Sziasztok!
Bandit 250-el kapcsolatban szeretnék kérdezni. Benzinszintet nem tudom beálltani, nem reagál a lemez hajtására, átenged a tűszelep ezek szerint? Lehet kezdeni valamit vele, vagy csere? Más karburátor tűszelepe is jó bele, ami egyezik méretre?
Benzinszint amúgy ha leveszem az úszó házat, akkor a peremtől kb 8mm-re van a benzinszintje.
Köszönöm!
Üdv!
Honda XL600V Transalp motorommal a következő a probléma:
Hidegen tökéletesen indul, megy rendesen ahogy kell, nem is áll le, meleg motornál viszont ha leállítom, nem bírom beindítani, míg ki nem hűl, utána megint jó. Az önindító nem igazán akarja tekerni sem. A kelleténél kissé jobban is melegszik a motor. Mi lehet a gond? Indítómotorral lehet gond? Hidegindítóval? Akku? Gyertyák? Melegedés termosztát hiba?
Mit nem lehet érteni egy egyszerű szerkezeten? Vagy eltörik vagy elkopik esetleg kiakad valami. Azt csak látod, nem? Levett deklinél le tudtam nyomni a berúgókart egyáltalán? Képes vagy ezért szervizbe vinni a motorodat? Hát Te tudod. Sajnos messziről csak ennyit tudtam segíteni. Azért írd maj meg mi volt a hiba oka és hogyan lett orvosolva, okulásképpen.
Az ara 20 ezer dollar korul van a piacon. Nem magas a korahoz es allapotahoz kepest. Nagyon keves mukodokepes peldany letezik. Nem minden eredeti a motoron de kinezetre igy nezett ki kezdettol fogva. O neha kigurul vele az utcara de nagyon vigyazva. Van egy 49-es Harley is amit most fejez be majd azt is elhozza.
Egyebkent kb 3 hete a kerekeket kulloztem ujra mert nagyon utott. Nem tudott vele motorozni. Most azt mondja ugy gurul mintha sinen huznak. Siman szepen.
Nem értettem pár dolgot a motorhang miatt. Kérdezted az árát, meg, h minden eredeti-e rajta. Ezekre mit válaszolt?
Az első fék a bal oldalon...
Kuplung hangja meg mint a Ducatié...
Elképzelhetö, hiszen nincs két egyforma rendszer a valóságban.
Mivel a idevágó ismereteid igen híanyosak, ismét a naiv kérdésed alapján, elmondom, hogy függ a hengerek kopottságától, szelepek állapotától, porlasztók kopottságától, úszó vagy benzinszint magasságától-viszonyától.
Egy alapos porlasztó beállítás, miután az tiszta, és tömör a tömitéseknél. Az úszószintek a kívánt szinten beállítva az adott toleranciába, kompressziómérés a Motor hengerein, szelepállítás után. A porlasztók szinkronizálása szinkronteszterrel emelt fordulaton (1800F/min), majd a alapjáraton a a gyári álatlában 2 fordulat ki PILOT csavarokkal a finomhangolás a vákuum-szikronteszter segitségével. az esetleges eltérö kompressziós eredmenyek figyelembevételével. Mind ez üzemmeleg motornál.
Ennyi.
(Illik arra figyelni, hogyha a porlsztókban gyárilag eltérö föfuvókák voltak, akkor azokat a helyükre visszatenni, és nem összecserélgetni. Továbbá sokszor az is probléma, hogy a fúvókáknak már más a merete, mint ami ra van írva, mert valaki felbarmolta. )
Egy soros négyhengeres motor karburátorain elképzelhető, hogy mindegyik karburátoron más-más az üzemanyag levegő keverék arány? Mivel a benne lévő fúvókák mérete is különbözik.... Ezért vetődött fel bennem a kérdés.
Vagyis túlfeszvédő. Csak közben javítok itt egy tápegységet és beszélek baromságot. Vidd el egy olyan helyre, ahol javítanak ilyesmiket (vagy egy okosabb műszerészhez, aki látott már ilyet) és fillérekből javítható (ha szerencséd van).
Sziasztok. Akarok venni egy RS 50-et. A tulaj szerint erős de 4-5-6ezer fordulatnál dadog. Kértem tőle videót erről: http://1drv.ms/1IsQMo4
Vajon ez csak karburátor beállítási probléma? Tuningolva nincs, csak az Arrow kipufogóval.
Ránézésre nem látszik itt semmi rendellenesség, de mint " Sharkoon77 " írta a főtengely nem állt be esetleg? A berúgó szerkezet a fedélen működik így leszerelt állapotban? Annyit még, hogy a fedél belső feléről is csinálhattál volna egy képet, esetleg ott lesz a bibi, valami kiakadhat, eltörhet ott is vagy egyszerűen szorul. A kapcsolókörmöt kitolja a berúgó szerekezet a fedélen egyáltalán amikor lenyomod a berúgókart?
