Sziasztok meg uj vagyok itt a forumon, de lenne egy kerdesem, van egy Husaberg Te250 2011, es kuplung problema jelentkezet ami ugy jelentkezik h mikor túl melekszik es nagyon eroltetve can akkor nem lehet csusztatni hannem harap szavajosan szagatva enged ki ez mitol lehet? Klaszikus endurora hasznalom es neha ritkan Hard, elore is koszi!
" Progresszív rugók esetén a rugót a szűkülő menetekkel felfelé kell beszerelni. Ennek semmi köze a rugózáshoz, csak a rugózatlan tömeg csökkentését szolgálja. " Bővebben
Nincs előttem a rajz, de az Aprilia Leonardo 3 fázisú generátora asszem két sárga kábel között ~45V-ot ad le. Szerintem ez fordulatra felmehet 100V-ig is. Áramot ne akarj mérni, váltófeszültséget keress. Jah és asszem a Leó generátora földfüggetlen. De jobb lenne ha keresnél a tiédhez való repair manual-t.
sziasztok,
kellene kis segitseg nekem.
Madison 125os, 2000 ev.
Tudja e valaki mennyinek kell lenni a kijovo aram a generatorbol ? Kulon kulon mind a harom kabelen.
Ugyanis nincs toltesem es nemvagyok benne biztos hogy csak a fesz szabajzom ment tonkre.
Az a gond vele,hogy 60-as illetve alacsonyabb sebesség mellett enyhén rángat folyamatos haladásnál.Mintha fogná a motorfék.
Gyorsításkor és nagyobb tempónál semmi gond az alapjárat is tökéletes.
Mi lehet a hiba?
A mai napra köszönöm szépen a tanácsokat, igyekeztünk átnézni rendesen mindent...kétszer visszabontottuk és összeszereltük, tisztítottunk, kompressziót is mértünk ismét, de sajnos semmi javulás. A villamossági dolgokat újra átnézetjük hozzáértővel a tanácsaitok alapján, remélem megoldódik egyszer csak, mert ilyen szép időben a garázsban elég sz.r érzés nézegetni egy szétszedett motort... Köszönet!
2-7 oldal szerint