Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a progresszív rugót hogy kell betenni a sima(nem fordított) telóba?
a sűrűbben tekert rész alulra vagy felülre kell?
Az probléma leírás szerint üresben és 1-esben is megy a motor...így a gyújtásmodul valahogyan de működik...

A repedés, ha olyan szerencsétlen, mint amit Oszi a képen bemutatott, akkor annak nincs lehetősége a víztérbe, vagy az olajtérbe, csak a szomszédos hengerbe beledolgozni, így az összes ismert és ismertetett szimptóma (vízforralás, olaj-víz keveredés) nem biztos hogy létre tud jönni.

Azt el tudom képzelni, hogy valami részleges tesztelés, vagy másik vezeték részleges szakadása miatt csökken a gyújtás teljesítménye, és nem kap/kapnak szikrát.

Szerintem ennél tovább ezen nem érdemes most rugózni. Ha van műszerük és képben vannak, akkor mérnek, utána lehet megint tovább okoskodni, de most a labda a másik oldalon pattog.

Az a baj, hogy fontos dolgokat nem közölnek, mert nem tudják hogy fontos-e. Az hogy szögelték a gyújtását, csak a 3.-4 körben tudjuk meg az elégé el tudja vinni a szitu analizálását.
Az a csatlakozo nem a jeladorol jott veletlenul? Es a 2 vezetek nincs felcserelve? Mert ha fel van cserelve meg van szikra de nem ott ahol kellene lennie.
figyelemel követem ...és neked mondom ......

szerintem az index + kábelje valamijen szerelési hiba miatt testelt ..ezzért nem müködöt maga a testelés elöször csak az index hibályát okozta de a probléma miat ............... a ecu egy kábelje nem birta és le éget el foszlot ............. el ment a gyujtás