Bandit 250-el kapcsolatban szeretnék kérdezni. Benzinszintet nem tudom beálltani, nem reagál a lemez hajtására, átenged a tűszelep ezek szerint? Lehet kezdeni valamit vele, vagy csere? Más karburátor tűszelepe is jó bele, ami egyezik méretre?
Benzinszint amúgy ha leveszem az úszó házat, akkor a peremtől kb 8mm-re van a benzinszintje.
Köszönöm!
Egy ilyen géppel egyszerre két vágyam is teljesülne persze mivel nem vagyok militari buzi, valami normális polgári szinben.
A bemutatott gépen nekem csak a visszapillantó tükör rozsdás bilincsének igénytelensége Volt kiábránditó...
Még nem lesz ilyen gépem el leszek az M72-esemmel is.
Honda XL600V Transalp motorommal a következő a probléma:
Hidegen tökéletesen indul, megy rendesen ahogy kell, nem is áll le, meleg motornál viszont ha leállítom, nem bírom beindítani, míg ki nem hűl, utána megint jó. Az önindító nem igazán akarja tekerni sem. A kelleténél kissé jobban is melegszik a motor. Mi lehet a gond? Indítómotorral lehet gond? Hidegindítóval? Akku? Gyertyák? Melegedés termosztát hiba?
A másikról is majd jöhet egy vidi!
Mit nem lehet érteni egy egyszerű szerkezeten? Vagy eltörik vagy elkopik esetleg kiakad valami. Azt csak látod, nem? Levett deklinél le tudtam nyomni a berúgókart egyáltalán? Képes vagy ezért szervizbe vinni a motorodat? Hát Te tudod. Sajnos messziről csak ennyit tudtam segíteni. Azért írd maj meg mi volt a hiba oka és hogyan lett orvosolva, okulásképpen.
Egyebkent kb 3 hete a kerekeket kulloztem ujra mert nagyon utott. Nem tudott vele motorozni. Most azt mondja ugy gurul mintha sinen huznak. Siman szepen.
Az első fék a bal oldalon...
Kuplung hangja meg mint a Ducatié...
Egy vevonk jott be megmutatni a motorjat ami egy 1946-os Knucklehead Harley. Csinaltam egy rovid videot. Erdekes.
Mivel a idevágó ismereteid igen híanyosak, ismét a naiv kérdésed alapján, elmondom, hogy függ a hengerek kopottságától, szelepek állapotától, porlasztók kopottságától, úszó vagy benzinszint magasságától-viszonyától.
Egy alapos porlasztó beállítás, miután az tiszta, és tömör a tömitéseknél. Az úszószintek a kívánt szinten beállítva az adott toleranciába, kompressziómérés a Motor hengerein, szelepállítás után. A porlasztók szinkronizálása szinkronteszterrel emelt fordulaton (1800F/min), majd a alapjáraton a a gyári álatlában 2 fordulat ki PILOT csavarokkal a finomhangolás a vákuum-szikronteszter segitségével. az esetleges eltérö kompressziós eredmenyek figyelembevételével. Mind ez üzemmeleg motornál.
Ennyi.
(Illik arra figyelni, hogyha a porlsztókban gyárilag eltérö föfuvókák voltak, akkor azokat a helyükre visszatenni, és nem összecserélgetni. Továbbá sokszor az is probléma, hogy a fúvókáknak már más a merete, mint ami ra van írva, mert valaki felbarmolta. )
1000 köszönet a válaszokért.
http://www.elektroda.pl/rtvfor...
SMCJ22A-val helyettesíthető. Filléres dolog. Persze csak akkor ha csak ez a dióda pukkant el.
http://www.2-wheel-planet.de/r...
Valami Magyar nyelvű oldal?
http://1drv.ms/1IsQMo4
Vajon ez csak karburátor beállítási probléma? Tuningolva nincs, csak az Arrow kipufogóval.
Ránézésre nem látszik itt semmi rendellenesség, de mint " Sharkoon77 " írta a főtengely nem állt be esetleg? A berúgó szerkezet a fedélen működik így leszerelt állapotban? Annyit még, hogy a fedél belső feléről is csinálhattál volna egy képet, esetleg ott lesz a bibi, valami kiakadhat, eltörhet ott is vagy egyszerűen szorul. A kapcsolókörmöt kitolja a berúgó szerekezet a fedélen egyáltalán amikor lenyomod a berúgókart?
Ezt a videót is nézd meg: https://www.youtube.com/watch?...
Ui.: A bendix hol van ezen a robogón?