Figyelj! Nem ismerjük egymást...mi értelme van ennek? Nincs kivel viccelödnöd? Kérlek keress magadnak más elfoglaltságot...
Nagyon szépen köszönöm elöre is.
Egy részleges dugulásnál alapjárathoz elegendö anyag folyik át, meg még az úszóházakban van benzin addig, 1-esben le is tudod forgatni, aztán leesik az a benzinszint, és nem meg át elég benzin, hogy dolgozzon rendesen a Motor, majd kisvártatva a feltelt úszók ismét adják az alapjárathoz elegendö benzint...
El lehetne menni abba az irányba, hogy váltónál a üres senzora a többi sebességet is fiygeli -e, mert a pl a suzukiknál, környezvédelmi okokból más gyújtástérképek vannak egyes fokozatokhoz...ahol befecskendezös, ott még talán annak térképe is más...
Èn elsö körben a benzin és légszüröre tippelnék, meg azt nézném meg, hogy a tank szuszugója nem tömödött-e el!
A motor porlasztós. Gyertyák teljesen normálisan néznek ki. Benzinszűrőre azért nem gondoltam, mert akkor se alapjáraton, se egyesben nem tudna rendesen pörögni. Laikus füllel hallgatva talán még a hangja is normális, de szerintem nagyon tompa durrogások (szinte észrevehetetlen) kísérik a fulladás, nagyobb gázadás menetét
Közhely, de volt, hogy 6 órát "szereltünk" egy R1-et , mert ment mint állat, aztán lefulladt, majd nemsokkal utána megint ment...közben csak egy eldugult benzinszürö szivatta a rendszert.
Gyertyakép a kínlódás után milyen, kormos, vagy hófehér?
Ez porlasztós vagy befecskendezös?
Szia! A kompresszió mindegyik hengerben egyforma. A régi motornál (ugyanilyen R6 és amit kukába kellett dobni) nem volt jó a kompresszió, semmi ereje nem volt, de legalább nem fulladt le...ez viszont egyesben szinte normális, onnan felfelé gázadásra le is fullad . A kerámia-dologhoz buta vagyok, nem tudom, hogy ez olyan hiba-e
Az egy dolog hogy ad értékeket, de nem biztos hogy megfelelően!
Ohm-t kell mérni.
Jeladó
Gyújtótekercs.
Ha ez jó.. Tovább a CDI-re Megkapja e a szükséges dolgokat, Feszültség, Test,Jeladó,
Sziasztok!
Egyik ismerősöm kért meg, hogy írjak.
Adott egy 2003-as R6. Egyesben normálisan megy 2-től felfelé erőtlen és alig megy 40-et. Valami ötlete valakinek?
Sziasztok!
Segítség kellene.
Problémám:
Honda Crf 450 R . Mosás után elment a gyújtás, nincs szikra!
A CDI elektronikát, trafót kicseréltem már és úgy sincs. Egy villamossági srác kimérte a motort. a generátor ad értékeket. szaggassa is a jelet.
Most már nem tudom , hogy mi legyen tovább!
Aki valamit tud segíteni annak nagyon megköszönném, vagy Nyíregyháza környékén valami motorszerelőt aki ért az elektronikához. Telefon számát is megköszönném.
Sziasztok.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, hátha valaki találkozott már ilyen hibával: Yamaha r6-os motorom van, 2002-es évjárat. Egyik napról a másikra eltűnt belőle az erő. Egyesben még forog rendesen, kettesben max 3-4 ezres fordulatig, de csak nagyon dadogva és fulladozva, feljebb kapcsolva pedig simán csak erő nélkül lefullad. Alapjáraton a hangjában is van egy pici eltérés a normálishoz képest (de lehet, hogy ezt csak bebeszélem magamnak) Jelenleg tehát használhatatlan. Ha esetleg valaki találkozott már ilyennel és valami egyszerű a megoldás, legyen kedves ossza meg velem! Köszönöm szépen!
Nem tudom, mennyi lehet a gyári de ugyanilyen van a lakásriasztó ajtónyitás érzékelőkben is, de lehet külön is venni. 100-500Ft. Ki tudod mérni. Alap esetben nyitott, de ha mellé teszel egy mágnest, zár.
Nagyon szépen köszönöm elöre is.
El lehetne menni abba az irányba, hogy váltónál a üres senzora a többi sebességet is fiygeli -e, mert a pl a suzukiknál, környezvédelmi okokból más gyújtástérképek vannak egyes fokozatokhoz...ahol befecskendezös, ott még talán annak térképe is más...
Èn elsö körben a benzin és légszüröre tippelnék, meg azt nézném meg, hogy a tank szuszugója nem tömödött-e el!
Gyertyakép a kínlódás után milyen, kormos, vagy hófehér?
Ez porlasztós vagy befecskendezös?
2
Ohm-t kell mérni.
Jeladó
Gyújtótekercs.
Ha ez jó.. Tovább a CDI-re Megkapja e a szükséges dolgokat, Feszültség, Test,Jeladó,
Ha ezek is jók akkor a CDI kimenetét megmérni.
Egyik ismerősöm kért meg, hogy írjak.
Adott egy 2003-as R6. Egyesben normálisan megy 2-től felfelé erőtlen és alig megy 40-et. Valami ötlete valakinek?
Segítség kellene.
Problémám:
Honda Crf 450 R . Mosás után elment a gyújtás, nincs szikra!
A CDI elektronikát, trafót kicseréltem már és úgy sincs. Egy villamossági srác kimérte a motort. a generátor ad értékeket. szaggassa is a jelet.
Most már nem tudom , hogy mi legyen tovább!
Aki valamit tud segíteni annak nagyon megköszönném, vagy Nyíregyháza környékén valami motorszerelőt aki ért az elektronikához. Telefon számát is megköszönném.
Sziasztok.
Még egy olyan kérdésem lenne,hogy suzuki katanában,hol található a folytás?Elektromos vagy nem!?