevasztok urak, megkapta az uj gumikat a vas tökéletes lett köszönöm szépen az infokat, régi motoros vagyok de ennyire sosem volt szar az eleje egyik mocimnál se, hogy ennyire elhuzzon. most végre okés a vas üdv mindenkinek széles utakat szép napos idöt, na és kevés közeget kivánok mindenkinek
Helló! Van egy XJ600S diversionom 97 es évjárat abban szeretnék tanácsotkérni hogy milyen olajat rakjak bele. Ellőzőleg castrol 10W40 est öntöttem bele, de nagyon nem szereti . Minél hamarabb le kell cserélni. Előre is köszi a segítséget. Széles utat! Attila
Cagiva (elefant) Tamanaco 125-ös 6 sebességes mocim van. Abban kérnék segítséget, hogy szétment a váltó. Egy alkatrészt nem tudom, hogy hova való. A többi okés. Nincs vmi hely ahonnan váltórajzot, vagy képet lehet leszedni róla?
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy kawasaki klr 250-esem. És nem tudom hogy hogyan kell beállítani a vezérlés. Mert én beállítottam hogy teljesen felfele áll minden jel. Csak ha elindul akkor a légszűrőn is jön a füst. Remélem tud valaki segíteni
Uraim, Kunmadarasra szeretnék felkésziteni egy zx10es blokkot, tanácsokat szeretnék hogy reális árból kb 200 Lóig szeretném megspécizni a Raptor rendszer már megvan. Igy is nagyon erös a moci, dehát kunmadarasra kevés, az eredetit meg nem szeretném gyilkolni. Ötletreket várok ide a forumra, vagy msn-re hsskft@freemail.hu üdv mindenkinek Gábor
szeva de olvasom, ezt olvasom legtöbbet. tudom hogy irta, viszont fel is fujtam és ugyis szar volt azért gondoltam a hátuljára, ami ugyancsak szar volt mivel az nem normális dolog hogy abba az irányba ki se lehet szedni a tengelyt a lengövillábol mint ahonnan azt berakták, ugyhogy nem bántam meg,csak az ujjam, de ez mellékes. holnapután kiderül akkor kapom kézhez az uj metzeller gumikat. attol függetlenül köszönöm szépen a jótanácsot mindenkinek. szép napot nektek srácok.
Elöl nagyon szar gumi van futofelület nélkól szinte és folyamatosan lapos, hátul viszont 170es van és szerintem a felni behuzza a széleit. Lehet emiatt a hintázás., (tegnap kicseréltem a hátso hidat, nos ami benne volt biztos hogy el vold ferülve mivel az átmenü tengelyt samuval 5kg-os 3 orán keresztül probáltuk kiszedni, és arra nem is jött ki amerre kellet volna leflexeltem a csavar fejét, és az anya felöli oldalra tudtuk nagynehezen kiütni. (ott biztos hogy kapott a dolog. Az elejét ugyanugy kicseréltem egy másik mociéra, amivel motoroztam tavaly és nem volt a jelenség. Nos a villacsere után is maradt a probléma, viszont most látom hogy nagyon lapos az elsö gumim. elvileg ma kapom meg a két uj gumit ami már jónak kellene hogy legyen. Ha kicseréltem a gumikat irok hogy mi a fejlemény. ui:keresek ehhez a tipushoz (kawasaki zx10 89) uj vagy nagyon ujszerü komplett lénckerékszettet. Ha lehet D.I.D. es lánccal vagy hasonló minöségüvel. most 156Le és szereném nyárra kicsit felhuzni, igyhogy fontos a lánc strapabirósága.
Most jutott eszembe, olvastam egy motor restaurátor cikkében, hogy aluminium blokkot úgy kezel, hogy puha rézkefével, kormofággal átdörzsöli az aluminiumot.Attól szürkésebb lesz azt hiszem, de nem oxidálódik.De azért érdemes egy selejt alkatrészen kipróbálni milyen lesz a színe.Lényeg a puha gyertyakefe.....
FicsDt!
A tömlő nélkülit használhatod tömlővel is, csak fordítva nem lehet.
Monnyuk, ha küllős a gép (fűzött) akkor csak tömlővel tudod megoldani.
Öntött felnivel, ha korábban tömlős volt, akkor szelep kell bele. (a felnibe, ha lehet)
Üdv mindenkinek! 2001es 50es dt-m van; és kikopott a km óra jeladója... 12000ft az uj:S:S és nekem csak a "tányér/ v tárcsa" rész kellene! Ha valaki tud segiteni h hol tudom beszerezni az irjon egy emailt légyszi! iceman91@citromail.hu! köszi!
Azt a "kis dobozkát" úgy hívják indítórelé. Általában 2 vékony vezeték ( egyik test, a másik +12V ami a gyújtáskapcsolótól jön).Ez a vezérlő, kisáramú kör.Mivel a relé kattog, ezért ez rendben van.Rámegy 2 vastag vezeték(akksi + saru, illetve önindítóra) itt közbe van iktatva biztosíték is. Valószínű itt a bibi.Szerintem relécsere megoldja, beégett az érintkező.