Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nicsak mit találtam. Egy nyomorult reed relé a km óra jeladója. A fordszámmérőt nem tudom kibogarászni
Köszi,azt megnéztük van mindegyikben feszültség..
Sajna elég gyatra a kapcsolási rajz, de megnézném, hogy a műszerfalban minden táp megvan-e. Én annak a hibájára gyanakszom.
Köszönöm válaszodat! A km és fordulat szám mérőre lenne valami tipped?
Ja, bocs! Bebe irogatott és bezavart, mert magáravette, amit neked írtam.
Na, szóval. Akkor lehet ki van cserélve a karbid, de a vezeték egyértelműen arra kell. Nem emiatt nem megy a km-óra és a fordszámmérő
Szép, de én nem küldtem neked semmit.
Szia! Lefényképeztem az én karbimat! Én nem látok olyat amit te küldél :( Tudnál valamit hozzá szólni!?
Heló, ha valaki tud angol nyelvű service manual linket vagy már töltött le és át tudja küldeni 1991-es Yamaha FZ 750-hez azt megköszönném, én nem találtam. Könyv formában is érdekel, ha van eladó. Köszi
Köszi válaszod,de nekem nincs olyan gomba rajta :( De még a helye se
Köszönöm hogy válaszoltál, logikus amit mondasz. Visszaellenőriztem az ECU-ig, és nincs testzárlat.
Még egy kérdésem lenne! Hogy tudom beállítani az úszószintet?
Köszönöm!
Ha ráklikkelsz az előzményre, látod, hogy kinek szól az üzenet.
Nem tudom mi baja lehet a motorodnak. Lehet alacsony úszószint, vagy eldugult a csap, nem folyik elég üzemanyag utána. stb.
Szia! Nem találom a hozzá szólást :( Tudnál segíteni a kérdésemben?
csak laikusként, 0 ohm= 140 fok és ügye a a 0 ohm = rövidzár, nem lehet hogy valahol letestel a vezeték?
Nem. A benzin-levegő keveréket kell dúsítani. Keverék csavar, tű, főfúvóka. Amelyiket igényli, de így nehéz bekarburálni neten keresztül.
Sziasztok!
Van egy RN19 (2007-es) típusú R1-esem.Piros lámpánál (közlekedési) bekapcsoltak a hűtőventillátorok.Pár másodperc múlva indultam, menet közben a víz visszahűlt. A ház előtt leállítottam. Pár perc múlva akarom indítani, önindító teker, motor nem indul. A kijelzőn a hőfok helyén szám helyett "HI" -t jelez. A kezelési útmutató szerint140-fok felett ----"HI" felirat villog, figyelmeztető lámpa ég, állítsa le a motort, és hagyja lehűlni---. Indítózás közben a lámpa nálam nem ég, és a "HI"-felirat is folyamatosan jelez, és a motor nem indul. Hagytam a motort lehülni, de nem indul, és "HI"-t jelez. Gondoltam rossz a hőfok érzékelő sensor. A sensor keresése közben észrevettem, hogy a kuplungbovden hozzáér a jobb oldali hűtőventillátor lapátjához és nem engedi forogni.Gondoltam megvan a hiba. A ventillátor biztosítéka ugyanis kiment.Kicseréltem a biztosítékot,a jelenség ugyanaz.Az önindító teker, motor nem indul, "HI" felirat folyamatosan ég öninditózás közben.Megtaláltam a hőfok érzékelő sensort.Ellenálásmérő szerint 2.4 kilóohm. Ezt lehűlt motornál mértem. "Service manual"-ban találtam egy függvényt, körülbelül 20-foknál a sensor ellenálása kb ennyi. 140-foknál kellene hozzávetőlegesen 0-ohmot mérnem. A két hűtőventillátort két (a hőmérsékletérzékelő sensortól független) sensor kapcsolja. Ezeket nem is találom. Esetleg tudna valaki segíteni, hogy kell a diagnosztikát futtatni. Lehet hogy csak tárolja a biztosék hibát, és csak ki kellene törölni. Csak végső esetben akarom utánfutóra rakni, és szervízbe vinni. Elég rossz tapasztalataim vannak a szervizekkel.Köszönöm hgy elolvastad!
Vagyis több olajat kell a benzinhez kevernem?
Tudna valaki segíteni ?
Pedig ott van. 5.fejezet 4.oldal.
A sárga-zöld és a fekete a karbi előfűtés vezetéke. Kéne lenni a karbiban egy gombának a szivatóval átellenben.
Igen
és a vákuumcső az amelyikre gondoltam?
Levegozo. Ventillacio, mindket oldalt. Le a fold fele logo csovel. Nem lezarando!