Alapvetően az a baj, hogy itt ( Borsod megye, Ózd) Egy normálisabb motoros alkatrész bolt van, de a termékek elég silányak, s csak rendelésre van normális motyó! Pl, ez az O gyűrű, nem tudom hogy lesz-e, de, ha lesz is, nem benzin álló, ami nem túl fain! :(
De adtál ismét ötleteket. Köszönöm még egyszer! :)
Fel fogom keresni a helyi cimbit, akinek dr-je van, meg próbálok vele beszélni, hogy egy próba erejéig, nem-e pattinthatnánk át a karbit az övéről :)
Nem tudom, hogy eredeti-e vagy sem, de itt a környéken volt 3 dr is, s mindháromban ilyen volt! A mocival maximálisan meg vagyok elégedve, de egy ideje, mint írtam is, dadogott! Ütött, kopott vén jószág, de itt a srácok csak "Anyahajónak " hívják, mert már vontattam, Husqvarna te 610-et, honda cr-t, kawasaki kx-et, Yamaha dt-t, s egy pár egyéb motort vele.. :)
De majd még át rágom magam a karbin! Gyertya az igen kormos, de persze, mivel a ráncigálásra nem igazán reagál, gondolom, azért is lehet, hogy nincs szépen kiégve!
Köszi a segítséget! A levegő-benzin álító csavarnál az o gyűrű, az el van szakadva, az is okozhat ekkora galibát? Nem gondoltam volna, de orvosolom..
Huuu ez egy síktolattyús Mikuni! Ezzel elég agresszív lehet! alkatrész lista
Szerintem ez nem a gyári...én azokat ismerem...
Viszont azért hörög le, mert vagy elsokal vagy elkevesel...kéne nézni egy ilyen lehörgés után egy gyertyaképet...
Most ez a gyorsító gáz b.szás birizgálja a fantáziám, mert van egy kis rúd, ami a karbi bal oldalán van az úszó házon belü, de onnan valami mindig is hiányzott, mert a kis bakelit fület nem éri fel a kis rúd, de attól még ment a motor! 6 éve van nálam, és soha nem volt vele baj! A benzin-levegő csavarnál, viszont valóban, van a rugó alatt egy kis O gyűrű, ami éppen, hogy csak nincs elszakadva, de viseltes, az tény! Lehet, hogy az sz.pat? :/
Az akkor is porlasztó lehet...az hogy "tiszta" nem jelent semmit... Voltál ennyire alapos?
A tisztításnál cseréltél o-gyűrűket, tömítéseket, ellenőriztél úszószintet, fojtótengelynél nem falsol, gyertyakép milyen?
Üdv. mindenki! Segítséget kérnék! Egy régi, hobbi dr 600-am, egy ideje elég makrancos! Elsőnek "csak" alacsony fordulaton dadogott be, hirtelen gázadásra, de most már egy negyed fordulat után is durrog, mint ami nem kap elég benyát, vagy túl sokat.
Karbi tiszta, szelepek jók stb...
Akinek volt már hasonló hibajelenség s meg találta a hiba okát, az elárulhatja! :)
Köszi!
A dugó javítjató valami eljárással, vagy abból is újat kell venni. Esetleg valaki nem tud bontott alkatrészeket hozzá?
Mindent tudok! :)
Köszöntem szépen! Sokat segítettél!
Egy próbát megér...
De adtál ismét ötleteket. Köszönöm még egyszer! :)
Fel fogom keresni a helyi cimbit, akinek dr-je van, meg próbálok vele beszélni, hogy egy próba erejéig, nem-e pattinthatnánk át a karbit az övéről :)
De majd még át rágom magam a karbin! Gyertya az igen kormos, de persze, mivel a ráncigálásra nem igazán reagál, gondolom, azért is lehet, hogy nincs szépen kiégve!
Köszi a segítséget! A levegő-benzin álító csavarnál az o gyűrű, az el van szakadva, az is okozhat ekkora galibát? Nem gondoltam volna, de orvosolom..
alkatrész lista
Szerintem ez nem a gyári...én azokat ismerem...
Viszont azért hörög le, mert vagy elsokal vagy elkevesel...kéne nézni egy ilyen lehörgés után egy gyertyaképet...
Szerintem nem mozdul el rendesen felfele a tolattyú vákuummembrán...
Ha minden igaz ezen egy 40 mm-es Mikuni van...ami érzékeny a tömör légszúróházra.
Ez a te bibliád!
Bocsi, de ez a része nem tiszta.....
Voltál ennyire alapos?
A tisztításnál cseréltél o-gyűrűket, tömítéseket, ellenőriztél úszószintet, fojtótengelynél nem falsol, gyertyakép milyen?
Karbi tiszta, szelepek jók stb...
Akinek volt már hasonló hibajelenség s meg találta a hiba okát, az elárulhatja! :)
Köszi!