a szerelö valoszinű az jeladó + ját meg kerülve ujra áramot adot az ecunak ...így lett gyujtás csak ép nincs elögyujtás szabályzás állo helzetben le forog mert nem kell csak magát forgasa .. de terhelés allatt egy bizonyos fordulatig forog csak .. egy henger repedés nagy valoszinüségel víz foralásal vagy fehér füstel és rendelenes hangal is járna esetleg vizben olaj ...olajban víz a másik pedig hogy repet hengernél nagyon nagy a nyomás vesztés a kompresziomérő felét sem mérné a többi hengerhez mérten ... ugyan akkor ha csak hajszál repi volna .... a motor nem szenvedne el ekora tejesitmény vesztést ... gondolj bele ha egy hengered -be nincs szikra ott a a ki hagyo henger még visza is tartja amásik hármat ............... és mégis megy a motor föleg fordulaton
Ha egy biztosított áramkörben elég egy vezeték annak nagy valószínűséggel nyomós oka is lehet. nem hiszem, hogy csak úgy szórakozásból elégett, utána kellene járni mi történhetett! Gondolom érted mit akarok mondani?!
Az index az már nagyon régóta nem működött. Most gyújtás nem volt, azt csinálták meg
Most nem müködött az index, vagy nem Volt gyújtás?
Szubjektív, hogy mi normális és mi nem...a légszörüház is egy ellenállás, ha nincs rajta szelepösszenyitáskor a elörefele is visszadolgozhat egy picit, a gáz akkor van, ha másik henger a repadésen fúj át, és azért doolgozik vissza...
Ezért lenne megnyugtató, egy pontos kompresszíó, vagy ahogy Oszi is javasolta egy veszteség mérés.
Közben el lehet indulni a másik javasolt nyomon is, hogy az elektromos rész rendesen müködik-e, és valóban mi okozhatta a kábel elégését, és hogy más helyen nincs e hasonló gond. Valami olyat vettem, ki az elözö infóból, hogy motort cseréltetek vagy Volt valami nagyobb beavatkozás...lehet odecsíptetek egy vezetéket, ami részleges letestel, valamihez véletszerüen hozzáér, bár ennek elvileg ellentmond, hogy üresben,és egyesben elmondásod szerint leforog rendesen a Motor teljes erövel...
Amúgy a manapság a levegös pisztoly a komoly lerakodásokat dugulásokat , részleges dugulásokat nem oldja meg a porlasztóban...
Nem tudom mi okozta. Azt tudom, hogy nem működött az egyik index, de nem foglalkoztam vele, mert "majd műszakira megjavíttatom" elven voltam (sajnos), de szerintem annak nem sok köze lehet a dologhoz. A szerelő végignézte a tank alatt a csatlakozókat és kb a harmadik, amit megnézett az volt a rossz. Kicserélte és egyből lett gyújtás...cserébe pedig kaptam egy ilyen hibát és nem tudom az okát.
Tudom-tudom, gondolkodva, de egyszerűnek tűnt a láthatóan rosszat simán kicserélni...
Esetleg a gyújtáselektronikában tönkrement az előgyújtás késleltetése! Egyáltalán mi volt az oka, hogy az a vezeték elégett? Mi okozta?! Ezt is ki kellett volna deríteni! Hibajavítás gondolkodva, nem automatikusan.
A két r6 ugyanaz, csak az ismerősöm nem volt biztos az évjáratban és én csak tegnap regisztráltam...segíteni szeretett volna nekem.
Nos...szétszedtük, kompresszorral átfújtuk az összes kis szelepet, hátha piszkos lett a benzin, de semmi változás. A motor "dadog" továbbra is és ugye most nincs rajta a légszűrő, látszik, ahogy "dolgozik" a gép...visszafújja egy picit a benzint, meg néha füstöt is. Szerintem ez nem normális.
Az egész hiba azután kezdődött, miután elment a gyújtás és az autóvillamossági szerelő megjavította. Egy vezeték a csatlakozónál el volt égve, azt kicserélte és utána jött ez a "csoda" :(
Remélem nem hengerrepedés, mert akkor felgyújtom az egész motort
Ki kérdezett?
Zeusnak: kb 2002-röl 2003 lett befecskendezös az R6...
Szerintem is ugyanaz.
Na igen, nem lehetne, de ha nem tudják eldönteni, h 2002 vagy 3 szerinted? Gondolom nyomásveszteség mérést is csináltak...
Ilyen hengerrepedéssel lehet egyforma kompresszió, mert azt írta...
Szerintem a két R6 egy és ugyan az...
Biztos nem 2002-es? Lásd előző hsz-emet...
1-es henger...típushiba...
Hogy jössz te ahhoz hogy itt mást mondj mint az istenek!
Aztán te tudor ha ez így van akkor mi volt az előző? Menj inkább a simsonos fórumra ott a veled 1 szinten lévőket okíthatod, ha megvolt menj és hegessz tovább mint 1 droid és légy büszke magadra, hogy nyugdíjas létedre másnak a csicskája vagy.
Szia,
Húzd le a kartergáz csövet a légszűrő házról, és ha füstöl nagyon, akkor a szokásos henger repedésed van...
Nem vagyok én okosabb nálatok és szerintetek senki nem is lehet okosabb nálatok azért osztjátok itt az igét ezzel önigazolást nyerve magatoknak! A sok analfabéta motorosnak magát mondó barom meg szívja magába mint ha istenek lennétek! A minap egy benzinkúton épp tanúja voltam 1 jelenetnek, 3 motoros tankol beszélget, később jön még 2 se köszönés se semmi aztán később még össze is vesztek miért nem tankolnak gyorsabban. Na ez a motoros társadalom az úton meg integettek egymásnak, bohócok vagytok ti nem mások!
Tudod jól, hogy engen nem érdekel...ez egy próbatétel...attól az én segetö kezem-szándékom még célba érhet, az ilyen probálkozások nálam meg nem érnek célba.

Tegnap kiértem az 1100-essel! 330 km-en esett az esö a 630-ból...Az új gyertyakábelek megoldották a fordulatszámmérö kilengési problémáját, felkerült az eredeti porlasztósor a kicserélt fojtó tengely filckarikákkal. A 4 db egyforma höértékü gyertya is szépen dolgokzik! :)) ( 22-est majd visszaviszem) Az eslö békés 300 km-e 15,9 Liter térfogat keletkezett a tankban...

Èn hálás vagyok a korábban átadott tapasztalataidért!
látjátok gyerekek ......... egy olyan mint én vagy aki másnak segiteni akkar ...... Szoval mindig van egy ilyen kis köcsög kin tudja mikor milyen néven és mindenkitöl okosabb ....

na gyerekek én ezzért szarok erre az egész sport motor oldalra tele van fasz hozzá nem értö unatkozó kis köcsögökel ........

amig ezzeket a nem löki ki a motoros társadalom innen én senkinek semilyen tapasztalatomat ,, szerelési tanácsaimat nem adom oda .............

pistám látod ,,,,,,, segitesz és jönnek a kötekedö kis cecik