Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. szelephézagos a gép
Honnan tudnám megállapítani hogy gyujtó trafós e?
Sziasztok!

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de hátha tudják a szakik a megfelelő választ.
Van egy fölösleges robogó vázam, némi átalakításon gondolkodom. Van egy 70 ccm Honda Dio blokkom, hengerrel. Kábelkötegem nincs.
Beindítható-e a blokk kábelköteg nélkül? Van-e valami trükk vagy megoldás, hogy működjön vagy mindenképpen kell elektronika?
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Gyújtótrafó zárlat?
"mintha le lenne merülve az aksi" Töltést is néznék, főleg melegen.
Szelephézag?
"a blokk tűz forró" Namost ez relatív hogy mi a tűz forró. Ezt a motort ECU vezérli vagy csak sima cdi gyújtása van (szerintem az első lehet)? Mert ha ECU vezérelt, nem lehet hogy a túlmelegedés miatt tilt le?
Látom te is az agyasok közé tartozol. ....én nem hülye poénkodási ötleteket kértem hanem egy kis segítséget mert a (kawa/KTM)szervíz azt nem tudta megmondani hogy miért folyt a benzin a blokkba! Haza vittem a motort és 10 ft os gumigyűrű cserével megoldottam a problémát! ! Ezek után hová vigyem a motort így inkább magam és a fórum látogatóitol kérek segítséget hátha már valaki járt ilyen problémával. ..az ilyen poénkodást meg köszönném ha mellőzése
Na akkor itt majd megoldják a problémát mindjárt az első tipp: rakj egy permetezőt a hátadra töltsd meg hidegvízzel és menet közben nyomd a blokkra így nem melegszik fel és nem áll meg
Sziasztok kérnék egy kis segítséget
A problémám a következő ;hidegen pöcre indul a motor és lehet is vele normálisan menni de ha melegszik akkor egyszercsak leáll mintha vészleállitóznám.ilyenkor képtelenség újra indítani.pöfögni pöfög de olyan mintha le lenne merülve az aksi .bikázva az indító gyorsan teker és pöfög is mintha már be is indulna de semmi. .ja és a blokk tűz forró. ...kawasaki zx400k.
Ha valaki valami tanácsot tudna adni megköszönném. (Szak szerviz sem tudott vele semmit kezdeni)
Nem tudom mennyit volt az érték...a szerelő kiszedette a gyertyákat, mindenhova bedugdozta a műszerét és csak annyit mondott ez egyforma mindegyikben...
Szia!

Gondolom a gyertyapipába víz kerül és ezért áll le a motor. Jártam már így én is. Azért tudod kis idő után elindítani, mert addigra elpárolog a víz megszűnik a zárlat.
És?
Csak óvatosan, mert a múltkor is felszaggattad vele az aszfaltot az egykerekes indulásokkal.
Sziasztok!

Van egy RV3 blokkos RX50-em. Olyan gondom van vele, ha belehajtok egy pocsolyába vagy valamilyen vízbe és az első kerékről víz kerül a blokkra elkezd fulladozni, majd le is áll. Akkor nem lehet elindítani, de 3-4 perc várakozás után ismét pöccre indul. Egyébként semmi gond nincs vele, indul mindig első rugásra, jól is megy.
Még ma elindulok a Romet-el.
A tájékozatlanok kedvéért.
Tudom nem sok esély van rá de mégis felteszem a kérdést.
Szükségünk van egy jó szerelőre itt floridaban. Angol tudás nem nagyon szükséges de önálló munkavegzes tudás fontos. Tudom hogy nincs közel Magyarországhoz de hátha éppen van itt valaki vagy a repülőn ül. Most áll az ajánlat keresünk szerelőt. Ezek az amcsi faszok csak a füves cigit szívják és többnyire hentesek.
Elerhetosegem a reglapomon.
"...de kettő dióda összeforrasztva ugyanazt teszi..." Csak nem?!
A háromlábúnak levenni a sapkáját, és kicserélni ami benne van pl.
A háromlábúnak levenni a sapkáját, és kicserélni ami benne van pl.
Igen! de kettő dióda összeforrasztva ugyanazt teszi, de javítottam már ilyet. És tettem is be irányjelző kontroll-led-nek.
http://img14.imageshack.us/img...

Szerintem két sima dióda van benne.
A Honda CBR üres jeladó és az oldaltámasz visszajelző elektromos rendszerébe van egy-egy ilyen dióda beiktatva. Kérdésem hogy ez Honda specifikus alkatrész, vagy máshol is megvásárolhatóval is helyettesíthető? (Nem találtam a Honda CBR alkatrész jegyzékben)